No dobrý - ale bude to líný. Přeloženo do češtiny, jestliže tvůj motor má na klikovce zum Beispiel 25 kW, tak se ti s takovým přístupem může stát, že na zadním kole nebudeš mít 21 ale jen 15 kW. Variátor je prostě variátor. Když netočí, tak není výkon. To nejsou ozubený kolečka s šaltrpákou , kde si můžeš podřadit nebo naopak.
Na to točení si zvykni a jezdi s lehkým plynem. Nebo to udělej podle sebe a nepojede ti to - pořád pojedeš pod plynem a ono ti to stejně nepojede.
Válečky od Pulley dobře kloužou a pokud jedeš nějakou střední rychlostí, tak variátor na přidání a ubrání plynu reaguje zvýšením či snížením otáček. Na mým Downu 125 po odladění na brzdě to sice pod plynem točí více, ale třeba v 60 km při brzdění motorem to točí 5 tis, a ve stejné rychlosti pod plným plynem motor točí přes 7 tisíc
Ale za pokus nic nedáš (ať s jakýmkoli výsledkem), vlastní zkušenosti jsou vždycky nejlepší.,