To nemam, ale dufam, ze v lete nejaky bude v Kolarove u Symakov tam chodim na servis
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
Gandalf píše: To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?
Souhlasím s Tebou, měl tam být řemen! Odpověď je cena, pro výrobce bych řekl -75%, Sym má 4 kompletní řetězové sady místo jedné řemenové a ještě nám budou předkládat výhody, celá řetězová sada vydrží 30-40K km a je levnější než řemen, který musíš měnit ve 20K km, ale nikdo nenapíše, že s řemenem jezdíš a jen jezdíš, ale o řetěz se musíš pořád starat jinak vydrží málo. Nenávidím řetěz, ale mám motku s řetězem. Holt paradox. Není nic krásnějšího než si ráno přivstat a vyčistit si řetěz, namazat ho a ještě případně i napnout, proč ne?! Komu by se chtělo válet se v posteli jako uživateli stroje s řemenem nebo kardanem. Řetěz je "levná" pakárna, kterou ALE seženeš všude. Má i výhody, nic není jen černé nebo bílé. Já bych na skútru řetěz nechtěl a tomuto stroji by řemen více slušel.Gandalf píše:Jen pak budeš muset pravidelně hlídat, mazat a čistit řetěz. Upřímně nevím, proč tam nedali řemen jako na AK nebo T-Max? To je řetěz a ozubená kola o tolik levnější?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků