Jako jo, asi dobrý, i když jak to tak tipuju se tady na fóru, jestli někdy, tak se koupí maximálně jeden kus..??
Jak tak ale na ty reklamní obrázky koukám, vidím tam velmi podobné zelené šrouby, co jich mám na kymcu plno. Ty mají jednu „užasnou“ vlastnost, že se na jejich závitu tvoří takový bílý prášek, nějaká oxidace asi, která trochu liší jestli je ten šroub do hliníku motoru, do zlatavé závitové vložky v plastu nebo do stříbrné (asi) oceli. Nejlepší je to jen do plechu, když ten závit zůstává ve vzduchu, tam se nic moc netvoří. Podle mě ty materiály se k sobě nehodí v našich podmínkách... Ta oxidace způsobuje, že ty šrouby se při zpětné montáži chovají, jako by k sobě vůbec nepatřily, pak se razdva strhne imbus v měkké hlavě a... vrtačka.. :-O). A to dávám většinou přesně na původní místa.. Je to taková blbost, ale u yamahy je to uplně jinak… tam se mi to ještě nestalo, tam ty šrouby dokonce dobře držej v dírách jiných velikostí ;- ) a kromě opravdu exponovaných výjimek nijak extra neoxidují a vůbec ne v závitu..
I když původní japonské a západní značky v ekonomice výroby Čínu následují, podle mě taková určitá materiálová tradice a zkušenosti, který vidím i 60 let staré Jawy, kde se ty matriály ani po letech prostě neperou, tady u tohoto druhu asijské výroby chybí.
Reklama a levné peníze, dobře, ale asi to není všechno! Ten řetěz je tam taky jen čistě ekonomicky. Řemen je modernější, lepší, ale dražší a náročnější na ložiska .. Takže obrázky mě naplňují trochu skepsí, vypadá to hodně podobně jako to co si "užívám" s kymcem ale přeju hodně štěstí se SYM