Georgie bych veril ze ma 180cm, ale on moc na to nevypada
Ale mym favoritem je vice a vice nove Vespa GTS 300. Nejen kvuli velikosti kde je kralovsky mista pro vysoke lidi, ale to tak bylo vzdy, ale hlavne kvuli podvozku a dalsim zmenam co pro letosek udelali (a bohuzel se o nich clovek nikde poradne nedozvi, v podstate jen jeden zahranicni web je vyjmenoval prakticky vsechny).
V patek jsem to mel na 2 hodiny pujcene a pak 2 hodiny Aprilia SR GT 125 (to jsem chtel vedet ten podvozek jak se chova). Nechapu, jak se ty Aprilie tak prodavaji a ty kecy v recenzich o tom, ze to ma nejaky lepsi podvozek. Tvrde to je, vubec to neumi vyhlazovat nerovnosti, troufnu si rict, ze to je i horsi nez moje PCX.
V sobotu jsem se dostal i na hodinu na MP3 530 Executive to byl hrozny hnus podvozkove
a novy Voge SR D4 (v podstate BMW C400X, ktere pro BMW vyrabeji, jen o neco lepe vybavene). Jelo to stejne rychle jako ta Vespa (cili tak 120 - 125 max realnych podle GPS), ale vaha o 53kg vyssi a slo to docela citit obzvlaste v pomalych vraceckach, dost jsem si pripadal jako na svem cruiseru, ale na nem to muzu drzet v zaberu snadno pres spojku. Dojem byl takove odtrzeni od podvozku a jako bych na tanker pridelal kolecka z nakupniho voziku
A motor vibroval ve vsech rozsazich otacek, ale pak jsem zkousel i dve motorky od Voge a ty vibrovali jeste mnohem katastroficky vice (a loni jejich DSX 650 taky), asi idealni motorky pro zeny, ktere z toho tak vzdy slezou spokojene