Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 dub 2010, 11:23

Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos

hej lidi, zdravím vás...
tak jsem se po cca dvouměsíčním bádání rozhodl pro majesty 400. našel jsem mazla... a než jsem tam stačil dojet, byl prodanej.. :D
proto jsem dospěl k názoru, že majesty mi není souzená a tudíž je jediná správná volba b400. :D
hledal jsem na netu a našel tedle kousek, viz odkaz....
nevíte o tom kousku někdo něco? případně, nepoznáte něco z fotek?
chci novej model, ale nechci ho koupit za 60k a pak dalších 20k narvat do oprav, než poprvé vyjedu....
díky za každou radu. :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 dub 2010, 19:52

burgman doma, na znackach, sorry ze zatial nenapisem viac tedka, ale idem jazdit :mrgreen:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 dub 2010, 07:48

to majla: ospravedlňujem sa nestihol som včera prehrabať sa manuálmi... no na burgman400.it je práve popísaný problém s automatickým sytičom...snáď to trochu pomože odkaz je aj s google translátorom :wink:
An Burgman 400 je to síce problém, zo štartom za studena..no aspoň v praxi uvidíš ako to vyzerá, a kde sú regulačné prvky..to čo som sľúbil ešte pohľadám.. :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 dub 2010, 11:28

Ahojky, buď v pohodě, dobrodiní děláš ty mě :P , když to nebude tak se taky nic nestane, jen to příští týden chci dát trochu dohromady, tak sosám nápady a možnosti abych věděl co mám všechno vyzkoušet. Vlastně furt to pozoruji a snažím se všímat kdy a jak to co dělá. Zdá se že chcípnutí přichází ve chvíli kdy mi klesají otáčky a já přidám, například brzdím na křižovatce nebo zastavím a hned se chci rozjet - puf a chcíp ...... Navíc se to stane jen opravdu občas, ale dobré to není .. :evil:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 dub 2010, 15:06

no takze prvych 200km uspesne odjazdenych 8) , snazim sa ist do tych 4000ot, pridavat , uberat aby som nedrzal dlho stejne otacky, ked som siel domov po rychlostnej ceste tak som siel tak 70km/h , sem tam 75, otacky kolem 4700, a menej , tiez som sa ich snazil menit , mesto jazdim stale do tych 4000ot, dako hadam vydrzim tych 600km este, potom uz to ide do 6000ot, a to uz bude v pohode jazda. Inak Firenze aj ty zabiehas , no asi by sme mali stretnut ked budeme mat zabehnute, takto by sme boli asi nasmiech s takymi rychlostami , teda aspon ja, tebe sa da ist vdaka prevodovke na nizsich otackach s vacsou rychlostou.

zatial mi prekaza to ze smerovky nevydavaju ziadny zvuk, naco predtym som bol zvyknuty, a vzdy som ich vypol, teraz sa mi stalo uz asi 5 krat ze som zabudol vypnut smerovku, skoda ze tam nieje daky zvuk, kontrolka rezervy mi tiez chyba, neviem odhadnut kedy je uz v nadrzi ozaj malo, a kontrolka dobijania, no mohla byt ale ked neni tak neni. Inak ostatne vse je ok.

2.5. 2010 edit:
no mam uz skoro 300km odjazdenych, poznatky, no neprisiel som na vyznam tlacitka stop engime , ked tym zastavim motor, sak musim hned aj kluc vypnut alebo nastartovat co najskor, lebo predne svetlo ktore aj tak stale svieti , by bateriu dost pohltilo, teda tak pisu aj v navode, pri zapnutom kluci pokial mozno okamzite nastartovat, inak dojde alebo moze dojst k vybitiu baterie. No ale potom naco zhasinat motor pomocou tlacitka stop engime :? to mi je zahadou. O pocuti blikania smeroviek som uz pisal, este stale akosi zabudam, co davam ako plus urcite ako tlmi po nerovnej ceste, jamy atd, oproti predchadzajucemu skutru je to naozaj rozdiel k lepsiemu. Este co sa tyka manualu, jazdit prvych 800km do 4000ot, no a za touto poznamkou hned nasleduje dalsia vyhnutie sa trvale nizkej rychlosti pricom nepresahujte odporucane maximalne rychlosti, a potom dalsia poznamka zmena otacok motora nepouzivajte stale rovnaku rychlost. No to mi povezdte ked mam dodrzat navod co je v knizke , ako mam teda jazdit ak sa to vobec da.
Teraz sa da ist tych 50km/h do 4000ot / min. mam sa vyhnut trvale nizkej rychlosti, ale ako ked nemam presiahnut 4000ot. ?
No co je plus je svietenie svetlometov za tmy, vidiet naozaj dobre, urcite lepsie ako na predchadzajucom skutri, skoro by som to prirovnal k autu. A ked dam dialkovu spojenu s tlmenym, no parada.
Comu este nerozumiem, napriklad taka prkotina, preco na hodiny davaju AM, PM, a jednoducho nedavaju od 0hod do 24h cyklus, ale radsej od 1-12 a s tym spojene am a pm..
Co sa tyka teplomera vonkajsej teploty, vyzera ze ukazuje celkom presne. Co sa az tak neda povedat o ukazovateli hladiny paliva v nadrzi, dal som 6,5 litra benzinu do nadrze kde mi ukazovalo uz na cervenom policku, po natankovani 6,5 litra ukazuje kontrolka uz pol centimetra nad maximom, aj ked po prepocte by tam mal byt este priestor na dalsich aspon 5-6 litrov.
Teplomer vody vyzera byt celkom v pohode, aj ked pocul som spustit ventilator chladica pricom teplomer vyzeral ze ukazuje taky zlaty stred, mozno milimeter dva nad. Palubny pc ok, brzdy ok, priestor pod sedlom a osvetlenie parada, predne odkladacie priestory ok, zvuk celkom fajn, motorka sedi na ceste pekne, pristup k baterii je tiez dobry, su tam aj dva odkladacie priestory na napr lekarnicku a srobovaky, ziarovky, teda v priestore pod sedlom, co naozaj pokladam za velke plus, a nemusi sa mi valat hoc kde lekaren, atd. Takisto rucna brzda je fajn.Este mozno by som dal naviac, alebo napr namiesto tlacitka stop engime tlacitko MODE na palubny pc, lebo ten sa da prepinat iba na budikoch, co je dost neprakticke, a par krat som ho prepinal za jazdy, no to tam chyba.

Este som neskusal plny plyn, aani sa neodporuca prvych 1600km, ale pri slabsom zatiahnuti plynu zrychluje motorka nadherne , a citit ze ma silu. Ale celkovy vykon uvidim az neskor.
Celkovy dojem z motorky je viac nez dobry, je nadherna, par detailov ma, ale to ma asi kazda,

No a este jednu vec, za tychto 300km sa mi uz dva krat stalo, ze motorka ked som sa blizil k krizovatke, a hodila si tzv neutral , variator, tak pri prechode na tento neutral (ktory je cca 1500ot./min.) zhasla, a musel som ju nastartovat. Toto sa mi stalo hned ako som vyrazil s predajne asi po 1km, teda bol to prvy kilometer vobec motorky , a druhy krat sa mi to stalo asi po 100km, moze mat toto zhasnutie nieco spolocne z tym ze je novy motor v zabehu, alebo moze byt niekde aj chyba?

No a este jednu vec, za tychto 300km sa mi uz dva krat stalo, ze motorka ked som sa blizil k krizovatke, a hodila si tzv neutral , variator, tak pri prechode na tento neutral (ktory je cca 1500ot./min.) zhasla, a musel som ju nastartovat. Toto sa mi stalo hned ako som vyrazil s predajne asi po 1km, teda bol to prvy kilometer vobec motorky , a druhy krat sa mi to stalo asi po 100km, moze mat toto zhasnutie nieco spolocne z tym ze je novy motor v zabehu, alebo moze byt niekde aj chyba?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2010, 17:10

no, clovece...to nevim, to by se mi nelibilo...ikdyz je motor v zabehu, urcite by nemel zhasnout sam od sebe... :shock:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2010, 19:35

mne to zhasínalo, asi 3x pri nízkej rýchlosti..najhoršie je že musíš zastaviť stlačiť zadnú brzdu až potom štartovať :lol: inak tlačítko stop engine som na moto ani na skútru nikdy nepoužil :lol: na zastavenie motoru..vieš prečo je červenej farby? Pretože je to NÚDZOVÉ vypnutie motoru, to znamená, že ak nezabudneš a padáš z moto-skútra tak vypneš motor..prípadne ten čo dobehne po havárií k moto tak aby nešmátral po kľúčoch ktoré tam vobec už nemusia byť (zlomený, vypadne atd.) tak vypne bežiaci motor tlačítkom "červeným" aby ho rýchlejšie našiel... :wink:

to majla..tak som našiel, že mám užívateľský manuál na B400 do ročníku 2002..takže tu je malý výrez z nastavenia voľnobehu...
Odstraněn již nefunkční odkaz.

no na tomto odkaze Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos. na strane 188 je niečo o umiestnení nastavovacích prvkov, ale je to ročník 2003, ak by si chcel manuál užívateľský na B400 2000 mám v češtine je to pdf súbor o veľkosti cca 5 MB..tak možem poslať e-mailom.Bohužiaľ ten servisný na 2000 ročník nemám...
takže edit :) mám našiel..no je v španielštine :roll: posla by som ti ho mailom...nie je síce kompletný ale niečo sa v ňom nájde :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2010, 20:46

Miro11 - volnoběh je ok - s tím jsem kroutil do alelujá .... ale moc díky za ten manuál, španělština nevadí, hlavně že jsou tam obrázky - zbytek pochopím, nebo si přeložím... :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2010, 20:58

to miro: presne tak aj mne, asi dva alebo tri krat, pri nizkej rychlosti ked uz islo hodit neutral, tak to som rad , asi to je teda normal pocas prvych kilometrov. Potom neskor ti to uz prestalo uplne nie?

Inak ako B650 to je stroj, to je jasne, ale BG400 , no co skusam len sem tam troska potiahnut, ide nadherne, a rozhodne ma silu, ale kde si stihol tych 900km najazdit no to mi je zahadou :shock: , ja som natocil zatim 300km , tiez sa neviem dockat 800 ky , ked uz budem moct tocit na 6000ot. a to uz je rychlost nad 100, co bohate staci.
No ked ides pri 4000ot uz 100km/h, samozrejme sa ti ta 800 ka rychlo najazdi :(

Nebyt automatickej prevodovky na bg 650, urcite by som mal doma ten.

no tak to si sa veru mohol stavit niekde aj pri trencine :) , ak budes aj v utorok behat, tak potom budem v tom matuskove, a rozmyslam ze by som siel do styxu pozriet na daky kufor, lebo tam mali naozaj dobry vyber kufrov.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

02 kvě 2010, 22:01

Inak ked chces vidiet aky je tam velky kufor tak kukni tu. Presne takyto isty skuter mam aj ja na chlp iba o tych 15km mam menej hh Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 kvě 2010, 21:19

Nemate niekto v technicaku napisanu spotrebu na AN 400? pretoze neviem aku mam dat spotrebu do evidencie prevadzky ?
dik za pomoc

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

03 kvě 2010, 23:23

miro11: díky :wink: :P nezbývá než souhlasit! Vyjížďky si prosím domlouvejte v jiném topicu a na informace o Burgmanovi 650 je taky jinej topic! I když chápu Vaši radost z novejch strojů (gratuluju :wink: ), tak pravidla platí pro všechny :P

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 kvě 2010, 05:57

vcera som si bol uz pre chranice ruk , a plotnu na kufor suzuki, uz je to aj nahodene. Este kufor, jeden mam doma este, ten je kappa 48l , myslite ze bude pasovat na original plotnu suzuki? Povedali mi v suzuki ze objednaju na moj skuter aj vo farbe ciernej nalakovane za 185euro kufor 49litrovy, udajne kappa to asi bude tiez. Oplati sa to? Neviem ako to vyzera nalakovane , ci to ma vobec zmysel ked je motorka aj lak cierny, a aj kufor nenalakovany je cierny. Nemate niekto lakovany kufor cierny?

Inak nosnot sa pise 5kg na nosici od suzuki, nemate odtestovane kolko zvladne naozaj? 5kg je dost malo :oops:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 kvě 2010, 07:09

DuriSK: spotreba nie je v techničáku..bď si ju nájdeš v palubnom pc..alebo všeobecne známe info niekde na webe...pre denoo: ak máš túto Kappu K48

Odstraněn již nefunkční odkaz.

tak tá ti na origo nosič od Suzuki nebude sedieť..je to totiž systém monolock, pravdepodobne ti ponúkli túto Kappu K49

Obrázek

tá je správna je to systém monokey..rozdiel je v uchytení na nosič viz obrázok

Odstraněny dva již nefunkční odkazy. Kyblos.

ale to už niekde bolo rozoberané...takže len pre zopakovanie :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

04 kvě 2010, 13:57

hej, mam tu presne , monolock. Takze smola, musim ho nechat na starom skutri a predat ho s tym.

Ten co mi objednali, asi to bude ten, aj s opierkou som si to dal, a bude to aj vo farbe skutra, co je fajn. Akurat nevies mi povedat tu nosnost? Snad by mal zniest aj 10kg aj ked je pisane na nosici 5kg?

No inak uz som ju objednal, tak uz len cakat, nosic uz caka na skutri pripraveny :)
Odeslat odpověď