Jasně, všechno jsem si spravil sám - člověk se toho nesmí bát, kdo se bojí, nesmí do lesa, že jo
Měl jsem před barákem na ulici rozebraný komplet klapky
Jinak když se ti rozsvítí kontrolka FI na budíkách, tak si musíš nejdřív udělat
diagnostiku.
Konektor se nachází po vycvaknutí lišty u hlavních pojistek na pravé straně před budíkama. Je zaslepen černou čepičkou.
Skútr ti sám napíše na budíky kód chyby. U drtivý vetšiny závad jde skútr nastartovat a ject s ním, ale u některých nikoliv.
Podle kódu chyby si tedy dohledáš v
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.patřičný postup zjištování závady no a řešíš
Tabulku chyb i drátek pro "zkratování" konektoru vozím raději normálně s nářadím ve skútru.
Stejné je to pro všechny moto suzuki se vstřikem od určitého roku. Tedy i pro B650 s tím, že konektor je umístěn jenom jinde.