Yamaha 500 T-max

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod crhy » 29 bře 2016, 19:39

Klasika - téměř 10ti letý Ital s dvaceti tisíci :-D, tomu už snad ani nikdo nemůže uvěřit přeci. Jinak samozřejmě vše se dá dnes naštěstí při troše snahy opravit, i kdyby měl 10x tolik.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 29 bře 2016, 20:12

Diky za zastani Davide.

Hele jsou dva typy,ale na te civce musis mit napsano,jestli je to typ 5GJ a nebo 4B5.vzhledem k tomu,ze mas strikacku,tak si myslim,ze to bude 4B5,ale nejak jsem tomu cislu na civce nevenoval pozornost.ale jistej si tim nejsem.nehlede na to,ze jsem na partsdepot nasel jen 2001 a pak 2009 rv.jukni na civku,co je na ni napsano.

Hele jukni jeste jednou do navodu a zkus ji znovu zmerit podle nej.ja mam v navodu napsano na primaru 1.87-2,53ohmu a na sekundaru 12-18kohmu.takze v mem pripade by civka byla ko.primar mer normalne na vstupu do civky a pro sekundar sundej fajfky a strc jeden drat meraku do kabelu z prvniho valce a druhej drat meraku do kabelu z druhyho valce.pak zmer samotny fajfky:jeden drat na vstup a druhej drat meraku na vystup,melo by ti to ukazat 10kohm.

PS:podle meritelnejch parametru jsou civky na mem a tvem maxu stejne a s fajfkama.takze by to asi melo byt jedno.
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 29 bře 2016, 22:15

Na cívce je 5GJ-00-JO313 129700 4291 12V.
V obou manuálech jsou stejný hodnoty
1.87 - 2.53 Ohmu primar
12 - 18 kiloOhmu sekundar
Zítra to proměřím a uvidíme.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod nem.pe » 29 bře 2016, 22:40

pokud dá kabel na druhou cívku tak bude měřit odpor obou cívek měl by měřit na kostru pokud se nepletu
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 29 bře 2016, 22:46

Mám jen jednu cívku. Podle manualu sekundár měřit na bodkach ke svíčkám.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod nem.pe » 29 bře 2016, 22:53

pak OK myslel sem že jsou dvě cívky
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 30 bře 2016, 06:52

V tom pripade mas Davide karburatorovou civku.
Zkus to namerit a nezapomen odecist odpor kabelu meraku.ja jsem na to nejak zapomnel.
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 30 bře 2016, 09:40

Čau, včera jsem hledal a tuhle cívku používají asi až do 2011.
Cívku vezmu odborníkům u nás a ty to přeměřej.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod josuk » 30 bře 2016, 09:46

btw: měření odporu cívky je orientační, může být taky proražená izolace vinutí, hlavní vlastností cívky je indukce (průběh proudu v závislosti na čase)
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 30 bře 2016, 15:43

Vzhledem k parametrum,jsem rikal,ze je jedno,kterou vezmes.

Jakpa jsi dopadl?vzal jsi i fajfky?
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 30 bře 2016, 15:47

Ja mám jedny cívky na prodej... Kdyby mel někdo zájem. I s fajema. Cívky jsou na všechny tmaxi stejný.

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod janon » 30 bře 2016, 17:28

jaroslav.hanus píše:...navic by me zajimalo,kolik km ve skutecnosti vydrzi...


Podivej se do meho podpisu a budes trochu v obraze.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 30 bře 2016, 17:50

Na pc moc nechodim a v mobilu podpisy nevidim,ani kdyz kliknu primo na tvuj nick.
O km nemam nejak velky prehled.vim,ze treba na PCX,ktere mam,lide najely i 70tkm.a podle nekterych clanku,ktere jsem cetl,tak neni problen na motoru najet i 100tkm.ale stale jde o to,jak poznat skutecny stav motoru a motocyklu,nebo spis najete km motoru.
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 30 bře 2016, 18:25

Neřešte to a jezdíte. Najezdi to vic nez natom nejezdíte. Na bazaru jsem viděl tmaxe s 260 000km...
Ja mam na budíkách 74000 a jezdi to, a buh vi o kolik to bylo stočený kdyz se to dovezlo.
Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 30 bře 2016, 18:54

Tak naměřeno.
Primar - kolisa 2.9 - 3 Ohmy
Sekundar - bez bodek 14,87 kOhmu
Kabely -
Bodky - 1:9.22 kOhmu 2:10.99 kOhmu

Ozval se mi z Motoboardelu chce za tu z novějšího typu 500Kč i s fajfkama.

to Bouska.T: Ty ji máš funkční?? Já bych ji vzal.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků

cron