Yamaha 500 T-max

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod TUNER » 15 led 2016, 12:07

Většinou bývá nejlepší použít řemen originální. Stačí malinko jiná délka a skútr se chová jinak. Ok,takže skútr po zimě začal jet o 25 km/h méně ? Pokud máš i seriový výfuk a jednotku,můžeš zkusit co to udělá,tím nic nezkazíš. Případně bych vyměnil benzín a pořádně propláchnul palivovou cestu....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 15 led 2016, 14:46

Originál z PartsDepot?? Zkusím, a pak už to bude jen ta spojka.
Diky.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod janon » 15 led 2016, 19:24

Dej tam original ND a uvidis. Vetsinou tyhle chiptuningy a pi.tuningy, rozhodi dobre vyladeny celek a pak s tim jsou obcas jen starosti. Vyrobce nedaval do vyvoje a testovani miliony nadarmo.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 16 led 2016, 12:17

Pánové rychlej dotaz: termín lakování zadních plastů se blíží, tak jsem začal rozebírat celej zadek skůtra. Konstruktéry bych fakt nakopal do prdele, v zájmu designu stroje, aby nebyly vidět šroubky, je jeden plast přišroubovanej přes druhej, většina je nacvakávací, hrůza. Ale co bych fakt potřeboval, je rada, jak demontujete ty nacvakávací plastový čudlíky - je to jakoby hmoždinka, kterou se protáhne plastovej kolík, kterej roztáhne hmoždinku. Když jsem to pozvedával šroubovákem, ozývá se hrůzostrašný vrzání a praskání plastů... Vyrobil jsem si i takovou jakoby vidličku, abych to líp pozvedl, ale kulový, to tam drží... :roll: Jednu boční zadní kapotu už mám uvolněnou, ale několik těch plastových hmoždinek prostě prasklo, nevím co dělám špatně :x
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod krizik1 » 16 led 2016, 12:21

Vytlač nejdřív ten kolík co roztahuje tu hmoždinku.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod JRM66 » 16 led 2016, 13:11

hlavne to rob na čistej podlahe a količky si následne pozbieraj. :wink:
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod dukon » 16 led 2016, 18:20

Chce to jen mírně zatlačit ten středový kolíček. Po demontáži jednoho zjistíš přesně princip jak to funguje. Jak je psáno výše lze i úplně kolík vytlačit. Zpětná montáž je naopak s mírně vystrčeným středem a následné zajištění do roviny.
Yamaha XP 500 ABS T-max 09
Minulost : Yamaha YP 125 ABS X-max 11
Minulost : Kymco Agility125 City 09
Uživatelský avatar
dukon

250+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 401
Registrován: 09 črc 2012, 14:05
Bydliště: Valašsko
Skútr / moto: Yamaha T-max 09

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod V2racing » 17 led 2016, 13:26

díky moc, odpoledne vyzkouším :wink:
V2racing

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 25 říj 2015, 10:05

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 17 led 2016, 14:41

Kdyby jste se v zimě nudily... já už skládám :-)
http://global.yamaha-motor.com/yamahast ... stic/tmax/
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 17 led 2016, 18:47

Jdu do toho :-) parada...

Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 19 led 2016, 19:08

Skutecne si Dave delam vsechno sam a dokonce venku,pred domem,kde bydlim.pustil jsem se do toho s vervou a nebal se niceho a nikoho,ale to je na dlouhy povidani a vysvetlovani,takze skoro roman.ale rad poznam kazdeho s touto uchylkou pro tak bajecny stroj,takze se muzem domluvit a setkat se,pokecat.kdyztak SZ.

Hele tedka vazne.osobne jsem to nevidel ,ale z toho co povidas,bych rozhodil variator,vypucoval a znova promaznul a zkontroloval jeho chod,protoze jak uz tu zaznelo,videl bych tu maximalku na tvrdou kontrasku.ale ty rozjezdy muzou byt i ve spojce.taky bych zkusil rozhodit a zkontrolovat,pokud si troufas.moc jsi zavadu nespecifikoval.dela to jen pri rozjezdu z nuly a nebo pri jakekoliv akceleraci z jakekoliv rychlosti?tezko radit.

Ps:na scootlandu maji celkem 2 remeny.jeden je dayco a druhy je malosi(ted nevim jak se pise,takze omluva).rozdil mezi nimi je velky a dost podstatny.na prvni pohled je rozdil v cene a delce.dayco ma nejakych 893mm,coz je v poradku podle tabulek i pro tveho Maxe.malosi ma nejakych 854mm,coz je velky rozdil v prevodu a to ti muze delat ten rozdil rychlosti 25km/h.v dryhem pripade je rozdil v sirce klinu remenu.dayco ma 32mm,coz je v poradku,kdezto malosi ma 32,5mm.tim padem,vzhledem delce remenu malosi,namontovanymu originalnimu variatoru s originalnimi remenicemi,sis jen ublizil.protoze remen s jeho kratkou delkou ti nedosahuje az na vrchol hnanych(zadnich remenic),tim padem nedosahujes daneho maximalniho prevodu a tim padem mas mensi maximalku.
Prirovnam to ke kolu,pro lepsi porozumneni a zjednoduseni.je to jako bys jel na kole s nastavenym prevodem na prostredni(ne nejvetsi) talir a nejmensi kolecko vzadu.
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Mr.Voza » 19 led 2016, 20:05

Jestli je ten řemen o tolik krátkej, že omezí maximálku, tak bude mít vliv i na rozjezdy - proto ten vlažnej rozjezd, co popisuješ. Když bude na variátoru při nulový rychlosti tak vysoko (resp. nízko), jak má bejt, tak vzadu mu jeho dýkla nedovolí vystoupat až nahoru = delší převodovej proměr při rojezdu = jako kdyby ses rozjížděl na dvojku. Mám s Malossi řemenem stejnou zkušenost z 50ccm skůtrů, takže bych se ani nedivil, kdyby dělali moc krátký řemeny na všechny kubatury. Věci dělaj dobrý, ale řemen už bych Malossi asi nebral, když to tak čtu.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 19 led 2016, 23:39

bohužel si myslím,že mají stavěné jinak ty variátory a hlavně jinak zpřevodované.proto jim ty řemeny nevycházejí tak dlouhé a nejdou použít s originálním variátorem a řemenicemi.

nechci se navážet do Dejva,ale možná v tom určitou roli hrála i značka řemenu versus cena.přeci jen každej si šáhne do svědomí a v klidu řekne,že se snaží ušetřit,kde se jen dá.všude je opěvované Malosi,jako nejlepší značka na trhu a ejhle,ten řemen od nich je o 600,-levnější,než originál a o skoro 1000,- levnější než Dayco.sám jsem tohle před měsícem řešil,když jsem ho měl objednávat.navíc Dayco není až tak známá,jako malosi.
jenže v mém případě vyhrál rozum a díky své praxi jsem šel řemen hned změřit,když jsem viděl,že mají jiné rozměry.a von to byl Dayco a ne Malosi,dle délky.a jelikož je Max můj mazel,tak jsem mu ho dopřál :lol: .

2Mr.Voza:je to přesně jak píšeš a vysvětluješ.to jsem měl na mysli.ani na jedný straně nevystoupá k maximu řemenice.proto jsem psal,že by měl zkontrolovat hlavně průběh toho variátoru, jeho chování.ŘEMEN MUSÍ DOSAHOVAT AŽ K MAXIMÁLNÍMU VNĚJŠÍMU PRŮMĚRU ŘEMENICE.
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod zdeny65 » 20 led 2016, 07:52

Dayco dělá hodně rozvodový řemeny.No a Mallosi to je sračka všech sraček.Koupil jsem ho taky.Hlavně měl šířku o milimetr menší.Jedině originál!!!
zdeny65

250+
 
Reputace: 46
Příspěvky: 399
Registrován: 31 črc 2015, 19:44
Bydliště: Starý Vestec
Skútr / moto: Bylo-klasika,Yamaha Majesty 400,možná FJR 1300
Tuning / úpravy: CNC páčky,vestavěný systém nabíjení,nově laděný zadní tlumiče pérování,tankvak

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod crhy » 20 led 2016, 08:57

Yamaha dává Mitsuboshi, stejně tak Honda, nevím co zde neustále Vymýšlýte s řemeny, když na nich se šetřit nevyplácí. Máte přeci slevu u PD 15% :wink:
Dayco vyrábí dlouhá léta aftermarket řemeny a je známá spíše ze světa automobilů.
Od Malossi se snad nic nevyplatí.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron