Yamaha 500 T-max

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 17 čer 2016, 15:56

To budou panečku změny, :D cekal jsem az to bude splňovat euro 4 proto sem si toto nekoupil, ale PCX... Probuh to jsou blbci :D:D

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 22 čer 2016, 10:40

teda když tady čtu vaši chválu sedla a ty dálky co jste na něm dali. Já jsem s maxem 2009 spokojenej - kromě sedla... ted o weeku jsem dal 160 km a od 100 km jsem se už kroutil jak had, je z toho pěkně otlačená prdel... Nechával jste si někdo přečalounit sedlo? Pomůže to?

-- 22 čer 2016, 10:28 --

ještě doplním, na většině skůtrů se totiž sedí jak na židli - sedlo je relativně vysoko oproti podlaze. Ale u maxe mi přijde, že je sedlo docela nízko, takže posez je dost podobnej jak u auta, kde je člověk "zapuštěnej" do sedačky - tím rozdílem, že v autě se člověk i opře, takže část váhy jde do opěráku. Ovšem u maxe jde veškerá váha člověka do sedačky a alespoň já mám z maxe po 100 km fakt hodně otlačenou řiť :mrgreen: :lol:
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 22 čer 2016, 16:09

Po 100km? :D to mi te je lito. Sedadlo mi přijde dobré, není nejlepší ale na skitrwch co jsem jel bych ho zařadil k tem lepším, co se tyce posedu a tvrdosti, po 2400 kn temer v kuse mě zadek nebolel. Dej tomu cas, ze začátku jsem mel taky problémy, bolelo me v krizi a cely záda.

Když sedadlo očalouníš nic nevyřešíš protože polster bude porad stejný jen design bude jiny.

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 22 čer 2016, 19:05

Taky si na sedlo nemohu stěžovat...chce to chvilku na zvyknutí jiného posedu......
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod remekson » 22 čer 2016, 22:23

Já si taky pořád zvykám na sedlo, po 100 km už se taky začínám kroutit. Ale víc mě bolí zápěstí, nějak jsou pro mě nevhodně zalomená řidítka.
Uživatelský avatar
remekson

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 29 zář 2015, 22:01
Bydliště: Heřmanovice
Skútr / moto: T-max 2006
Tuning / úpravy: bude

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod zdeny65 » 23 čer 2016, 07:25

V2 racing :ještě doplním, na většině skůtrů se totiž sedí jak na židli - sedlo je relativně vysoko oproti podlaze. Ale u maxe mi přijde, že je sedlo docela nízko, takže posez je dost podobnej jak u auta, kde je člověk "zapuštěnej" do sedačky - tím rozdílem, že v autě se člověk i opře, takže část váhy jde do opěráku. Ovšem u maxe jde veškerá váha člověka do sedačky a alespoň já mám z maxe po 100 km fakt hodně otlačenou řiť :mrgreen: :lol:[/quote]

Dá se přečalounit a dovnitř dát gelová vložka.Ale nezapomeň na to,že jak to zvedneš víc,tak jseš dole z řidítkama a každý cm je pak znát.
Ale po sto kilometrech bolavá prdel je docela mazec.Hlavně,když jsi ho kupoval,to sis na něj ani nesednul?Motorka musí sednout jak zadek na hrnec.Sebemenší nepohodlí a nepadnutí do ruky se časem projeví jako velikej problém.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 23 čer 2016, 10:40

právě pořád přemýšlím jestli ta investice do přečalounění a měkčí výplně bude stát za to a bude to fakt pohodlnější.

Zdeny: to víš že jsem si na něj sedl, ale když píšu že po 100 km mi sedlo už přijde nepohodlný, tak to přece logicky po sednutí při zkoušení skůtru nepoznám.
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod zdeny65 » 25 čer 2016, 06:47

V2racing píše:právě pořád přemýšlím jestli ta investice do přečalounění a měkčí výplně bude stát za to a bude to fakt pohodlnější.

Zdeny: to víš že jsem si na něj sedl, ale když píšu že po 100 km mi sedlo už přijde nepohodlný, tak to přece logicky po sednutí při zkoušení skůtru nepoznám.

No jenom sednout jasně nestačí.Když jsem kupoval já,tak po zúženém výběru a složený záloze jsem projížděl dvě motorky.Ani jednu jsem nekoupil u prodejce,že si to musím ještě rozmyslet a hotovo.Pak už jen jdeš na kup.
Jinak úprava sedla dost pomůže.Ale musí to udělat dobrej čalouník,který je schopný dodělat i nějaký odebrání,přizvednutí atp.Dost velký kritérium je i tvoje výška.Jestli máš kluzký čalounění na sedadle a ujíždí ti zadek,tak je to taky problém.
Velkou roli hraje i styl posezu.Někdo jezdí opravdu styl židle.Já jezdím jak na chopperu.Už jsem přemýšlel,že bych si dal na kochačku předkopy.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 27 čer 2016, 22:53

Zdar lidicky,mam otazku.kdyz menite remen,kolik vetsinou ma jeste mm?

Proc se ptam:dnes jsem se rozhodl vymenit kontrastku od polini modrou .+15% za originalni.skubani pri plynule jizde je furt ve stejnym spektru otacek(tj.3500-4000ot/min,ale kdyz vezmu za heft,tak ot vyskoci na 7200ot/min.s modrou kontrastkou jsem tocil 6000ot/min.a tedka to nejdulezitejsi.kdyz jsem shodil remen a vzal supleru,tak jsem se nestacil divit.remen po 1589km ma pouhych 29,95-30,05mm.

Diky za postrehy

Ps:max 2008 s variatorem polini hi speed s 12ti rolnama.

Please help
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod zdeny65 » 28 čer 2016, 07:33

Jakou má mít řemen šířku,když je nový?A hlavně,jaký je to řemen,který tam máš?Myslím značku.
Moje zkušenost z italskýma sračkama.Nový řemen Mallosi přišel v menší šířce,než originál,co jsem preventivně sundal.Tj.28,7 mm.Nicméně jsem ho osadil.Chvíli to jezdilo docela slušně a pak to začalo při rozjezdu hvízdat a tzv.dělal kravál.Tak jsem přistoupil k tomu,že starej řemen jsem dal zpět a italskej krám každýmu ,kdo si nemůže jejich kvalitu vynachválit budu ukazovat jako odstrašující příklad.
Pokud se nemýlím,Yamaha dává od výroby řemeny Mitsuboshi.A to je jediná značka,který věřím.
Průběh otáček jak popisuješ mám dá se říct stejný.Škubání bude pravděpodobně díky řemenu a ojetý plochy na řemenici.
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 28 čer 2016, 14:35

Mam namontovany remen dayco o sirce 32mm max a 30,5mm min.

A nemuzu s tebou souhlasit,protoze variator je zcela novy a tudiz bez plosek na remenicich(byly meneny primarni remenice i sekundarni).skubalo to s remenem starym originalem a skube to i s dayco.ale chci resit to,jak zabranit zniceni dalsiho original(tentokrat)remenu,abych nemel neunosne naklady na provoz (na 5000km treba 12000Kc). A verte mi,ze remen podmirak,tam nechci nechat moc dlouho.
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod zdeny65 » 29 čer 2016, 19:06

A jak chodí polořemenice?Neposouvá se na sucho,co válečky ?Chápu dobře co píšeš.Ale je to celý moc složitý a u maxe ještě víc komplikovaný,než obvykle.Taky jsem přemýšlel,že si dám lepší varec,ale než řešit furt nějaký problémy po úpravách,tak jsem jen pro origo součásky.
Naposledy upravil zdeny65 dne 30 čer 2016, 06:32, celkově upraveno 1
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod crhy » 29 čer 2016, 19:56

Kurňa proč neustále cituješ poslední příspěvky?
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 30 čer 2016, 16:04

Nic nejde na sucho.vsechno je namazany,samozrejme ze ne moc.primarni poloremenice se posouva zvolna,valecky namazany spis na film,slidery taky.sekundarni poloremenice se posouvaji otacive taky volne.
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod dukon » 01 črc 2016, 10:38

Tak po letošní motodovolené můžu prohlásit, že se na Tmaxu cestovat dá. Najeto přes 3000 km s baťůžkem a brašnama (plná polní). Sedadlo bez problému jen to chce občas měnit polohu posezu. Hodně mi chyběla poloha s nohama na zadních stupačkách - holt daň za cestování ve dvou. Další problém nastává při plném zatížení - dost často dřete v zatáčkách hlavním stojanem.
Jinak k tomu řemenu - určitě kupovat jen originál. U mě po 20 000km minimální opotřebení. Před dovolenou jsem osadil do origo. várce válečky Dr. Puley a paráda. Akcelerace mnohem lepší na spotřebě jsem nepoznal žádný rozdíl. Já určitě doporučuji tuto úpravu. Uvidíme jaká bude životnost.
Yamaha XP 500 ABS T-max 09
Minulost : Yamaha YP 125 ABS X-max 11
Minulost : Kymco Agility125 City 09
Uživatelský avatar
dukon

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 401
Registrován: 09 črc 2012, 14:05
Bydliště: Valašsko
Skútr / moto: Yamaha T-max 09

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků