Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Jarandas » 17 zář 2010, 13:38

Se starým dobrým karbecem na 2000 jsem si taky užil své. Během tří let 2x oprava automatického sytiče, prasklá hadička podtlaku a ta rozborka než na to člověk přišel... Nicméně na prvního buráka vzpomínám v dobrém, dokonce bych řek že měl lepší odpich než ten nový. Kdyby ceny náhradních dílů na starší buráky byly aspoň trochu rozumný, tak dík bazarový ceně moto bych se k němu i vrátil. Ale elektriky která umí pozlobit je na něm taky dost. Když už ale se v tom člověk odhodlá vrtat, tak v náročnosti v nich velkej rozdíl nevidím akorát ten mladší toho prostě umí trochu víc.
Jarandas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mratín
Skútr / moto: Burgman 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 17 zář 2010, 16:25

Nestraš ... já s ním nemám problém , a nemám co bych mu vytknul .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 17 zář 2010, 16:29

Ten prolínající olej do vzduchovýho filtru bude podle mě nějaký začínající gufirko někde :roll:

I když u mě se jedná o cca 1dl na 2000km.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jirka04 » 17 zář 2010, 18:33

Mě zatím bere cca 0,1l/1800 km,tak bych to ještě neviděl nijak dramaticky.Přes zimu se nejezdí,zjara bude novej.J
jirka04

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 733
Registrován: 03 čer 2007, 15:24

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jarous » 17 zář 2010, 22:12

muzu mit dotazek vstahuje se na 400 brgmana ridicak do 25 kw a pomer hmotnosti s vykonem kolik ma vlastne ten pomer hmotnosti /vykon dikyy mocc
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 17 zář 2010, 22:25

Burgman má 25kW a provozní hmotnost 215Kg. To znamená poměr 0,116 tuším.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jarous » 18 zář 2010, 07:56

tak myslis ze to da na tu skupinu 25 kw a pomerem 0,16 ,muzu se zeptat jak se to vlastne pocita dikkk

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod milopet » 18 zář 2010, 08:51

Já mám B o obsahu 385 cm3 s výkonem 23,5kW,tak se vlezeš do skupiny.
730 PS V8 Scania
80kW ghia FF-MAX
23,5 kW Burgoš
Uživatelský avatar
milopet

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 08 bře 2007, 21:22
Bydliště: Petřvald
Skútr / moto: Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 18 zář 2010, 10:03

Nikdy jsem se o to nějak nezajímal , protože mám ŘP na moto a vlastně všechno z dob kdy se to takhle nedělilo , až teď jsem se teda díval jak to vlastně je a to Áčko co je do 25kW a poměru 0,16 kW/kg ( od 18 let ) , ti na čtyřstovkovýho Burgmana stačí ... Nebo se snad pletu pánové ?
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Jarandas » 18 zář 2010, 12:27

MP píše:Nestraš ... já s ním nemám problém , a nemám co bych mu vytknul .

No to bych nerad. Určitě to není pravidlo u těhle buráků, a ten sytič jsem kupoval bazarovej takže až na podruhý jsem z obou poskládal něco spolehlivýho.
Taky záleží na počtu najetých km. Když mi praskla ta hadička, měl toho už móóc za sebou. Jesli mě s něčím vyučil tak to byl servis a za něj stroj nemůže.
Byl jsem s ním postupně ve třech značkovejch, protože jsem k němu jako "drahému japnskému" vozítku měl respekt. V podstatě to dopadlo vždy stejně. Móc peněz za málo muziky, a i se mi zdálo že někde nezahráli vůbec. Donutilo mě to starat se o něj jako třeba o starou javu 250, zkrátka nebát se toho. A jen díky tomu že jsem zjistil že to jde, a kluci japonský to vymysleli celkem jednoduše, tak jsem se přestal bát a šel do dražšího a novějšího. Zkrátka proti burákovy, jakejkoli ročník nic špatnýho. Je to spíš i o lidech a jejich přístupu.
Pro fokyho: Mě ta K7, když jsem teď dával po 6tis. olej, nesežrala ani deci. Normálně jsem čučel, když jsem z toho vypustil přesně těch 1,2l co se tam leje.
A to mám nalitáno přesně 30tis. km. U staršího buráka to bylo o dolití tak dvou deci během to 3tis. intervalu výměny oleje při stejně najetých km. Pokud ti to dlabe olej a je možný že přes vzduch filtr, tak bych to spíš tipoval na změření tlaku ve válci. Pokud už pístní kroužky netěsní tolik, jde více tlaku okolo pístu do klikové skříně a víc oleje se výdechem z ní dostává do filtru. Jinak výměna oleje doma vychází na 260kč za litr oleje (prodaj ale samozřejmě jen 1l flašky) + 130Kč za filtr no a půl hodiny práce i s pořádným odkapáním oleje. (suzuki servis: 350,- za litr oleje, 320,- filtr, akce-práce zdarma)
Jarandas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mratín
Skútr / moto: Burgman 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 18 zář 2010, 16:01

No ten můj má taky nejlepší léta za sebou . Najeto bezmála 60 000 km , z toho 40 000 km se mnou . A při těch kilákách už má nárok na nějaký to spapání oleje . Ale myslím že to je přes gufera na ventilech . Motor jde krásně , chytá na brnknutí ... zkrátka vše funguje jak má . A po vyřazení EGR papká jen tak 3,3 až 3,6 .... když už je to fakt hodně , tak 3,7 na sto . Takže se mě s ním loučit nechce . Pravda , designem už dnes po devíti letech nenadchne , ale taky neurazí :wink:
Jinak žádnej značkovej ani jinej servis ... vše sám . Maximálně zanesu do pneuservisu kolo aby mě sundali a nasadili pneu na ráfek .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod jarous » 18 zář 2010, 21:52

milopet píše:Já mám B o obsahu 385 cm3 s výkonem 23,5kW,tak se vlezeš do skupiny.

jak to ze nemas 25 kw a to mas upraveny , pocital jsem to tak to v pohode vejde do skupiny pri 25 kw a pomerem 0,116w/kg u to se mi ulevilooo jinak dikkk
Piaggio X9 125-200 2004 evo -prodano
Piaggio X9 500 2007 evo
jarous

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Holohlavy
Skútr / moto: Piaggio X9 500
Tuning / úpravy: zatím žádné

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 19 zář 2010, 11:43

Jak máte nastavenou tuhost zadního odpružení? Měníte nastavení, když jedete ve dvou? Na K6 je těch nastavovacích poloh (cvaknutí) celkem dost, tak např.kolik cvaknutí od nejměkčího možného to máte nastaveno? Hmotnost jezdce? Dost mi vadí, že na tom na příčných nerovnostech skáču jak na koze, tak si říkám, jestli to nejde trochu ošetřit. Já jsem to trochu zkoušel a bez citelnějšího efektu. :shock:
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 19 zář 2010, 13:57

Na K8 čo je identické odpruženie som používal 4-5 celkovo je tam 7 stupňov nastavenia tuhosti..je k tomu špecial kľúč v originál náradí..moja hmotnosť 72kg plus občasný spolujazdec alebo plné sedlo a kufor..postačujúce..na priečnych nerovnostiach ti to bude poskakovať neustále, aj keby si mal najmäkšie nastavenie, je to dané malým priemerom diskov a krátkym rozvorom takže to nijako neošetríš..s tým sa musíš zmieriť :wink: tvrdšie nastavenie tlmiča má za následok zníženie vlnenia sa v náklonoch a lepší pocit stability v zákrutách...overené :!:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Stana » 19 zář 2010, 14:12

Jsem si vědom, že to má malý kola, tak jsem i podobnou odpověď očekával. No co už, nemůže to být dokonalý, ale jestli to s těma silnicema půjde takhle dál, tak půjdu do něčeho jinýho. K6 má těch stupňů nastavení odhadem 12 až 15 a klíč k tomu netřeba. Já to mám nastavený někde ve 2/3, směrem k tvrdšímu.
Stana

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 218
Registrován: 03 kvě 2010, 17:59
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Burgman 400 K6 (prodaný) / DL-650 K6 V-strom
Tuning / úpravy: Oxford vyhřívaný hefty, LED poziční světla, klakson Stebel Nautilus, stroboskopy, 3. brzdové LED světlo s přerušovačem

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Garrett a 13 návštevníků

cron