Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 čer 2010, 22:02

Zkusím se najít nějakého zámečníka v okolí...a když nic, tak připlatím za origo

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 čer 2010, 07:52

Mám taky nosič "by Rady" a spokojenost . Nic se netřepe . Zvolil jsem na výrobu tenkej plech a objevili se na něm praskliny , tak jsem ho musel pak zpevnit . Ale má ho i "Zik" a ten ho dělal rovnou ze silnějšího a bez problémů ...
No a za ty prachy ... ( mě to stálo litr slivovice ) :lol:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 05:23

takze skuter je uz doma od vcera,

skusenost, no nic moc , nakoniec to nebolo na reklamaciu , zaplatil som 60 euro , no a robilo sa iba to ze vycistil variator a zabrusil trosku pakne na spojke. Tot vse

Co sa tyka spojky, uz nie je ten problem ze sa spali, ale zvon ake foto tu daval Miro , tak to sa stava u K7-8 ,u K9 uz tento problem nie je, a chladenie je v poriadku,zvon je bez zmeny farby, len ten prach vo variatore sa tam dostane casom, aj ked ho tam bolo vraj nie moc, skor asi pomohlo zabrusenie pakni. SKuter uz ide bez zvukov pri rozbehu a pekne hladko.
Jedno je iste ze ak to bude treba este niekedy vycistit tak to uz budem robit doma!

To stevo: aspon vies co ta caka ak tam pojdes, 60 euro za robotu co je na jednu hodinu mozno, neviem kde ta suma, ale cakam na Vase nazory , a mozno treba zmenit servis

No a vcera chvilku na dialnici 165km/h tacho 8)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 07:51

Včera mi bylo oznámeno, že origo nosič můžu dostat k narozkám, tzn.pořizovací náklady neřešim. Je tu někdo, kdo má ten originál a podělil by se o uživatelské zkušenosti? Zvlášť jak se to chová s plným kufrem. Abych nakonec neskončil u modelu "Rady" a origo nezůstal pro nepoužitelnost v garaži :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 07:56

Stano ten muj nosic je kopie originalu, tak predpokladam ze by s tim problem nemusel byt.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 08:05

to poznám: povídali, že mu hráli... :lol: bohužiaľ prax je taká, že nikdy reklamáciu spojky neuznajú...nie je na to importérová snaha, je jednoduchšie nechať za prácu zaplatiť zákazníka. Mal som to tam 3 týždne tiež, po mojej urgencií čo sa deje mi druhý deň vrátili béčko, že sa na tom previezli a všetko v poriadku..to znamená 3 týždne to tam parkovalo za 20 minút prebehli ulicou a práca hotová, nechcem ti brať ilúzie...pravdepodobne zvon bude modrý až za pár tisíc km..a že bude určite :wink: počítaj s tým, že cca 2-2,5 tis km to čistíš znovu, keď sa ti to tak rýchlo objavilo, bude sa opakovať. Cirkulácia vzduchu vo variátore má za úlohu nielen zabezpečiť chladenie ale aj odvod prachu a nečistot vznikajúcich pri jeho práci..otvorom dole vo variátore...to znamená, že pravdepodobne vylepšili materiál spojky..kvapku zlepšili chladenie, no cesta po ktorej prúdi vzduch ostala nezmená..a jednoducho sa to len vo vnútri víri a neodvádza preč..no uvidíme, každopádne napíš ako to prebieha :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 08:08

Mam ten original nosic asi rok. Mal som tam istu dobu nahodeny E460
Obrázek
Nalozene co sa zmestilo.
Teraz mam Maxiu3
Obrázek a zatial žiadny problem.
Na volnobehu sa trasie ale to aj vsetko ostatne aj so spetakmi kedze burgman 400 je jednobuch. Pri jazde nepocujem ze by vydaval neake nepekne zvuky. Zatial spokojnost...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 08:54

To denno: No tak to je trochu dost peněz za vyčištění varce. A hlavně je to práce na půl hoďky a ne na tři tejdny. Bohužel také si myslím , že časem se to objeví znovu.
Já jsem teď tuto nepříjemnost trochu eliminoval jiným způsobem rozjezdů.(dle návodu na Burgman USA) to opravdu chce při rozjezdu za to vzít, aby otáčky vylétly na 4000ot/min a spojka hned sepla a pak ubrat. Dojde k min. prokluzu spojky a po nějakých 5 rozjezdech přestane spojka kvikat úplně. (asi ji to přestane bavit) Ale i tak na podzim jsem domluven ve firmě Fate na nalepení nějakého spešl obložení, odolávajícího vysokým teplotám.Tak uvidíme.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 10:45

:) vyššie otáčky som skúšal tiež...no ale keď na križovatke to vezmeš a zároveň odbočuješ, je treba ustáť ten šmyk na bielych prechodoch..dvakrát som skoro hodil tlamu ...tak som to prestal praktikovať..hneď potom čo som zistil, že spotreba v meste vyletela na 4,7 litra :shock:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 10:51

Jak to tak čtu , tak radši zatím budu jezdit na Burgmanovi veteránovi ( K1) , než řešit spojku :wink: ... a to jsem chtěl omladit vozovej park.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 12:18

tiez myslim ze 60 je moc, robota na hodinu mozno. No co je jedno ci u nich si ho kupil, proste plat. Ale druhy krat cistim sam.

Inak ale musim povedat ze som pisal s jednym s maxici.cz a urobil ten isty postup ako som pisal vyssie, to jest vycistenie a smirglovanie , to hned po prvych 2000km , a odvtedy uz to vraj nespravilo ani raz. Takze mozno daka sanca je :) a to chladenie ,mechanik tam ukazoval mi ako to chladi, a aj ked motorka stoji na stojane, a je nastartovana, celkom fajny vzduch vyfukuje z varitora, presnejsie odniekal zospodu je taky otvor velkosti asi 5x5 alebo 8x8 cm , a odtial fuka pomerne silno vzduch ktory chladi variatora, to fukanie by som prirovnal asi k ventilatoru na aute ked si pustis napr kurennie na nejaky stredny alebo vyssi stupen.

Ak sa zvuk este zopakuje, urobim si to doma, a ak to zacne byt otravne , predam.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 12:30

a ukázal ti to predtým než nasadil plastový kryt variátoru alebo až potom? Pretože ten plast usmerňuje vzduch do strany na koleso...takže pri jazde sa stretávajú dva prúdy vzduch ten čo sa víri okolo kolesa pri jazde a ten čo vychádza od variátoru..pravdepodobne (moja dedukcia) vzduch od kolesa v závislosti na rýchlosti je silnejší než ten čo vychádza z variátoru, takže väčšiu časť prúdu udrží vo vnútri variátoru a tým vzniká to otepľovanie a usadzovanie prachu...ale na Nobelovu cenu nekandidujem :wink: :lol: :lol: takže asi tak...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 12:51

no nie, ten vzduch prudi dole do zeme, nie ku kolesu , tka neviem, ale mozno mas pravdu, inak k tomu importerovi a celkovo suzuki, ked to porovnam ked som mal nieco na novom aute a aj blbost bola zla alebo sa mi nezdala, vzdy mi to ochotne co najrychlejsie vymenili a v ramci zaruky , pride mi to teraz pravy opak, no ale bohvie, mozno aj take kymco ako importer by reagoval rovnako , nemozem tvrdit ze by boli lepsi,a le co sa tyka reklamacie na auta ked mam nove, vacsinou vse bez problemov

ako toje na k7? kde vyfukuje vzduch z variatora??? teda tade kde je ten posledny cierny plast a na konci je otvoreny? u k9 je zatvoreny..

a mas pravdu zospodu vyzera ze fuka skor na koleso
11062010792.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 13:38

To co bylo na tom odkazu je Givi a ten si myslím, že se klepe dost. Originál od Suzuki je úplně jinej a je z nějakýho duralovýho plechu. Ale bacha, na něj jde myslím jen origo kufr od Suzuki. Ač je to vlastně Kappa má trochu jiný rozteče. O cenách raději nemluvím. Navíc mi ten dural prasknul páč tam byly přetažený šrouby s kónusovou hlavou. Nechal jsem to svařit a prdlo to znova. Tak jsem pod to dal ještě ocelový plech a snad dobrý. Jo ten samotný nosič stojí 3000,- Kč
Stana píše:Včera mi bylo oznámeno, že origo nosič můžu dostat k narozkám, tzn.pořizovací náklady neřešim. Je tu někdo, kdo má ten originál a podělil by se o uživatelské zkušenosti? Zvlášť jak se to chová s plným kufrem. Abych nakonec neskončil u modelu "Rady" a origo nezůstal pro nepoužitelnost v garaži :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 čer 2010, 13:39

áno presne ten..odtiaľ odchádza od variátoru...máš to trošku vylepšené, na predošlých modeloch bol celkom zakrytý...ten výrez tam nebol..smerovalo to priamo na koleso..

http://img810.imageshack.us/img810/5635/carter2.jpg

ten čierny plast bol zatvorený aj u ostatných priehradkou vo vnútri..nie ukončený tento...

Gulwingu..mal som originál nosič od Suzuki...cca 2600 kaček..než som si kúpil K49 (akože origo Súza) mal som na ňom Noname čínsky kufor 42l ...úplne v pohode rozteče uchytenie kufru, či Kappa alebo Givi jedno jest..žiaden rozdiel...je možné kombinovať obidva trebárs Kappa plotna a kufor Givi alebo naopak...je treba len dodržať príslušnosť druhu monokey plotna+kufor alebo monolock plotna + kufor :wink:
Odeslat odpověď