Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
29 bře 2016, 19:39
Klasika - téměř 10ti letý Ital s dvaceti tisíci
, tomu už snad ani nikdo nemůže uvěřit přeci. Jinak samozřejmě vše se dá dnes naštěstí při troše snahy opravit, i kdyby měl 10x tolik.
29 bře 2016, 20:12
Diky za zastani Davide.
Hele jsou dva typy,ale na te civce musis mit napsano,jestli je to typ 5GJ a nebo 4B5.vzhledem k tomu,ze mas strikacku,tak si myslim,ze to bude 4B5,ale nejak jsem tomu cislu na civce nevenoval pozornost.ale jistej si tim nejsem.nehlede na to,ze jsem na partsdepot nasel jen 2001 a pak 2009 rv.jukni na civku,co je na ni napsano.
Hele jukni jeste jednou do navodu a zkus ji znovu zmerit podle nej.ja mam v navodu napsano na primaru 1.87-2,53ohmu a na sekundaru 12-18kohmu.takze v mem pripade by civka byla ko.primar mer normalne na vstupu do civky a pro sekundar sundej fajfky a strc jeden drat meraku do kabelu z prvniho valce a druhej drat meraku do kabelu z druhyho valce.pak zmer samotny fajfky:jeden drat na vstup a druhej drat meraku na vystup,melo by ti to ukazat 10kohm.
PS:podle meritelnejch parametru jsou civky na mem a tvem maxu stejne a s fajfkama.takze by to asi melo byt jedno.
29 bře 2016, 22:15
Na cívce je 5GJ-00-JO313 129700 4291 12V.
V obou manuálech jsou stejný hodnoty
1.87 - 2.53 Ohmu primar
12 - 18 kiloOhmu sekundar
Zítra to proměřím a uvidíme.
29 bře 2016, 22:40
pokud dá kabel na druhou cívku tak bude měřit odpor obou cívek měl by měřit na kostru pokud se nepletu
29 bře 2016, 22:46
Mám jen jednu cívku. Podle manualu sekundár měřit na bodkach ke svíčkám.
29 bře 2016, 22:53
pak OK myslel sem že jsou dvě cívky
30 bře 2016, 06:52
V tom pripade mas Davide karburatorovou civku.
Zkus to namerit a nezapomen odecist odpor kabelu meraku.ja jsem na to nejak zapomnel.
30 bře 2016, 09:40
Čau, včera jsem hledal a tuhle cívku používají asi až do 2011.
Cívku vezmu odborníkům u nás a ty to přeměřej.
30 bře 2016, 09:46
btw: měření odporu cívky je orientační, může být taky proražená izolace vinutí, hlavní vlastností cívky je indukce (průběh proudu v závislosti na čase)
30 bře 2016, 15:43
Vzhledem k parametrum,jsem rikal,ze je jedno,kterou vezmes.
Jakpa jsi dopadl?vzal jsi i fajfky?
30 bře 2016, 15:47
Ja mám jedny cívky na prodej... Kdyby mel někdo zájem. I s fajema. Cívky jsou na všechny tmaxi stejný.
Sent from mTalk, W10m
30 bře 2016, 17:28
jaroslav.hanus píše:...navic by me zajimalo,kolik km ve skutecnosti vydrzi...
Podivej se do meho podpisu a budes trochu v obraze.
30 bře 2016, 17:50
Na pc moc nechodim a v mobilu podpisy nevidim,ani kdyz kliknu primo na tvuj nick.
O km nemam nejak velky prehled.vim,ze treba na PCX,ktere mam,lide najely i 70tkm.a podle nekterych clanku,ktere jsem cetl,tak neni problen na motoru najet i 100tkm.ale stale jde o to,jak poznat skutecny stav motoru a motocyklu,nebo spis najete km motoru.
30 bře 2016, 18:25
Neřešte to a jezdíte. Najezdi to vic nez natom nejezdíte. Na bazaru jsem viděl tmaxe s 260 000km...
Ja mam na budíkách 74000 a jezdi to, a buh vi o kolik to bylo stočený kdyz se to dovezlo.
Sent from mTalk, W10m
30 bře 2016, 18:54
Tak naměřeno.
Primar - kolisa 2.9 - 3 Ohmy
Sekundar - bez bodek 14,87 kOhmu
Kabely -
Bodky - 1:9.22 kOhmu 2:10.99 kOhmu
Ozval se mi z Motoboardelu chce za tu z novějšího typu 500Kč i s fajfkama.
to Bouska.T: Ty ji máš funkční?? Já bych ji vzal.