Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 zář 2010, 13:38

Se starým dobrým karbecem na 2000 jsem si taky užil své. Během tří let 2x oprava automatického sytiče, prasklá hadička podtlaku a ta rozborka než na to člověk přišel... Nicméně na prvního buráka vzpomínám v dobrém, dokonce bych řek že měl lepší odpich než ten nový. Kdyby ceny náhradních dílů na starší buráky byly aspoň trochu rozumný, tak dík bazarový ceně moto bych se k němu i vrátil. Ale elektriky která umí pozlobit je na něm taky dost. Když už ale se v tom člověk odhodlá vrtat, tak v náročnosti v nich velkej rozdíl nevidím akorát ten mladší toho prostě umí trochu víc.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 zář 2010, 16:25

Nestraš ... já s ním nemám problém , a nemám co bych mu vytknul .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 zář 2010, 16:29

Ten prolínající olej do vzduchovýho filtru bude podle mě nějaký začínající gufirko někde :roll:

I když u mě se jedná o cca 1dl na 2000km.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 zář 2010, 18:33

Mě zatím bere cca 0,1l/1800 km,tak bych to ještě neviděl nijak dramaticky.Přes zimu se nejezdí,zjara bude novej.J

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 zář 2010, 22:12

muzu mit dotazek vstahuje se na 400 brgmana ridicak do 25 kw a pomer hmotnosti s vykonem kolik ma vlastne ten pomer hmotnosti /vykon dikyy mocc

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 zář 2010, 22:25

Burgman má 25kW a provozní hmotnost 215Kg. To znamená poměr 0,116 tuším.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 zář 2010, 07:56

tak myslis ze to da na tu skupinu 25 kw a pomerem 0,16 ,muzu se zeptat jak se to vlastne pocita dikkk

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 zář 2010, 08:51

Já mám B o obsahu 385 cm3 s výkonem 23,5kW,tak se vlezeš do skupiny.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 zář 2010, 10:03

Nikdy jsem se o to nějak nezajímal , protože mám ŘP na moto a vlastně všechno z dob kdy se to takhle nedělilo , až teď jsem se teda díval jak to vlastně je a to Áčko co je do 25kW a poměru 0,16 kW/kg ( od 18 let ) , ti na čtyřstovkovýho Burgmana stačí ... Nebo se snad pletu pánové ?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 zář 2010, 12:27

MP píše:Nestraš ... já s ním nemám problém , a nemám co bych mu vytknul .

No to bych nerad. Určitě to není pravidlo u těhle buráků, a ten sytič jsem kupoval bazarovej takže až na podruhý jsem z obou poskládal něco spolehlivýho.
Taky záleží na počtu najetých km. Když mi praskla ta hadička, měl toho už móóc za sebou. Jesli mě s něčím vyučil tak to byl servis a za něj stroj nemůže.
Byl jsem s ním postupně ve třech značkovejch, protože jsem k němu jako "drahému japnskému" vozítku měl respekt. V podstatě to dopadlo vždy stejně. Móc peněz za málo muziky, a i se mi zdálo že někde nezahráli vůbec. Donutilo mě to starat se o něj jako třeba o starou javu 250, zkrátka nebát se toho. A jen díky tomu že jsem zjistil že to jde, a kluci japonský to vymysleli celkem jednoduše, tak jsem se přestal bát a šel do dražšího a novějšího. Zkrátka proti burákovy, jakejkoli ročník nic špatnýho. Je to spíš i o lidech a jejich přístupu.
Pro fokyho: Mě ta K7, když jsem teď dával po 6tis. olej, nesežrala ani deci. Normálně jsem čučel, když jsem z toho vypustil přesně těch 1,2l co se tam leje.
A to mám nalitáno přesně 30tis. km. U staršího buráka to bylo o dolití tak dvou deci během to 3tis. intervalu výměny oleje při stejně najetých km. Pokud ti to dlabe olej a je možný že přes vzduch filtr, tak bych to spíš tipoval na změření tlaku ve válci. Pokud už pístní kroužky netěsní tolik, jde více tlaku okolo pístu do klikové skříně a víc oleje se výdechem z ní dostává do filtru. Jinak výměna oleje doma vychází na 260kč za litr oleje (prodaj ale samozřejmě jen 1l flašky) + 130Kč za filtr no a půl hodiny práce i s pořádným odkapáním oleje. (suzuki servis: 350,- za litr oleje, 320,- filtr, akce-práce zdarma)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 zář 2010, 16:01

No ten můj má taky nejlepší léta za sebou . Najeto bezmála 60 000 km , z toho 40 000 km se mnou . A při těch kilákách už má nárok na nějaký to spapání oleje . Ale myslím že to je přes gufera na ventilech . Motor jde krásně , chytá na brnknutí ... zkrátka vše funguje jak má . A po vyřazení EGR papká jen tak 3,3 až 3,6 .... když už je to fakt hodně , tak 3,7 na sto . Takže se mě s ním loučit nechce . Pravda , designem už dnes po devíti letech nenadchne , ale taky neurazí :wink:
Jinak žádnej značkovej ani jinej servis ... vše sám . Maximálně zanesu do pneuservisu kolo aby mě sundali a nasadili pneu na ráfek .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 zář 2010, 21:52

milopet píše:Já mám B o obsahu 385 cm3 s výkonem 23,5kW,tak se vlezeš do skupiny.

jak to ze nemas 25 kw a to mas upraveny , pocital jsem to tak to v pohode vejde do skupiny pri 25 kw a pomerem 0,116w/kg u to se mi ulevilooo jinak dikkk

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 zář 2010, 11:43

Jak máte nastavenou tuhost zadního odpružení? Měníte nastavení, když jedete ve dvou? Na K6 je těch nastavovacích poloh (cvaknutí) celkem dost, tak např.kolik cvaknutí od nejměkčího možného to máte nastaveno? Hmotnost jezdce? Dost mi vadí, že na tom na příčných nerovnostech skáču jak na koze, tak si říkám, jestli to nejde trochu ošetřit. Já jsem to trochu zkoušel a bez citelnějšího efektu. :shock:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 zář 2010, 13:57

Na K8 čo je identické odpruženie som používal 4-5 celkovo je tam 7 stupňov nastavenia tuhosti..je k tomu špecial kľúč v originál náradí..moja hmotnosť 72kg plus občasný spolujazdec alebo plné sedlo a kufor..postačujúce..na priečnych nerovnostiach ti to bude poskakovať neustále, aj keby si mal najmäkšie nastavenie, je to dané malým priemerom diskov a krátkym rozvorom takže to nijako neošetríš..s tým sa musíš zmieriť :wink: tvrdšie nastavenie tlmiča má za následok zníženie vlnenia sa v náklonoch a lepší pocit stability v zákrutách...overené :!:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 zář 2010, 14:12

Jsem si vědom, že to má malý kola, tak jsem i podobnou odpověď očekával. No co už, nemůže to být dokonalý, ale jestli to s těma silnicema půjde takhle dál, tak půjdu do něčeho jinýho. K6 má těch stupňů nastavení odhadem 12 až 15 a klíč k tomu netřeba. Já to mám nastavený někde ve 2/3, směrem k tvrdšímu.
Odeslat odpověď