Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
27 črc 2016, 11:04
bouska.t píše:...tmax je mechanicky dost hlucny,...
Ve srovnani s italskyma skutrama, jsou vsechny japonsky motory (T Max, Honda SW 600, PCX) sepot kvetin.
Tu hlucnost, ktera se vetsinou ozyva z variatoru, muzu potvrdit, i u SW se mi parkrat stalo, ze to klepalo a pak se ukazalo, ze puvodcem hluku jsou vetsinou voditka a jina udelatka ve variatoru. Vzdy, kdyz jsem odstranil toto, motor bezel jako hodinky, bez mechanicke hlucnosti.
Naposledy upravil
janon dne 28 črc 2016, 13:36, celkově upraveno 1
27 črc 2016, 20:01
V2racing píše:V2racing píše:bouska.t píše:V2racing: No on ten s tema 130 bude v lepši kondici jak ten tvůj, tomu uz bylo snad všechno.
Sent from mTalk, W10m
mohl by básník vysvětlit co všechno?
nějak došly slova co? by mě zajímalo co "všechno"
nedosli mi slova, jsem v dolomitech. Mam důležitější věci nez procitat fora.
Janon: Mas pravdu 90 procent hluku je vždy z variatoru. A tim ze ho na tmaxu mas hned u sebe, přijde ti ze je něco spatné protože je moc slyset
Sent from mTalk, W10m
27 črc 2016, 20:41
Užívej a doval nějaký to videjko
01 srp 2016, 20:21
v Dolomitech se mi stala nemilá věc a také první větší závada. Třetí den jsem z ničeho nic nenastartoval, na tom není nic nenormálního, už párkrát se mi to stalo. Na Passo Pordoi sotva točil motor při startování, nevěnoval jsem tomu pozornost, o 50km dál když jsem startoval se motor ani neotočil. Tentokrát oděšlo dobíjení, nebo spíš začalo odumírat. Se světli to dva měsíce z5 dobíjelo 14-14,3V, teď to se světli dobíjelo 11-11,3. Bez světel to dávalo cca 12,5, na toto napětí dokážu nastartovat, v nouzi to chytí i na 11,9. Ale když v 5000 tis dobíjelo 11 tak ne
o volnoběhu ani nemluvím. Startování probíhalo přez dva šroubováky a na ně na surovce přiložená baterka z GSX... Zbytek dovolené jsem jel bez světel, to to startovalo. Už mám doma půjčený regulátor, a zítra pustím do diagnostiky poruchy v kabeláži, zapalování, země a všeho co se týká tohoto... zatím svítím dálkovým, když svítí jedno světlo tak ještě nastartuje... krom odřených plastú a kufrú se nic nepokazilo...Džamaha blbá... (jinak najeto 85 000 na budících)
03 srp 2016, 06:43
Hele a co akumulátor?Jestli tam máš starej,tak se nediv,že máš problémy.Většinou je to u každýho.Dát dvojku za akumulátor je pro někoho moc,ale pak se diví,že jsou problémy.
03 srp 2016, 11:19
Rok a pul. Banner. Ještě sem se k tomu nedostal, mam moc prace.
Sent from mTalk, W10m
04 srp 2016, 06:23
Čau borci, já mám taky problém se startováním. Normálně mi to z ničeho nic přestalo startovat. Jen mi cvaká ve startovacím relátku. Proměřoval jsem baterku a ta se pod zátěží nedostane pod 12v. Relátko jsem vyndal a sháněl nový ale nesehnal. Druhý den jsem ho tam vrátil a zkusil nastartovat a normálně jsem to nastartoval. Fakt nevim co se s tim děje. Jestli je to relé nějaky porouchaný nebo je špatný startér (na ten se kouknu teď), nebo startovací tlačítko. Máte nějakou radu? Třetí víkend v srpnu mám naplánovanou cestu s kámošem tak bych to chtěl mít vyřešený.
Dík za rady Honza
04 srp 2016, 06:53
Podobný problém som mal na mojej majde 250.Relátko cvakalo.Riešil som okolo toho spústu vecí.Nakonec stačilo pohýbat káblom čo ide k štartéru a šlo to.Spravilo mi to 2x.Ešte som to ani nerozoberal,lebo to drží.Asi tam bol nejaký studený spoj.
04 srp 2016, 07:55
Vyndat, rozebrat a vyčistit startér a vyměnit uhlíky.....
04 srp 2016, 16:50
Tak jsem proměřoval.... Udělal jsem novou zem, maličko se to zlepšilo. Ale problém je asi v zapalování, nejspíš odešla jedna jedna fáze jedna dává 18 druha 17 třetí jen 2v. Zatím to jezdi tak to řešit nebudu v zimě to rozdelam a pustím se do toho hlouběji.
Sent from mTalk, W10m
04 srp 2016, 21:06
Tome zničíš baterku - v lepším případě. Nechci tě strašit, ale moc bych to neodkládal.
05 srp 2016, 06:05
Jestli jen baterku vem to čert. Ale uz se to řeší... Možná to opravím rychle. Kamarád,ma mrtvej motor, podívá se jestli to zapalování ma.
Sent from mTalk, W10m
05 srp 2016, 06:18
Zdar, tak ž mi to startuje. Bylo to startérem. Visel jeden uhlík, tak jsem to vyčistil a krásně to chytlo. Jen ten startér nemuseli dávat pod nádrž:-(
05 srp 2016, 07:29
Jinak se tam dají upravit nové uhlíky z Fabie....
05 srp 2016, 10:14
Tak to je dobrý vědět pro příště, díky za tip.