Ha,tak už jsem na to přišel s těma žárovkama.Trochu jsem se asi spletl
Tak ta H7 je tlumené světlo.To je to levé.Poziční světla svítí pořád.V pravo je H4,které nesvítí vůbec a po přepnutí na dálkové se rozsvítí jen dálkové.Takže ta předělávka spočívá v tom,aby trvale svítilo to pravé tlumené.Nevím proč to ten výrobce tak kravsky udělal,no ale slyšel jsem,že prý to takhle vymysleli v Bruselu...
Odstraněny již zcela nefuknční odkazy na obrázky. Kyblos.No,trošku jsem to pošteloval a svítí to už lepší i tak.Ty světla neměli z fabriky moc seřízené ale fakt je,že v noci by to druhé tlumené bodlo a přes den to je celkem zase zbytečné,možná nějaký extra zapínač nebo přepínač by to chtělo...
Jo,kdyby chtěl někdo zadní nosič na B 400 original v chromu,tak mám jeden navíc..
24.4. edit:Tak,nakonec to dobře dopadlo,plexisklo mi vymění,tak snad už se blýská na lepší časy,kdy zákazník bude zákazníkem nejen když zaplatí za novou motorku ale i když se vyskytnou nějaké lapálie.Tak by to mělo být.Ještě přidám fotečku,jak to vypadalo...
Taky bych nechápal,jak se jim to povedlo ale všiml jsem si,že mechanik jaksi nosí na ruce prstýnek,takže si myslím,že to bylo od něho...
Tak to zas vezu do servisu,protože mi budou měnit řídící jednotku motoru,která je vadná už z výroby a stahujou kvůli tomu všechny burgmany do servisů.Trochu mě to s.....,protože to je nové a už se v tom bude někdo hrabat...
Jinak,co se týče té žárovky H7,tak má větší svítivost než klasická H4.
H4 svítí vlákno normálně ven,kdežto u H7 je před vláknem zrcátko,které hodí "prasátko" zpátky do paraboly a z té se odrazí na cestu.Asi to teda líp vymákli a je asi větší i ten světelný kužel.Jo,ještě,zítra vezu konečně K3 do Paskova do servisu,kde mi slibujou opravu motoru od listopadu,takže jsem čekal na ty slibotechny už 150 dní a nakonec jsem volal na zastoupení Suzuki do Prahy,tak jim asi trochu domluvili.Zabít je tam málo...