Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Vespa GTS 300 Touring - představení

05 dub 2011, 12:21

na motorkářích je zajímavá recenze na designovou krasavici
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni ... 18169.html

Re: Vespa GTS 300 Touring

05 dub 2011, 13:54

a pod tím moje reakce :mrgreen:

Re: Vespa GTS 300 Touring

05 dub 2011, 14:26

Podle mě by ji 13 palců slušely. A to letmý uložení? Fakt je měkkčí řízení? Nikdy jsem letmáče neřídil a popravdě, moc tomu nevěřím.

Re: Vespa GTS 300 Touring

05 dub 2011, 15:11

Třináctku do toho nedostaneš, ve předním závěsu pro ni není místo. Předek má 120/70 12" a asi by se musel na 13" použít 60tkovej profil a ten se dělá až od 130tky a to by pak pořádně nezatáčelo. Ten letmáč má svůj limit. Vzadu by se to takhle řešit dalo, ale zase by ty slupky vypadaly blbě, kor když obuješ gumy s bílým pruhem na boku. Jinak s letmáčem jsem měl spíš podvědomej problém, protože je to uchycený letmo a podvědomě mi to na jednu stranu zezačátku zatáčelo hůř, než na druhou. Pak jsem se srovnal a nepoznal sem rozdíl. Měkčí řízení je blbost. Buď měl vyfouklou gumu, nebo špatně nafoukanou. Ten letmáč je na to alespoň u 10" kolečka dost háklivej. Hodně taky záleží na kvalitě ložisek v předním kole. Ty koreje a číny co v tom byly, když jsem to koupil byly zoufalý, pak jsem dal NSKčka a ty byly parádní. Ten letmáč má svá pro a proti, ale k Vespě patří. Nedovedu si jí představit s klasikou.
Jinak prakticky stejnej závěs je i na ZIPu SP a tam to při závodech musí vydržet hodně. Stejný princip je i u MP3 a tam to kočíruje 400ccm motor. Závěs vychází z podvozků italskejch stíhaček za WW2 pro který dělalo Piaggio podvozky. Já tomu věřím a systém je s kvalitním tlumičem suprovej, ale má rád slušný silnice, ne ty naše tankodromy.
Kámoš měl kdysi Yamahu GTS 1000 a když to koupil, nebyl s tím schopnej zatočit do prava, než si zvykl.

Re: Vespa GTS 300 Touring

06 dub 2011, 21:51

Docela bych byl zvědav na ten výkon 15kW slušná hodnota na tyto rozměry městského skútru
Odeslat odpověď