no takze mi pisali z autorizovaneho servisu suzuki, takze co sa tyka variatoru a jeho problemu, objavuje sa len sporadicky a nie na kazdom BG 400 K7-K9 , teda problem vznika hlavne jazdou a stylom jazdy , v podstate asi za to mozem ja ze to robi. To je prva vec. Neviem teda co si o tom mysliet, ja som naozaj za 10 rokov na skutroch este nemenil spojku, ba co viac ani raz som nebol nuteny menit valceky vo variatore ak neratam skusky malossi valcekov co to spravi s vykonom.
Druha vec, servis trval preto 3 tyzdne lebo bolo skarede pocasie ,, to bola odpoved servisu importerovi dalsia. Inak posledny tyzden urcite uz svietilo slniecko ked uz pisu pocasie.
A este cena 60 euro, no je adekvatna praca za vycistenie variatora , teda 3 hodiny prace, co asi v skutocnosti by som to dal na polovicu, kedze som to uz robil
Asi tolko, rozhodol som sa sezonu odjazdit, na jesen dat von spojku a nalepit dake ine pakne na nu, a uvidime co to spravi, mozno pomoze mozno nie.
Ale skusenost zo suzuki a servisom atd, v bode mrazu, zo skusenosti z minulych rokov, urcite viac odporucujem napr spominany Kymco , tam sa urcite na kvalite a funkcnosti nepopalite. AJ ked zatial nemaju nic co by sa pacilo aspon tak ako bg400 k9
to janon, a kde si ju mam dat prelepit ?? u nas nikoho v okoli nepoznam, ale respektive na slovensku to robia niekde??