Yamaha 500 T-max

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod FunTom » 19 led 2010, 19:02

Rady spotřeba 4,7 l ve dvou a plně naložený mi přijde dost slušná... :roll: Jak je to tedy: na rozjezdy a na maximálku je rychlejší Burák nebo T-Max? :twisted:
Mene tekel
Uživatelský avatar
FunTom

750+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 775
Registrován: 13 črc 2008, 19:33
Bydliště: Praha 9
Skútr / moto: Piaggio X9 500 i.e. (PRODÁNO)
Tuning / úpravy: xenon+stroba na oslňování, siréna na plašení zvěře, cestovní plexi a válečky Dr. Pulley

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod MikyMiky » 19 led 2010, 19:21

:roll: :roll: :roll: Hmmmm, já jsem se s Burákem ještě pod 5 litrů nedostal. Asi blbě řadím, bo co! :( :( :(
MikyMiky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 746
Registrován: 07 srp 2008, 13:44

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod joko » 15 úno 2010, 00:09

mohu se ptat na rozdil s tmax 2001 a tmax rok 2004 v čem se lyši
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Iža » 15 úno 2010, 09:33

tak to vím naprosto přesne :lol:

model 2004 má:
- vstřikování
- silnější trubky ve vidlici (nekroutí se tolik) model 2001 ma průměr 38mm a olej 5W, model 2004 ma pr. 43mm a olej 7,5W, úhel vidlice je stejný 28°
- dva kotouče na předním kole
- parkovací brzdu
- hezčí palubní desku s digitálním ukazatelem stavu paliva a teploty motoru, dvě počítadla trip a celkové Km, čas, hlásí samo výměnu oleje, případně vypisuje kód poruchy
- volitelně ABS
- větší zadní kolo (15" místo 14" co ma 2001)
- jinak na motoru drobné změny kvůli vstřikovaní, jiné vačky, benzínová pumpa, lambda, elektronika atd....
- má silnější alternátor 14V/350W při 5000ot. místo 310W co ma r.2001
- rám zůstává trubkový v podstatě stejný, hliníkový se začal dělat tušim 2008-9?
- je cca o 20Kg těžší, verze s ABS o 25Kg ( 225Kg r. 2004 oproti 205Kg r.2001)
- celkový vzhled :wink:

víc mě zatím nenapadá :)
Naposledy upravil Iža dne 15 úno 2010, 18:22, celkově upraveno 2
Iža

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 02 srp 2009, 20:19
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod joko » 15 úno 2010, 14:40

jak to čtu tak už jedine novej model stary modely jsou asi o ničem když se kroutí ,a dnes se daji pořidit ojete za dobre penize
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod janon » 15 úno 2010, 16:25

Nemuzes to takhle generalizovat. Myslim, ze i starsi model s karburatorem a ocelovym ramem, strci 99% dnesnich skutru na trhu, jizdnimi vlastnostmi do kapsy a jeste si bude piskat. Neplepsi bude se na T Maxu svezt a uvidis, proc si porad drzi, takovou popualritu s minimem zmen.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod joko » 15 úno 2010, 17:26

maš pravdu chce skusit oba ale pokud je u ojetiny rozdil 15 tisic lepši jit do noveho modelu než do stareho hlavně kuli prodeji pak nemam snad pravdu
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Iža » 15 úno 2010, 18:23

ještě jsem upravil svůj příspevek ohledně těch rozdílů mezi 2001 a 2004 :wink:

Ono je to o každého preferencích a záleží za jakej konec tu koupi vezne. Já jsem si sedl, vzal papír a sepsal si plusy a mínusy po proštudování servis manuálů na oba modely a ten novější toho za ty prachy nabízí si myslim trochu víc, už jenom ta blbá parkovací brzda člověku hodně ulehčí život na křižovatce v kopci, nemluvě o té hezčí palubovce. Ten cenový rozdíl je znatelný, pro mě je třeba 15-20klacků dost peněz, ale ty plusy převažovaly :lol: :wink:
Třeba ten karbec zase nabízí dost velký prostor ladičům na brzdě a jde si myslim z toho vytřískat víc než z té stříkačky a za mrzký peníz, ale já nechtěl ladit, já chtěl jezdit :lol:

Ono je to o každého preferencích a záleží za jakej konec tu koupi vezne. Já jsem si sedl, vzal papír a sepsal si plusy a mínusy po proštudování servis manuálů na oba modely a ten novější toho za ty prachy nabízí si myslim trochu víc, už jenom ta blbá parkovací brzda člověku hodně ulehčí život na křižovatce v kopci, nemluvě o té hezčí palubovce. Ten cenový rozdíl je znatelný, pro mě je třeba 15-20klacků dost peněz, ale ty plusy převažovaly :lol: :wink:
Třeba ten karbec zase nabízí dost velký prostor ladičům na brzdě a jde si myslim z toho vytřískat víc než z té stříkačky a za mrzký peníz, ale já nechtěl ladit, já chtěl jezdit :lol:
Iža

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 02 srp 2009, 20:19
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Richijan » 16 úno 2010, 13:10

Ciao 8)
Souhlasím s Ižauem (?). Sám Tmaxe sháněl a než jsem ho koupil rozhodoval jsem se dost dlouho. Obecně jsou klady 2004 jasné jasné, ale právě proto je běžný cenový rozdíl o modelu 2001 oproti modelu 2004, pokud jsou ve srovnatelném stavu určitě víc než 30.000,-.
Model 2008 je ještě lepší a model 2010 teprv.
Pokud je cenový rozdíl 2001/2004 menší, tj. 2004 je nabízena pod 100.000,- (tj prodejka tak za 92.000,-), je potřeba do ní ty prachy stejně natlačit. Podstatné je ale to, že to natlačení nemusí být hned a základ už je novější, lepší.
Jinak jsou v Česku nabídce pěkné kousky modelu 2001 i za 70-80.000,-.
Tmaxy jsou tak drahé proto, že jsou opravdu povedené. Cenu si proto (ve srovnání s dalšími maxiskútry) stále drží i ty starší. :!: Myslím, že ani následného prodeje se není třeba tolik bát. :mrgreen:
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Mojda » 16 úno 2010, 13:21

janon píše:
joko píše:...stary modely jsou asi o ničem když se kroutí...


Nemuzes to takhle generalizovat. Myslim, ze i starsi model s karburatorem a ocelovym ramem, strci 99% dnesnich skutru na trhu, jizdnimi vlastnostmi do kapsy a jeste si bude piskat. Neplepsi bude se na T Maxu svezt a uvidis, proc si porad drzi, takovou popualritu s minimem zmen.


SOUHLAS !!!
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod joko » 16 úno 2010, 13:27

divny že znamej koupil nekde u prahy 2004 na it za 62 tisic a když sme ho daly do yamaha nenašly žadny problem byl to nejaky dovozce prej puvodně chtel 65 ale dal mu slevu na přihlašeni že letos padaji ceny že v italie jsou za takovu cenu k mani dalši kusi
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Iža » 16 úno 2010, 13:37

Richijan: naprostý souhlas!
Joko: jasny vyjimky se najdou a zaleží na situaci v jaké se prodejce nachází , ja jsem loni 2004 nemohl sehnat pod 100tis :( všechno bylo hrubě nad a vůbec jich nebylo, všechno 2001-03. Myslel jsem tohoto modrýho:
http://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/144704-t-max-500.html :wink:
Iža

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 02 srp 2009, 20:19
Bydliště: Bystřice pod Hostýnem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Richijan » 16 úno 2010, 16:19

Ciao 8)
joko píše:jo to je on ale byla jina cena když pro to jel bylo tam 65 pokud vidim fotky jsou dost stary dle okoli on k tomu dostal i servisku :roll: myslim že koupil dobře na cz ho vyšel 65 i s dopravou stk stalo 950kč a uřad 1500 řikal

:shock: Na tý jsem se taky svez. Hodně jsem jí zvažoval. Svezení celkem šlo, ale zadní kolo bylo nějaký dost zamaštěný, tak jsem se trochu bál, jestli někde něco neteče (převod je v olejové lázni) + pak jsem si přečet pár příspěvků k dovozci, tak jsem se rozhod jinak. :|

Že držím palce ať Maxík drží :)
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod joko » 16 úno 2010, 16:57

Richijan dal ho do yamahy tam nenašly žadni problem ,tak snad bude ok když to skoukli odbornici a tomu prodejci vše to je stejny nekdo koupi vuz v aaa a jezdi bez problemu 5 let a nekdo koupi vuz a jezdi pul roku to aby sme všichni kupovali nove kusi stroju nebo od soukromich lidi teda ,stejne 80procent lidi skutru je od dovozcu zbytek jsou koupeny tady nove jen par vyjimek si jede do ciziny samo pro skutr znami tam jel do nemecka pro burgman 250 rok 2002 krasny kus vše doklady podložene km skutr dovezl jezdil snim 2 mesice a odešel motor a prodejce v nemecku se snim vubec nekomunikuje
a když čtu tady přispěvky o činanech nekdo je rad že jezdi a někdo furt spravuje a plno lidi bez hlavě kupuje činske skutry dal

Iža
to ja taky sleduji ceny meho burgmanu koupil sem u dovozce jak sem už psal za malou cenu dle jinych nazoru a jen jezdim kdyby sem šel k soukromemu člověku chtěl by o 30 tacu vic :D
to same jako večina lidi jde pro ojety vuz do bazaru s autama dle ceny
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Richijan » 16 úno 2010, 21:05

Jjjjj. 100% jistota není ani při koupi nového skútru (tam je ale záruka). :wink:
Taky si myslím, že ani prodejce, pokud neudělá velký předprodejní servis, do "skútru nevidí" :? . Ti slušní ale servis před prodejem dělají a jsou i takoví, kteří na jeho základě nabízí až 1/2 roční záruku :shock: . Takovou práci a jistotu si ale samozřejmě nechají zaplatit.
:idea: Takže jsme zase na začátku. :( Kvalita a jistota za málo peněz je opravdu velká náhoda :!:
_tmax.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Raději o 1/2 hodiny déle, než o 20 let dříve.
Richijan je nick, křtěný jsem Richard Jan, kamarádi mi říkaj Richi, mailové adresy mám rischa@...., oslovení Ríšo nesnáším ;-[
Uživatelský avatar
Richijan

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1051
Registrován: 12 led 2008, 20:26
Bydliště: PRAHA 10 - Strašnice, GSM: 737 905 708, rischa@volny.cz
Skútr / moto: Yamasaki, Malaguti, 2x Runner, 2x T-max
Tuning / úpravy: Roadster Mazda MX-5 NBFL

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 9 návštevníků