Yamaha 500 T-max

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 30 pro 2015, 16:32

Tech nálepek jsem si všiml na internetu, tal v tom propade bude yy americká verze a yl bude evropská nebo vse mimo ameriku. Amici mají vždy všechno extra :D
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod jaroslav.hanus » 31 pro 2015, 16:32

BacaNR píše:a čo ti ten motor vlastne robi?

Uz se to tu psalo,je tu vsechno.jen tak v rychlosti.motorka skube nepravidelne pri udrzovani konstantni rychlosti.
Nakonec se mi i povedlo seridit rozsah,ale tim jsem si rozhodil volnobeh a samozrejme podtlaky v sani.ted uz snad poslape.podtlaky nastaveny na cca 33kPa s nejakym rozdilem,i kdyz rozdil mezi jednotlivyma valcema je na vzdusniku cca3/4ot.vypada to slusne na 100m ujetych,protoze mam odkapotovano.ted ale musim nakonec koupit novej remen varose,protoze pri ubrani otacek s sebou nahoru dolu zaklepe o ten kryt varose,karter?.krome remenu by to mohla delat kontrasni pruzina?
jaroslav.hanus

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 102
Registrován: 27 srp 2015, 10:20
Skútr / moto: PCX 125 2013,T-max 500 2008

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 12 led 2016, 17:38

Budes to nekomu davat nebo si to budes delat sam? Trapim se s Maxem u z od jara (svicky, olej, filtry, valecky, remen). Jsem taky z Plzne.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod TUNER » 13 led 2016, 08:21

Co vim tak si Jarda zatím vše dělal sám. To co popisuješ se dá bezproblému zvládnout v domácích podmínkách,jen to poprvé trvá o něco déle než přijdeš na to kde co povolit,vyháknout atd... ;-)

Plzeň bude za chvilku hlavnim městem T-Maxů..... :D
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 13 led 2016, 15:20

Díky za info, taky jsem vetsinu zvladnul sam. Ale po vymene remenu, valecku a filtru porad T-max nejede jako drive. Slabe rozjezdy a maximalka o 25 km/h nizsi. Otacky jsou stejne, tak motorem to asi nebude (r.v. 2005 strikacka). Posledni je asi vymena spojky...????

DP.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod bouska.t » 13 led 2016, 21:37

Spojka ti nesníží maximalku, bude mit vliv na rozjezdy. Nic vis si stim nedělal? Jen ty valecky a řemen, jak dlouho to je co to jelo normálně?

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 14 led 2016, 09:49

Pred sezonou filtry olej, svíčky, pak valecky ale byly v poho bez plosek, dalsi remen a pruzina. Koupil jsem to s ladakem Arrow a Power commanderem, mapu jsem nemenil. Svicky jsem dal iridiovy, ale rozdil od NGK obyc, jen lepsi starty a jizda za studena.
Prubeh, rozjezd linej, stred do 120 cca stejne a pak trapeni do 150. Naposledy podzim 2014.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 14 led 2016, 13:39

Zkus ještě rozebrat spojkový polořemenice, vyčistit, namazat a zkontrolovat ty čepy a tu objímku, jestli není vydřená...kdyžtak ji pootoč. Pružinu jsi tam dal stejně tvrdou nebo jinou?
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 14 led 2016, 14:35

Pruzinu jsem dal silnejsi. Poloremenice jsou OK pri vymene pruziny jsem kontroloval. Jak myslis pootoc???
Dik.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Mr.Voza » 14 led 2016, 16:18

Hele, T-Maxe znám akorát z doslechu a osobně jsem ho viděl jenom díky tomu, že ho má Trabuk, ale už z principu funkce variátoru, když dáš tvrdší kontrastku, tak ti klesne maximálka, protože stejně těžký válečky nemaj sílu, aby tu kontrastku přetlačili.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 14 led 2016, 16:29

Pootočit jsem myslel tu plechovou objímku so drží čepy aby nevylítnuly ven, občas je zevnitř od čepů trochu vydřená a není to ono. Pootočit objímku tak, aby ty případné vydřeniny nebyly na čepech. Jinak jak píše Voza. Kolikatky tam máš válečky?
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 14 led 2016, 18:16

Dal jsem tam stejne co tam byly Válečky 25x15 -- 18g a tu kontrastku jsem menil az potom, protoze se nic nezmenilo.

-- 14 led 2016, 17:21 --

Tak nevim jestli mluvime o stejnem dilu. Poloremenice to jde nejak rozebrat ty dva kotouce???
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Trabuk » 14 led 2016, 23:37

Jj

Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod TUNER » 15 led 2016, 07:19

Rozjezd bych viděl na spojku a nebo.... řemen. ? Jaký jsi tam dával,origo ? Řemenem by mohla být i maximálka,pokud je jiný ale rozdíl 25 km/h je sakra hodně. Porovnával jsi ho s původnim ? Po jakym zásahu to začlo takhle zlobit a nebo tak jak to je to jezdilo třeba půl roku OK a pak z ničeho nic problemy ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Yamaha 500 T-max

Příspěvekod Dave70 » 15 led 2016, 09:25

Daval jsem tam Malossi ze Scootlandu, ale ten puvodni byl stejne sirokej, nic jinyho jsem neporovnaval. V zari 2014 jsem s nim byl v Praze ve scootland servisu, velka servisni prohlidka a pry vsechno OK, jen doporucili MHR variator. Po zasahu zadnym, po zime. Jeste muzu zkusit vyhodit ten Power commnder a dat origo vyfuk. Nemel byste nekdo chut na to mrknout?? Samozrejme za kacky.
Dave70

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 05 říj 2015, 09:59
Skútr / moto: Yamaha T-Max 500
Tuning / úpravy: PC + Arrow

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 22 návštevníků

cron