Áno,taiwan je čína,ale taká trochu iná
prečo by sa inak čína vyhrážala,že naň chce vojensky zaútočiť? ak by im patrila,tak by sa vyhrážať nemali ,nie?
Dúfajme,že sa to nestane,lebo to by bol velký prúser pre celosvetovú ekonomiku-inak je úplne jedno,kde kto čo vyrába,veď vieme,že Honda montuje skútre v Talianasku,Talianske skútre montujú kdesi v Indonézii alebo tak nejak,a môj X max 300 mal v TP v kolonke výrobca made in Malajzia alebo niečo také ...
Inak SYM dodával motory do skútrov Honde,takže nejaké obavy z nekvality nemám
Poriadne som ho prezrel,kvalita spracovania je bezchybná,a vidno,že niekto pri návrhu aj premýšlal-napr. zadný blatník,ktorý F 300 aj F 350 nemá a blato fŕka zozadu na motor,má tento Sym z hrubého plastu a je poriadne uchytený na 4 bodoch.
A práve teraz som "objavil" super vychytávku-v krabičke DO je planžeta,ktorá tam drží plastovou západkou,v prípade,že sa elektronika pokazí (spadne na zem,rozbije sa alebo padne do vody a pod.) sa planžeta dá bez náradia vybrať,hlavný spínač na skútri má krytku,tá sa posunie nabok a skúter sa dá normálne odomknúť,naštartovať akoby bol na normálny klúč.
Takéto niečo som si na Forze nevšimol,že by bolo-a áno,som rád,že som ho kúpil za cenu pod 5000 eur,lebo na jar tá cena bude podstatne vyššia.
Ale aby som len nechválil,trošku ma mrzí,že motor nemá olejový filter,ale len sitko,takže servisné intervaly budú krátke-mne to nevadí,olej vymením hocikedy,ale ak si to niekto nevie vymeniť sám,tak bude chodiť do servisu častejšie-Honda zo svojim 12 000 km intervalom nemá konkurenciu,to áno