od V2racing » 26 led 2017, 08:36
Dík za názory, objednám RMS a hotovo.
A k tomu KNku. Podle mě samotnej filtr výkonu moc nepřidá. Do motoru jde víc vzduchu, tzn. směs se ochudí. Částečně to eliminuje lambda, ale pokud chce člověk využít potenciál toho filtru (nejlíp v kombinaci se sportovním výfukem), musí se odladit palivová mapa. To samý platí o laďáku, samotným výfukem se výkon téměř nezmění. Občas se chudá směs může projevovat střílením do výfuku při ubrání - vlastní zkušenost, kdysi jsem KNko taky měl, i když ne na T-maxovi.
Jako laik nejsem schopen posoudit objektivnost testů a článků, do jaké míry KN propustí nečistoty, můj názor nebo spíš filozofie je, že já radši zkracuju interval výměny origo filtru (viz. můj dotaz na začátku, že filtr v sání měním v 15 tis. km a ne až ve 20ti jak říká manuál) a vložením novýho se motor může dobře "nadechnout" přičemž nemusím řešit teoretickej problém jestli KN propouští nebo nepropouští nečistoty.