od MP » 06 čer 2010, 10:24
Tak jsem chtěl vyzkoušet skutečnej objem nádrže na B400. Natankoval jsem plnou , vzal ještě pět litříků do kanystru pod sedlo a cestoval . Když už jsem jel v tejdnu z práce a na počítadle bylo 335 kiláků , už jsem si říkal že to musí každou chvílu chcípnout . Dnes jsem jel opět do práce ( mám to 60 km ) a když bylo na počítadle 386 kiláků a blížila se benzinka , tak jsem tam zajel abych koukl jak na tom jsu . Svítím do nádrže baterkou , nic nevidím , ani tam nic nešplouchalo . Takže chcípnutí bylo otázkou ujetí pár stovek metrů . Tak jsem rovnou natankoval . Až po okraj , ještě jsem s to různě nakláněl , abych z nádrže dostal vzduch . Natočil jsem tam 13,01 litrů . Spotřebu si spočítejte , když ji napíšu , stejně nebudete věřit . Podotýkám že jsem jezdil jen sólo , a žádný couračky po městě , jen cesty do práce … a taky žádná jízda na spotřebu , normálka , mimo obec kilčo , kilčodeset …
Žádný úpravy nemám , protože odpojení EGR ventilu není úprava … Dokud jsem ho měl připojenej , bral si Burák o 0,4 – 0,5 liru víc . Navíc jsem včera chtěl vyčistit vzduchovej filtr , a byl krásně čistej a nesmrděl od těch výfukovejch plynů , jak smrdí když přes něj jdou ty spaliny přes EGR .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600