Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
12 črc 2016, 07:12
Dušane jakou máš spotřebu a jak těžké slidery jsi osadil ?
12 črc 2016, 21:27
Dusan i ja jsme osadili 17g pulleye...
Sent from mTalk, W10m
12 črc 2016, 21:52
A jakou vahu pro varec Malossi? 16g?
PS:uz jezdim
13 črc 2016, 06:46
Osadil jsem 17g pulleye do origo várce. Spotřeba mi přijde stejná kolem 5l. Po osazení jsem s baťůžkem dal italii a nikdy jsem se přes 5l nedostal spíš míň. Jinak s osazením do Malossi várce bych byl opatrný někteří to nedoporučují.
13 črc 2016, 07:29
Kvůli jinýmu stoupání? Nic jinýho mě nenapadá, šířka a průměr by měl sedět...
-- 13 črc 2016, 06:29 --
Kvůli jinýmu stoupání? Nic jinýho mě nenapadá, šířka a průměr by měl sedět...
13 črc 2016, 08:08
Co jsem četl nemají Pulleye v Malossi takový efekt jako v originálním varci takže jejich pořízení nedává smysl. Osobní zkušenost nemám takže to berte s rezervou. V origo varci je výměna opravdu znát. Prostě zatím samé plusy a žádné negativa. Jen jsem zvědav kdy se něco projeví (životnost, hlučnost apod.)
13 črc 2016, 11:08
Jestli chceš pulleye do multivaru musíš vycházet s origo valecku co jsou do multivaru. Co jsem četl na italských forech, tak to potom srovnavali s jcoatou, ze přej to letí jako prase. Ale raci si to nejdi sam, abych zato nemohl ja ze ti to nejede jak ma
. Ja mam spotřebu +-stejnou, jen ve městě je tak o litr vetsi. Maximalka stejna ,kolem 185 tacho. Zrychleni o 1,5 s vetsi 6,3 0-100 to byl můj nejlepší cas, zaletí na podmínkách, se sériovýma valeckama jsem mel na brzde 5,2 a v realu 7,2-7,6... S
Sent from mTalk, W10m
15 črc 2016, 10:04
Tento příspěvek již byl smazán
kým
jendahruska v 15 črc 2016, 10:05.
19 črc 2016, 07:00
Pánové po delší době bych měl dotaz: na Maxovi mám celkem najeto cca 3000 km, včera překročeno celkově 13 tis km. Dnes ráno se spolujezdkyní mě ale vyděsil zvuk, co z toho šel - takový hvízdání nebo skučení, nevím jak to popsat. Evidentně to nešlo z motoru, ale z variátoru nebo spojky...? Obzvlášt znatelný to bylo při ubrání plynu, když ztichl výfuk. Na chodu se to ale nijak neprojevuje, motor běží, jede, vše funguje jak má. Zajímavý je, že při rozjezdu to začne hvízdat od cca 3 tis otáček (tzn. cca 20-30 km/h), naopak když uberu, tak to rázem ztichne ve 2500 ot, proto usuzuju, že to je spojka, nebo variátor, prostě to dělá jen když je spojka v záběru. Jestli to dělá i při vyšší rychlosti nedokážu říct, to už řve laďák a hodně hučí vítr. Zajímavý je, že po 20 km jízdě jsem si toho všiml při průjezdu Přerovem (právě ta pomalá rychlost kdy je to slyšet), ale když jsem po dalších 20 km dojel do Olomouce, tak už to nedělalo a motor jen bublal, žádný další cizí zvuky.
Je možný že by se tak brzo posrala spojka, nebo řemen ve variátoru? Nebo má někdo další tip? Díky
PS: ještě doplním, je možný že by se díky rannímu vlhkýmu vzduchu dostala do variátoru vlhkost a řemen začal mírně prokluzovat, tzn. že to hvízdalo jako když u auta pisklá klínovej řemen?
19 črc 2016, 11:09
Nemám Maxe,ale je to prokluzující řemen.To samý jsem dělal na Majesty.Bylo to sundat dekly,šmirglem očistit spojkový obložení,spojkový zvon,polořemenice spojky,nový řemen.Z řemenem je dobrý dát novou kontrastku.Potom to ukrutný pískání zmizelo.
Doplněk:u auta píská řemen,který je před smrtí a je volný.Vlhko nemá až takový vliv.Řemeny jsou většinou po bokách"napuštěný"grafitovou vrstvou.
19 črc 2016, 11:26
Spojka to určitě není na Tmaxu je mokrá jako mají motorky. Mohl by to dělat prach v oblasti variátoru. Pochybuji, že máš ve 13t opotřebovaný řemen. Já při 20t nezjistil skoro žádné opotřebení - samozřejmě mluvím o originálních dílech Yamaha. Náhražky nemají takovou životnost.
Kontrolou, vyčištěním prostoru variátoru, nic nezkazíš.
19 črc 2016, 11:55
Aha, díky. Ještě jsem to u maxe nerozdělával, takze odšroubovat ty 2 šrouby na křížovej šroubovák a pak po obvodu toho deklu těch cca 12 šroubů s 6hranou hlavou, dekl sundat a jsem u řemenu? Ta olejová náplň pro řetěz (aspoň já někde četl že tam je řetěz, 530ka má ozubenej řemen) mi doufám po sundání toho deklu nevyteče...
Akorát jsem se díval, ten jeden krajní šroub je samozřejmě za stupačkou, takže se toho bude muset sundat víc, aby to nebylo tak jednoduchý.
Naposledy upravil
V2racing dne 19 črc 2016, 11:58, celkově upraveno 1
19 črc 2016, 11:56
Psal jsem,že mám Majesty.Ale stejně to hvízdání bude řemen,který prokluzuje.Jinou spojku chápu.To hvízdání,co popisuje jsem měl taky.Popsal jsem,co jsem dělal já.Nicméně opravdu zmizelo po opětovné kontrole variátoru,výměně kontrastní pružiny a skvělýho řemene od Malossi.Ale bohužel se mi nepodařilo hned sehnat Mitsuboshi.Jde ještě o to,kolik ten jeho řemen má najeto.Ono resetovat výměnu není takový problém.
Hele,tady je video.
https://www.youtube.com/watch?v=knPTf7-jMOs
19 črc 2016, 12:36
zdeny65: díky moc, já myslel že řemen je na druhé straně u zadního kola, jak to měly moje předchozí skůtry, tam bude pouze ten řetěz.
19 črc 2016, 12:48
Musíš sundat pravou lištu, nášlap, pravý přední a spodní plast, šroub u expanzky, pak takový ten plech u konektorů a povolit výfuk na silentbloku u zadního kola (co drží tlumič výfuku)....pak sundat dekl......až sundáš dekl, je dobré výfuk zas přichytnout, aby nevisel jen na válcích....
asi nějak tak
https://www.youtube.com/watch?v=bAJgscvPdHgJede někdo z vás na Keeprespect?