v Dolomitech se mi stala nemilá věc a také první větší závada. Třetí den jsem z ničeho nic nenastartoval, na tom není nic nenormálního, už párkrát se mi to stalo. Na Passo Pordoi sotva točil motor při startování, nevěnoval jsem tomu pozornost, o 50km dál když jsem startoval se motor ani neotočil. Tentokrát oděšlo dobíjení, nebo spíš začalo odumírat. Se světli to dva měsíce z5 dobíjelo 14-14,3V, teď to se světli dobíjelo 11-11,3. Bez světel to dávalo cca 12,5, na toto napětí dokážu nastartovat, v nouzi to chytí i na 11,9. Ale když v 5000 tis dobíjelo 11 tak ne
o volnoběhu ani nemluvím. Startování probíhalo přez dva šroubováky a na ně na surovce přiložená baterka z GSX... Zbytek dovolené jsem jel bez světel, to to startovalo. Už mám doma půjčený regulátor, a zítra pustím do diagnostiky poruchy v kabeláži, zapalování, země a všeho co se týká tohoto... zatím svítím dálkovým, když svítí jedno světlo tak ještě nastartuje... krom odřených plastú a kufrú se nic nepokazilo...Džamaha blbá... (jinak najeto 85 000 na budících)