MP píše:Nestraš ... já s ním nemám problém , a nemám co bych mu vytknul .
No to bych nerad. Určitě to není pravidlo u těhle buráků, a ten sytič jsem kupoval bazarovej takže až na podruhý jsem z obou poskládal něco spolehlivýho.
Taky záleží na počtu najetých km. Když mi praskla ta hadička, měl toho už móóc za sebou. Jesli mě s něčím vyučil tak to byl servis a za něj stroj nemůže.
Byl jsem s ním postupně ve třech značkovejch, protože jsem k němu jako "drahému japnskému" vozítku měl respekt. V podstatě to dopadlo vždy stejně. Móc peněz za málo muziky, a i se mi zdálo že někde nezahráli vůbec. Donutilo mě to starat se o něj jako třeba o starou javu 250, zkrátka nebát se toho. A jen díky tomu že jsem zjistil že to jde, a kluci japonský to vymysleli celkem jednoduše, tak jsem se přestal bát a šel do dražšího a novějšího. Zkrátka proti burákovy, jakejkoli ročník nic špatnýho. Je to spíš i o lidech a jejich přístupu.
Pro fokyho: Mě ta K7, když jsem teď dával po 6tis. olej, nesežrala ani deci. Normálně jsem čučel, když jsem z toho vypustil přesně těch 1,2l co se tam leje.
A to mám nalitáno přesně 30tis. km. U staršího buráka to bylo o dolití tak dvou deci během to 3tis. intervalu výměny oleje při stejně najetých km. Pokud ti to dlabe olej a je možný že přes vzduch filtr, tak bych to spíš tipoval na změření tlaku ve válci. Pokud už pístní kroužky netěsní tolik, jde více tlaku okolo pístu do klikové skříně a víc oleje se výdechem z ní dostává do filtru. Jinak výměna oleje doma vychází na 260kč za litr oleje (prodaj ale samozřejmě jen 1l flašky) + 130Kč za filtr no a půl hodiny práce i s pořádným odkapáním oleje. (suzuki servis: 350,- za litr oleje, 320,- filtr, akce-práce zdarma)