Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
23 bře 2016, 08:56
Laděnej výfuk
Nevíte, jestli svody+výfuk na model 08-11 je stejnej jak na 530ku? Opticky mi to totiž přijde stejný, u většiny výrobců jsou pro každej model (500 a 530) jinej výfuk, ale třeba na webu Akrapoviče je na chlup stejný objednací číslo jak na model 08-11, tak na 530ku... A myslím že v nějakým eshopu MIVV nebo kterej to má taky tak.
A ještě jeden dotaz, nemáte někdo zkušenost s nějakým českým kvalitním výrobcem výfuků? RP už nad skůtrama ohrnuje nos a nechce se mu do toho (spíš se bojí že neví jak to vyrobit, aby tam neustále nehořela vata jak u jeho výfuku kterej mi vyrobil na Derbi GP1 250), s Creptusem je špatná domluva, ten je sice šikovnej ale nespolehlivej. Koho byste ještě doporučili?
23 bře 2016, 11:42
Je to stejný.... Napřič všema rokama. I kdyby to o mm nesedlo tak to napružíš, ono to stejne nikdy nesedí přesně.
Sent from mTalk, W10m
24 bře 2016, 18:22
Ahoj
Víte někdo od kterého roku je v T-maxech vstřikování? Myslel jsem že od 2007 ale teď koukám že jsou i ročníky 2004 se vstřikem. Je to možné?
24 bře 2016, 20:16
Vstřikování je v Tmaxech již od roku 2004.
27 bře 2016, 21:19
Ahojte kluci.zase bych pro Vas mel spek s technickou otazkou.
Maxe 2007 jsme opravili,jel dobre,tahnul ke 170kmh,kde najednou zacal skubat.rychlost spadla na 120kmh a pozdeji David sotva na nem dojel domu.v prvopocatku se zdalo,ze nepali jeden z valcu,nebo nema signal od senzoru skrtici klapky(kde byl na zluty drat napojen drat od power commanderu narychlo jen vagosvorkou na tazny zarizeni u aut,jiz byvalym majitelem).po rozdeklovani jsme zjistili,ze jiskru na svickach mame.za chodu stacilo vyndat fajfku na druhym valci a chod motoru se nezmenil.mysleli jsme,ze zavada je ve snimaci,nebo vstrikovani,protoze kdyz jsem si hral se zlutym dratkem,tak se chod motoru zlepsil.zluty drat snimace jsme napojili do cokoladky.nic se nezmenilo.tak jsme vyndali vstrik druhyho valce a pres diag mod vyzkouseli funkci.fungoval.pro jistotu jsme o 5mm zkratili kabely od civky k svickam(zaplat pan buh,ze yamaha pouziva dratkovy a ne uhlikovy).nakonec jsme vzali multimetr a zmerili civku.skokovite nam odpor lital mezi ohmama a kohmama.nakonec uz ukazovala jen 3ohmy(dle navodu ma mit 12-18kohm).takze si myslim,ze by timto mohla byt zavada nalezena.ted je otazka,zda je to mozne?protoze ja uz jsem dobrych 15let nevidel civku,ktera by nefungovala.proto jsem tomu neveril,ze by mohla byt spatna,i kdyz tenhle napad uz tu byl ne jednou,jen byl zavrhnuty.
Diky za reakce.
Naposledy upravil
jaroslav.hanus dne 27 bře 2016, 22:21, celkově upraveno 1
27 bře 2016, 21:53
I dnes jsou stroje, které trpí vyloženě na cívky. Klidně se může propálit cívka i na Yamaze. Je to součástka jako každá jiná. Jinak gratuluji k nalezení závady
27 bře 2016, 22:15
Beru,že nějaké stroje mužou trpět na cívky,ale zrovna u yamahy bych to vážně nečekal.a obzvlášť ne po skoro 30t km a součástka za 3tyčky.
28 bře 2016, 07:49
Když tady tak čtu co všechno mas za závady tak dost pochybuji ze to ma najeto JEN 30k...
Sent from mTalk, W10m
28 bře 2016, 10:16
Bouska.t:nezlob mi.pisu tu o dvou ruznych t-maxech.jeden je muj model 2008 se spicatou zadi a jeden je model 2007 s useknutou zadi.muj ma nalitano asi 37tkm a tenhle ma asi 29tkm a drobne.muj stoji pred barakem pod plachtou ,opravenej(snad)serizenej.je pripravenej na sezonu,i kdyz nerikam,ze se na nem neco nemuze podelat.to uvidim.kdezto tenhle je majitele davida(uz jsem pod jeho nickem tu psal jednou otazku taky),ktery se pokousime opravit.
Ps:je mi jasny,ze tachometru se neda verit u starych bazarovych kousku.,jenze jak dneska s presnosti poznas kolik ma najeto.navic je jasny,ze dovozovky budou stoceny,jen zalezi na prodejci o kolik.a taky mi je jasny,ze civka neodejde po 30tkm,i kdyz i to se s malou pravdepodobnosti stat muze.
28 bře 2016, 10:41
No a dají se zjistit nějaké informace jako u aut pomocí VIN kódu, třeba kolik to má doopravdy najeto? Jak složité je stočit kilometry?
28 bře 2016, 17:19
To by me taky zajimalo.zkousel jsem to a myho maxe to nenaslo.
Ma domnenka u dovozovky je,ze se musi kontaktovat urad,prodejce ze zeme dovozu,popripade konkretni salon,aby ti rekli,kdy tam byla moto naposledy a kolik km mela.jenze k tomu potrebujes nahlidnout do puvodniho technicaku.
Ale uz jen logicky:motorky,ze zemi jako je Francie a Italie,nebudou mit po 7mi letech najeto treba 40tkm.protoze v Italii a Francii jezdi skoro celorocne na tom a najezd za mesic se pohybuje kolem 10 az 15tkm.a starej deda si nekoupi skutra za 300tyci na to,aby na nem jezdil jen v krasnym pocasi na chatu,nebo na houby a mel najezd 5tkm rocne.
Ps:dneska se staceji km snad uz jen pres program diagnostiky,ne?ale nevim.a navic by me zajimalo,kolik km ve skutecnosti vydrzi.
28 bře 2016, 19:43
jaroslav.hanus píše:...najezd za mesic se pohybuje kolem 10 az 15tkm...
Chtel si rict rocne...
28 bře 2016, 19:49
Jj,omlouvam se.ale snad kazdy to pochopi.
29 bře 2016, 19:06
Ahoj, cívka na Maxe je jiná pro karburátor verzi je stejná jako pro stříkačku? Podle Partsdepot to má jiný PN.
P.S. Max co mi pomáhá dostat Jarda do kondice je přivezen přes Šikule Moto. Je dovoz z Itálie měl cca 20 tis. km, poslední majitel ho měl k BMW enduru.