Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
15 led 2016, 12:07
Většinou bývá nejlepší použít řemen originální. Stačí malinko jiná délka a skútr se chová jinak. Ok,takže skútr po zimě začal jet o 25 km/h méně ? Pokud máš i seriový výfuk a jednotku,můžeš zkusit co to udělá,tím nic nezkazíš. Případně bych vyměnil benzín a pořádně propláchnul palivovou cestu....
15 led 2016, 14:46
Originál z PartsDepot?? Zkusím, a pak už to bude jen ta spojka.
Diky.
15 led 2016, 19:24
Dej tam original ND a uvidis. Vetsinou tyhle chiptuningy a pi.tuningy, rozhodi dobre vyladeny celek a pak s tim jsou obcas jen starosti. Vyrobce nedaval do vyvoje a testovani miliony nadarmo.
16 led 2016, 12:17
Pánové rychlej dotaz: termín lakování zadních plastů se blíží, tak jsem začal rozebírat celej zadek skůtra. Konstruktéry bych fakt nakopal do prdele, v zájmu designu stroje, aby nebyly vidět šroubky, je jeden plast přišroubovanej přes druhej, většina je nacvakávací, hrůza. Ale co bych fakt potřeboval, je rada, jak
demontujete ty nacvakávací plastový čudlíky - je to jakoby hmoždinka, kterou se protáhne plastovej kolík, kterej roztáhne hmoždinku. Když jsem to pozvedával šroubovákem, ozývá se hrůzostrašný vrzání a praskání plastů... Vyrobil jsem si i takovou jakoby vidličku, abych to líp pozvedl, ale kulový, to tam drží...
Jednu boční zadní kapotu už mám uvolněnou, ale několik těch plastových hmoždinek prostě prasklo, nevím co dělám špatně
16 led 2016, 12:21
Vytlač nejdřív ten kolík co roztahuje tu hmoždinku.
16 led 2016, 13:11
hlavne to rob na čistej podlahe a količky si následne pozbieraj.
16 led 2016, 18:20
Chce to jen mírně zatlačit ten středový kolíček. Po demontáži jednoho zjistíš přesně princip jak to funguje. Jak je psáno výše lze i úplně kolík vytlačit. Zpětná montáž je naopak s mírně vystrčeným středem a následné zajištění do roviny.
17 led 2016, 13:26
díky moc, odpoledne vyzkouším
17 led 2016, 18:47
Jdu do toho
parada...
Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
19 led 2016, 19:08
Skutecne si Dave delam vsechno sam a dokonce venku,pred domem,kde bydlim.pustil jsem se do toho s vervou a nebal se niceho a nikoho,ale to je na dlouhy povidani a vysvetlovani,takze skoro roman.ale rad poznam kazdeho s touto uchylkou pro tak bajecny stroj,takze se muzem domluvit a setkat se,pokecat.kdyztak SZ.
Hele tedka vazne.osobne jsem to nevidel ,ale z toho co povidas,bych rozhodil variator,vypucoval a znova promaznul a zkontroloval jeho chod,protoze jak uz tu zaznelo,videl bych tu maximalku na tvrdou kontrasku.ale ty rozjezdy muzou byt i ve spojce.taky bych zkusil rozhodit a zkontrolovat,pokud si troufas.moc jsi zavadu nespecifikoval.dela to jen pri rozjezdu z nuly a nebo pri jakekoliv akceleraci z jakekoliv rychlosti?tezko radit.
Ps:na scootlandu maji celkem 2 remeny.jeden je dayco a druhy je malosi(ted nevim jak se pise,takze omluva).rozdil mezi nimi je velky a dost podstatny.na prvni pohled je rozdil v cene a delce.dayco ma nejakych 893mm,coz je v poradku podle tabulek i pro tveho Maxe.malosi ma nejakych 854mm,coz je velky rozdil v prevodu a to ti muze delat ten rozdil rychlosti 25km/h.v dryhem pripade je rozdil v sirce klinu remenu.dayco ma 32mm,coz je v poradku,kdezto malosi ma 32,5mm.tim padem,vzhledem delce remenu malosi,namontovanymu originalnimu variatoru s originalnimi remenicemi,sis jen ublizil.protoze remen s jeho kratkou delkou ti nedosahuje az na vrchol hnanych(zadnich remenic),tim padem nedosahujes daneho maximalniho prevodu a tim padem mas mensi maximalku.
Prirovnam to ke kolu,pro lepsi porozumneni a zjednoduseni.je to jako bys jel na kole s nastavenym prevodem na prostredni(ne nejvetsi) talir a nejmensi kolecko vzadu.
19 led 2016, 20:05
Jestli je ten řemen o tolik krátkej, že omezí maximálku, tak bude mít vliv i na rozjezdy - proto ten vlažnej rozjezd, co popisuješ. Když bude na variátoru při nulový rychlosti tak vysoko (resp. nízko), jak má bejt, tak vzadu mu jeho dýkla nedovolí vystoupat až nahoru = delší převodovej proměr při rojezdu = jako kdyby ses rozjížděl na dvojku. Mám s Malossi řemenem stejnou zkušenost z 50ccm skůtrů, takže bych se ani nedivil, kdyby dělali moc krátký řemeny na všechny kubatury. Věci dělaj dobrý, ale řemen už bych Malossi asi nebral, když to tak čtu.
19 led 2016, 23:39
bohužel si myslím,že mají stavěné jinak ty variátory a hlavně jinak zpřevodované.proto jim ty řemeny nevycházejí tak dlouhé a nejdou použít s originálním variátorem a řemenicemi.
nechci se navážet do Dejva,ale možná v tom určitou roli hrála i značka řemenu versus cena.přeci jen každej si šáhne do svědomí a v klidu řekne,že se snaží ušetřit,kde se jen dá.všude je opěvované Malosi,jako nejlepší značka na trhu a ejhle,ten řemen od nich je o 600,-levnější,než originál a o skoro 1000,- levnější než Dayco.sám jsem tohle před měsícem řešil,když jsem ho měl objednávat.navíc Dayco není až tak známá,jako malosi.
jenže v mém případě vyhrál rozum a díky své praxi jsem šel řemen hned změřit,když jsem viděl,že mají jiné rozměry.a von to byl Dayco a ne Malosi,dle délky.a jelikož je Max můj mazel,tak jsem mu ho dopřál
.
2Mr.Voza:je to přesně jak píšeš a vysvětluješ.to jsem měl na mysli.ani na jedný straně nevystoupá k maximu řemenice.proto jsem psal,že by měl zkontrolovat hlavně průběh toho variátoru, jeho chování.ŘEMEN MUSÍ DOSAHOVAT AŽ K MAXIMÁLNÍMU VNĚJŠÍMU PRŮMĚRU ŘEMENICE.
20 led 2016, 07:52
Dayco dělá hodně rozvodový řemeny.No a Mallosi to je sračka všech sraček.Koupil jsem ho taky.Hlavně měl šířku o milimetr menší.Jedině originál!!!
20 led 2016, 08:57
Yamaha dává Mitsuboshi, stejně tak Honda, nevím co zde neustále Vymýšlýte s řemeny, když na nich se šetřit nevyplácí. Máte přeci slevu u PD 15%
Dayco vyrábí dlouhá léta aftermarket řemeny a je známá spíše ze světa automobilů.
Od Malossi se snad nic nevyplatí.