Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 04 dub 2007, 17:09

kepr> dík Obrázek
Co se týče té barvy tak ta se nedá přesně vyfotit,mění se podle světla,protože obsahuje ty třpytky v barvě.Zatím si na ni zvykám chtěl jsem stříbrnou nebo červenou metlu,ale ani jedna se letos nevyrábí ale všem ostatním se líbí,tak asi škaredá nebude :D Navíc,když jsem skůtra objednával,tak jsem tu barvu ani neviděl.Byl to první K7 prodaný v ČR a zároven je jediný v republice v té barvě.Tak mi to aspon tvrdil dealer.Dovezli z každé barvy jen jeden kus,červený a modrý byly po dvou,takže celkem 6 kusů a dodací lhůta na ten šedostříbrný je jeden měsíc,tak jsem ho hned rezervoval aby ho někdo nevyfouk :D Původně jsem si ho ale chtěl dovézt z Itálie...
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kepr » 11 dub 2007, 09:11

zdar maco: a jak si spokojenej s vyšším štítem? je to znát že mín fouká? netřese se při vyšší rychlosti?
s těma světlama to znám taky ze svý K3 když svítí jen jedna žárovka tak to je naprd. tenhle novej má už H7 ne? už tam nejsou ty 35/35w?
zatim čus
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 bře 2014, 17:08, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Shit happen
Uživatelský avatar
kepr

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: prachatice SOUTH BOHEMIA
Skútr / moto: burgman 400 traveller

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 16 dub 2007, 21:05

kepr> Čus,tak co se týče toho štítu tak to vibruje víc než u staršího modelu a celkově ty vibrace od motoru jsou větší.Při vyšší rychlosti,co jsem jel za autem,tak jeho turbulence ten štít pěkně rozdrnčely.Bud to je tím tvarem toho štítu,nebo se mi zdá,že ten plast je měkčí.Světla se dají seřídit.U tlumeného je H4 60/55 W,
dálkové má H7 55W.Amíci na Burgmanusa ale s těma světlama něco dělají,nějak tam šachujou s drátkama u pojistek a myslím,že jim pak svítí dálkové obě dvě,ta H4 se totiž nepřepne na dálkové,zůstává pořád tlumené a rozsvítí se vedlejší dálková H7.
Tak už mám první garančku za sebou ale vyskytla se další lapálie.Jak jsem jel ze servisu,tak jsem zjistil,že mám pěkně poškrábané nebo popraskané to průhledné plexi nad budíkama,tak jsem tam dneska zajel a zatím se akurát dohadujem jestli už to tak bylo nebo to udělali oni.Na tom plexi,když jsem to tam nechal,nebyl ani škrábaneček.Takže se to vyfotilo,a uvidí se,co na to dovozce,jestli to vymění.Pokud ne,tak zvažuju,že tohle byla moje poslední návštěva v servisu suzuki v mém životě.Už mám těch lapálií s něma dost a nemám už nervy na to,furt s nima něco řešit.Nejradši bych někomu urazil pracky nebo radši všem.Už mi na to cizí člověk nešáhne a budu si muset dělat všechno sám.Nebudu už poslouchat,že jsem si novou motorku za 200 litrů poškrábal sám a dívat se na otrávené xichty...
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Vlady » 17 dub 2007, 13:44

Aby pri dialkovom svietili obe žiarovky by nemal byť problém to prepojiť buď na poistkách alebo niekde priamo pri žiarovke ale asi tam aj tak bude treba dať prepínacie relé aby zhaslo tlmené vlákno na H4 lebo obidve dlho svieťiť nemôžu ak ostanú tak po čase sa tak prehreje samotná H4 že sa začne roztápať samotná sklenená banka videl som to v praxi. tak to majú aj niektoré autá.ale ide o to že možno to potom bude svietiť moc vysoko a pred scootrom bude kus neosvetleného,to kam teraz svieti to tlmené H4 ktoré svieti furt. Ja som to skúšal odpojiť to tlmené svetlo na aute Renault Clio aby sa zbytočne nepálili obe žiarovky pri dialkovom svetle a bolo to tak že nebolo pred autom poriadne vidieť lebo konštruktér s tým rátal že budú svieťiť pri dialkovom obe žiarovky. trebalo by to vyskúšať a až potom to prerobiť na furt.
Suzuki Burgman 400 K8.
Uživatelský avatar
Vlady

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bratislava-SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8
Tuning / úpravy: Givi posuvné plexi,valčeky Dr.Pulley,Malossi kevlar remeň. nejaké LEDky v kufri a tak....

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod pepino » 21 dub 2007, 21:46

Ahoj lidi :p .Koupil jsem Burgmanka An 400 K4 r.v. 2000 a jsem z něj docela nadšeny,až na par nedostatku. Chtěl bych se ještě zeptat na par problemu, neřešil někdo z vas stupačky pro spolujezdce. Jsou uzke a navic po delši cestě se na nich špatně drži noha. Nejsou nějake stupačky nebo nastavce? Diky za každou radu. Jo,nevite o nějakem cz manualu nebo dilen. knižce? pepa.marecek@sezman.cz
pepino

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 21 dub 2007, 14:04

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 22 dub 2007, 19:59

Ha,tak už jsem na to přišel s těma žárovkama.Trochu jsem se asi spletl :D Tak ta H7 je tlumené světlo.To je to levé.Poziční světla svítí pořád.V pravo je H4,které nesvítí vůbec a po přepnutí na dálkové se rozsvítí jen dálkové.Takže ta předělávka spočívá v tom,aby trvale svítilo to pravé tlumené.Nevím proč to ten výrobce tak kravsky udělal,no ale slyšel jsem,že prý to takhle vymysleli v Bruselu...

Odstraněny již zcela nefuknční odkazy na obrázky. Kyblos.

No,trošku jsem to pošteloval a svítí to už lepší i tak.Ty světla neměli z fabriky moc seřízené ale fakt je,že v noci by to druhé tlumené bodlo a přes den to je celkem zase zbytečné,možná nějaký extra zapínač nebo přepínač by to chtělo...
Jo,kdyby chtěl někdo zadní nosič na B 400 original v chromu,tak mám jeden navíc..

24.4. edit:
Tak,nakonec to dobře dopadlo,plexisklo mi vymění,tak snad už se blýská na lepší časy,kdy zákazník bude zákazníkem nejen když zaplatí za novou motorku ale i když se vyskytnou nějaké lapálie.Tak by to mělo být.Ještě přidám fotečku,jak to vypadalo...

Taky bych nechápal,jak se jim to povedlo ale všiml jsem si,že mechanik jaksi nosí na ruce prstýnek,takže si myslím,že to bylo od něho...
Tak to zas vezu do servisu,protože mi budou měnit řídící jednotku motoru,která je vadná už z výroby a stahujou kvůli tomu všechny burgmany do servisů.Trochu mě to s.....,protože to je nové a už se v tom bude někdo hrabat...
Jinak,co se týče té žárovky H7,tak má větší svítivost než klasická H4.
H4 svítí vlákno normálně ven,kdežto u H7 je před vláknem zrcátko,které hodí "prasátko" zpátky do paraboly a z té se odrazí na cestu.Asi to teda líp vymákli a je asi větší i ten světelný kužel.Jo,ještě,zítra vezu konečně K3 do Paskova do servisu,kde mi slibujou opravu motoru od listopadu,takže jsem čekal na ty slibotechny už 150 dní a nakonec jsem volal na zastoupení Suzuki do Prahy,tak jim asi trochu domluvili.Zabít je tam málo...
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 bře 2014, 17:10, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Jarandas » 27 dub 2007, 13:55

Nazdar pánové. Tak mě právě můj burgoš trošku pozlobil,tak scháním nějaký moudra od ostatních majitelů. Je r.v. 2000 a minulý rok chodil jak hodinky, cca 8tis. km. Přes zimu jsem ho uložil, vypustil olej, vodu vyndal baterku. Na jaře výměnil vše za nové kromě baterky, a navíc jsem dal nový řemen. Hrozě dlouho nechtěl poprvé nastartovat, až na poruhé nabitou baterku zničeho nic najednou chytil. Pak to vypadalo že bude vše jako minulý rok. Jenže ouha, asi po 200km najednou po nastartování po práci měl divnej chod na volnoběh, jak když špatný zapalování. Po zastavení jsem ho už neastartoval. Startér točí pak jakoby skočí jiskra moc brzo, prostě rána jakoby zpětně a zase točí startér. Měl jsem vše rozebráno- svíčku vyměnil, profoknul karbec, podle německého manuálu jsem proměřil čidla a vypadají v pořádku. Takže jsem obědnán do servisu a přemýšlím co by to mohlo být. Kdyby šel aspoň štelovat předstih, ale nepřišel jsem na to jak. Jen tak pro zasmátí- nechal jsem si udělat rozpočet překladu toho manuálu 230str. A5 formátu a udělali mi fakt dobrou cenu. 85 tis do dvou měsíců 149tis do 3 týdnů. A to to dělají programem který si to naskenuje z cédečka co jsem jim dal a sám to přeloží. Za tu cenu radši koupím dalšího burgra. Tak ať vám to všem jezdí.
Jarandas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mratín
Skútr / moto: Burgman 400 K7

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod pepino » 29 dub 2007, 14:43

Ahoj.Mužete mi prosim Vas řict,po kolika km se měni olej a svička na Burgmanovi 400,r.v.2000? Někde jsem četl že po 3000km ale nejsem si jisty,proto se ptam.Diky za odpověď.
pepino

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 21 dub 2007, 14:04

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kraken.99 » 29 dub 2007, 23:32

mám ještě dotaz uvažuju o větším skútru a pravděpodobně burgman 400 jen by mě zajímala velikost kol nějak to nikde nemůžu najít diky
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod slapky » 30 dub 2007, 06:45

kraken.99, mrkni sem Odstraněn již zcela nefunkční odkaz. Kyblos.
Nehleď stále jen dopředu!
Ohlédni se někdy také vzad,...

mobil: 608 423 077
Uživatelský avatar
slapky

1500+
 
Reputace: 31
Příspěvky: 1875
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Šlapanice
Skútr / moto: Yamaha majesty 250 + Suzuki Burgman AN 650

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kraken.99 » 30 dub 2007, 12:49

jj díky koukal jsem a nevím jak hodně bych si pomohl já mám na scootu 12 myslel jsem že 400 bude mít větší než 13 vlastně to je jediný důvod proč chci něco většího jinak mi moje pajda stačí
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod dbar » 30 dub 2007, 13:34

:o tak to je teda duvod :stare:
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 bře 2014, 17:12, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
BURGMAN 650
INTRUDER M1800R
Uživatelský avatar
dbar

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: OSTRAVA
Skútr / moto: SUZUKI BURGMAN AN 650 , SUZUKI INTRUDER M1800R

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod kraken.99 » 30 dub 2007, 14:31

asi se ti to zdá blbý já jsem s pajdou spokojenej ale já se na těch malejch kolech bojim
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Vlady » 30 dub 2007, 16:46

Ja mám takisto len 12ky a po dialnici nemám problém aj 120 samozrejme nie furt ale občas ho preženiem.... :o
Suzuki Burgman 400 K8.
Uživatelský avatar
Vlady

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Bratislava-SK
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K8
Tuning / úpravy: Givi posuvné plexi,valčeky Dr.Pulley,Malossi kevlar remeň. nejaké LEDky v kufri a tak....

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod maco » 01 kvě 2007, 17:23

Jarandas> od modelu K3 je vstřikování a bude tam asi i jiný návod,takže s tím karbcem i návodem ti asi nepomůžu...
Jinak jsem zkoušel včera maximálku na K7,na dlouhé rovince se to dá vytáhnout na 160,z kopce jsem dal necelých 170 a už se mi to nechtělo vytáčet dál,jelikož otáčkoměr byl už v červeným políčku na cca 8500 otáčkách...
K3,90000 km
K7,60000 km
maco

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron