Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 čer 2010, 19:50
Lehni pod to a koukni ... u mě je na kolenu výfuku ještě vyvedená tenká trubička do EGR ... a z něj pak do sání .
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2014, 21:07, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
06 čer 2010, 20:03
OK ještě to pořádně prohledám,
Nezná někdo způsob jak rozluštit VIN ? Barvu laku,rok výroby a země výroby ?
06 čer 2010, 20:48
čo tak použiť priateľa google.com ?
ale aby si sa netrápil
VIN number je to česky...
07 čer 2010, 16:23
pánové, podělte se ještě o své zkušenosti...
kolik vám ta vaše čtyřstovečka udělá na rovině na plnej plyn????
07 čer 2010, 21:00
V neděli sólo (135kg) po výměně oleje a svíčky na ostravské dálnici 158km/h, hodně foukalo,tak jsem to nemohl držet déle.
Nemám držák na mobil-gps,tak nevím kolik přesně umí podle gps.A tmavého prassata od kobry11 jsem díky bohu nepotkal
07 čer 2010, 23:09
vážím 108. a 140 je strop. víc ani ťuk.
přijde mi to málo?
07 čer 2010, 23:15
Sám (85kg) 150km/h, ve dvou tzn 140 kg necelych 140km/h (dle tachecu)...Takže při 135 kilech dát 158 km/h...to je skoro zázrak.
08 čer 2010, 05:38
ja 105kg sam 160km/h (tacho) to slo , pri protivetru 157 km/h bez problemov. No starsie burgmany maju trosku mensi vykon, iny motor preto asi taka mala maximalka, teda ked si zoberem ze moja 250 ka byvala sla 140 tachometrovych. Podla GPS to ma byt podla testov co som cital 146km/h pri 160km/h tachometrovych. Tato rychlost uz je docela hodne na takuto motorku,,,
08 čer 2010, 05:44
hm, takže mi jede o fous pomalejc, než by jet měl, chápu-li to dobře..
08 čer 2010, 07:54
U mě to dost ovlivní i fakt, že tam předchozí majitel nacpal nižší pneu (140/60). Příští rok tam dám 130/60 jak doporučuje výrobce a uvidím, jakej bude rozdíl...a že bude
08 čer 2010, 09:23
stana: aký to máš ročník?
pravdepodobne keď vymeníš 140/60 za 130/60 neudeje sa z maximálnou rýchlosťou nič..pretože tieto tieto pneumatiky sú rovnako vysoké, to je číslo za lomítkom..jediný rozdiel v nich je že 130 bude trošku užšia a s najvačšou pravdepodobnosťou tak prídeš o toľko potrebnú stabilitu v náklonoch
preto sa doporučuje dodržiavať predpísané rozmery výrobcom a neexperimentovať...plocha o veľkosti ľudskej dlane je to čo zaberá pneu moto/skútru na asfalte...a to je jediné čo ťa drží medzi nebom a zemou pri jazde...to je potreba si UVEDOMIŤ
Naposledy upravil
Miro11 dne 08 čer 2010, 09:26, celkově upraveno 1
08 čer 2010, 09:23
Jen tak pro zajímavost, nezkoušel jste někdo nacpat na čtyřstovku tenhle klakson:
Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
Případně že ano, kam jste ho umístili.
08 čer 2010, 09:25
samozrejme mal som ho na B400 K8 umiestnenie nemám nafotené, jedine žeby to nový majiteľ nafotil
bol v prednej časti medzi v uchytením predných vidlíc...
08 čer 2010, 09:32
Škoda, že nemáš foto. Mám tomu rozumět tak, že byl chycen místo původního troubítka, nebo přímo na spojce předních vidlí ?
A asi je nutné zapojit ho přes to relé že, nebo ne? Jinak ukázka montáže do B 650 je tady:
http://www.youtube.com/watch?v=UTwDftPu ... re=related Ale to je mimo téma.
08 čer 2010, 09:59
Miro11: Mám r.v.2006. V manuálu je, že vzadu má být 130/70. Rozdíl ujeté vzdálenosti oproti 140/60 je cca 6,5 cm na jednu otáčku kola, tzn. o cca 4,5%. A to už se krapec projeví
P.S.: Koukám, že jsem se prve upsal s rozměrem pneu...takže správně je těch 130/70
Naposledy upravil
Stana dne 08 čer 2010, 10:02, celkově upraveno 1