Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 říj 2016, 15:52
forester: No, nejspíš ta kamera skončí na přilbě, na skůtru by všude koukala přes plexištít. Chtěl jsem se tomu vyhnout, protože mám zkušenosti s kamerou na přilbě při jízdách na kole. Je pravda, že na skůtru se tak často nerozhlížím.
Záběry z Chorvatska máš super. Příští rok bych se tam chtěl vydat taky na SYMovi, musím ale sehnat parťáka, samému se mě jet nechce.
06 říj 2016, 19:26
Ahojte,
Jirne napísal: "Taky budu hledat topcase, ale ten musí být dizajnově podobný jako záď skůtru." dovolím si vložiť pár nie zrovna ideálne naaranžovaných fotiek môjho topcase Givi 47l pre predstavu ako to vypadá v reále.... ešte budem dorábať osvetlenie kufra, ked som ho kupoval nemali ho na sklade .... montáž zvládne každý kutil ...
Sym1.JPG
Sym2.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 říj 2016, 19:59
Jo, takhle nějak si to představuju. I ty odrazky na kufru mají podobný tvar jako zadní světla na skůtru. Akorát budu muset zvolit černý, nebo nechat stříknout víko na světle modrou.
06 říj 2016, 21:19
Peter 72: moc pekne to máš zladené, ten kufor je fakt super.To je nejaký nový model? Ešte som ho nikde nevidel.Aj na mojom bielom X-Maxe by sa dobre vynímal
06 říj 2016, 22:22
Ahoj, asi najnovší model, ale majú ich bežne len v bielej nie je, ja som kúpil čierny a na vrchný kryt som dal fólu .... inak dám Ti do SZ kontakt nebudem robiť reklamu tu ich má asi v najlepšej cene stojí 159€ a sú aj väčšie, ale mne sa to zdá už moc 56l...
06 říj 2016, 22:31
Tak ja mám tiež bieli 47L ale originál na Yamahu X-Max. Ja už nebudem kupovať druhý aj keď by sa možno zišlo lebo som v zápale aktivít kúpil na kufor záhradku a prevŕtal horné veko a až vtedy som zistil akú som spravil chybu keď som tú záhradku vyberal.Mali dve a tá prvá sa mi zdala malá a pre túto moju veľkú bolo potrebné vyvŕtať 4 diery už skoro na obline kraju kufra.Ledva som to tam napasoval a použil max 4x
08 říj 2016, 16:07
Tak najeto prvních 100 km. Všechno funguje jak má, jenom mě zaráží poloha ručičky teploty. Ta je za jízdy při venkovní teplotě okolo 10ºC jenom na prvním dílku odspoda. Při popojíždění v kolonách a stáních na semaforech vyleze na druhý dílek.
Maxsymáci, máte to taky tak?
08 říj 2016, 16:24
Jirne, to je v pohodě, pokud je takhle chladno, tak ta ručička sotva vyleze. O něco se zvedne, když budeš popojíždět jak píšeš v koloně. Uvidíš v létě při vyšších teplotách půjde místy napůl i víc, takže tak to má byt, tak je to spravne
, jako z toho filmu.....
08 říj 2016, 16:42
Otázka je, kde má Sym umístěno čidlo teploty vody. Jelikož v motoru musí za pomoci termostatu dojít až na provozní teplotu a pak se už teplota vody nesmí hýbat. Okolní nízká teplota může způsobit pouze delší dobu nutnou pro ohřev. U všech strojů co jsem kdy měl, pokud byl termostat a čidlo v pořádku, teplota se zasekla na prostředku stupnice a povylezla pouze při "extrémní" jízdě v horku v koloně. Doporučuji si tu teplotu hlídat, zvlášť když jde o nový stroj
08 říj 2016, 16:43
Mirus1: No jo, na několika videích na Youtube, kde je v záběru přístrojovka je to podobně.
-- 8. 10. 2016 15:49 --
krizik1: No to mě právě zarazilo, že je tak nízko, u SHáčka, byla taky zhruba uprostřed. Ale když dám ruku k výdechu topení nad tunelem, tak je vzduch horký. Budu to sledovat.
08 říj 2016, 17:19
Já jsem tohle taky vypozoroval loni hned po koupi,taky mě to nedalo, tak jsem volal přímo dovozce a servis(Olomouc Nevima) a bylo mě řečeno přesně co píšu. Samozřejmě se musí hlídat ručička aby nebyla nahoře v červeném dílku, což se mě nikdy nestalo. Jinak prý to kolísání je běžné vzhledem k obsahu chladící kapaliny. U mě je to 1,4l.....
Prostě jedu do kopce ručička vyleze výš, přejedu kopec, ručička za chvíli spadne níž.
Teď jsem pro zajímavost volal známým, jeden má Aprilku SR-Maxe 125i, druhý BMW 650GT a kolísá jim to podobně jako mě. Nikdo mě nepotvrdil, že až se skútr ohřeje, že se ručička ustálí a skoro se nehne. Jo, tak to mám v autě, tam se fakt po zahřátí na na 90°C nehne, ale tady ne..Tož synci tak nějak...
08 říj 2016, 17:27
Mirus1: Že to při jízdě trochu klesne se ale nedivím, zásluhu na tom má chladič hned za předním kolem, takže nápor vzduchu vykoná své. Ale níž než ten jeden dílek to ale termostat nepustí.
Začíná se stmívat, jdu vyzkoušet jak to svítí
09 říj 2016, 11:28
Ahojte,
mne tiež ručička nechodí ani do polovice/čo beriem 90 stupňov od spodu /aj ked bolo 35 stupňov ... väčšinou býva tak niečo pred polovicou tj. medzi tými dvoma väčšími čiarkami - je to určite OK ak je teraz chladnejšie ....jazdi nerieš, rieš ak by bola v červenom alebo stále úplne dole čo by mohlo znamenať, že máš zlé čidlo alebo niečo s elektronikou ak Ti chodí medzi tie dve čiarky bude to OK - toto môj názor a moja skúsenosť. Podľa mňa nemusí chodiť až na 90 stupňov lebo na červenom je už na nejakých 135 stupňoch kde by sa normálne nemla dostať /samozrejme myslím uhol pohybu ručičky od spodu nie teplotu vody/ pre lepšiu predstavu zasielam aj foto Peter
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 říj 2016, 11:43
Ahojte, dávnejšie som tu nebol.
Pozerám ze sa nám rodinka Maxsymov rozrastá.
Ja mozno pôjdem zajtra vyvetrať toho svojho do prace, uvidíme ake bude rano počasie a podla toho sa rozhodnem. Rano uz býva celkom chladno. Viem si síce zakúriť na ruky aj prdel ale na šmykľavé cesty to nepomôže.
Co mna štve je, ze mam asi niekde nejaký maly defekt na zadnej gume. Ked ju nafúkam, tak za 2 dni je skoro prázdna. Kiežby vymena pneu bola taká jednoduchá ako na aute. Uz to ale tento rok nejdem riesit, na jar asi kúpim novú pneu a dám ju vymeniť, aj tak by uz podla dezénu dlho nevydržala.
09 říj 2016, 12:06
Ahoj sakic019.Keď gumu nafúkaš a za 2 dni je skoro prázdna,tak to nie je malý defekt ale poriadna diera.To ako máš sfúknuté v garáži a keď niekde chceš ísť tak najprv ideš fúkať? Tak na toto by som nemal nervy
Však choď do pneuservisu keď si to nevieš opraviť knotom a za 5€ máš svätý pokoj.O bezpečnosti na ceste z podhustenou gumou nechcem ani hovoriť.
Naposledy upravil
forester dne 09 říj 2016, 12:37, celkově upraveno 1