no takze prvych 200km uspesne odjazdenych
, snazim sa ist do tych 4000ot, pridavat , uberat aby som nedrzal dlho stejne otacky, ked som siel domov po rychlostnej ceste tak som siel tak 70km/h , sem tam 75, otacky kolem 4700, a menej , tiez som sa ich snazil menit , mesto jazdim stale do tych 4000ot, dako hadam vydrzim tych 600km este, potom uz to ide do 6000ot, a to uz bude v pohode jazda. Inak Firenze aj ty zabiehas , no asi by sme mali stretnut ked budeme mat zabehnute, takto by sme boli asi nasmiech s takymi rychlostami , teda aspon ja, tebe sa da ist vdaka prevodovke na nizsich otackach s vacsou rychlostou.
zatial mi prekaza to ze smerovky nevydavaju ziadny zvuk, naco predtym som bol zvyknuty, a vzdy som ich vypol, teraz sa mi stalo uz asi 5 krat ze som zabudol vypnut smerovku, skoda ze tam nieje daky zvuk, kontrolka rezervy mi tiez chyba, neviem odhadnut kedy je uz v nadrzi ozaj malo, a kontrolka dobijania, no mohla byt ale ked neni tak neni. Inak ostatne vse je ok.
2.5. 2010 edit:
no mam uz skoro 300km odjazdenych, poznatky, no neprisiel som na vyznam tlacitka stop engime , ked tym zastavim motor, sak musim hned aj kluc vypnut alebo nastartovat co najskor, lebo predne svetlo ktore aj tak stale svieti , by bateriu dost pohltilo, teda tak pisu aj v navode, pri zapnutom kluci pokial mozno okamzite nastartovat, inak dojde alebo moze dojst k vybitiu baterie. No ale potom naco zhasinat motor pomocou tlacitka stop engime
to mi je zahadou. O pocuti blikania smeroviek som uz pisal, este stale akosi zabudam, co davam ako plus urcite ako tlmi po nerovnej ceste, jamy atd, oproti predchadzajucemu skutru je to naozaj rozdiel k lepsiemu. Este co sa tyka manualu, jazdit prvych 800km do 4000ot, no a za touto poznamkou hned nasleduje dalsia vyhnutie sa trvale nizkej rychlosti pricom nepresahujte odporucane maximalne rychlosti, a potom dalsia poznamka zmena otacok motora nepouzivajte stale rovnaku rychlost. No to mi povezdte ked mam dodrzat navod co je v knizke , ako mam teda jazdit ak sa to vobec da.
Teraz sa da ist tych 50km/h do 4000ot / min. mam sa vyhnut trvale nizkej rychlosti, ale ako ked nemam presiahnut 4000ot. ?
No co je plus je svietenie svetlometov za tmy, vidiet naozaj dobre, urcite lepsie ako na predchadzajucom skutri, skoro by som to prirovnal k autu. A ked dam dialkovu spojenu s tlmenym, no parada.
Comu este nerozumiem, napriklad taka prkotina, preco na hodiny davaju AM, PM, a jednoducho nedavaju od 0hod do 24h cyklus, ale radsej od 1-12 a s tym spojene am a pm..
Co sa tyka teplomera vonkajsej teploty, vyzera ze ukazuje celkom presne. Co sa az tak neda povedat o ukazovateli hladiny paliva v nadrzi, dal som 6,5 litra benzinu do nadrze kde mi ukazovalo uz na cervenom policku, po natankovani 6,5 litra ukazuje kontrolka uz pol centimetra nad maximom, aj ked po prepocte by tam mal byt este priestor na dalsich aspon 5-6 litrov.
Teplomer vody vyzera byt celkom v pohode, aj ked pocul som spustit ventilator chladica pricom teplomer vyzeral ze ukazuje taky zlaty stred, mozno milimeter dva nad. Palubny pc ok, brzdy ok, priestor pod sedlom a osvetlenie parada, predne odkladacie priestory ok, zvuk celkom fajn, motorka sedi na ceste pekne, pristup k baterii je tiez dobry, su tam aj dva odkladacie priestory na napr lekarnicku a srobovaky, ziarovky, teda v priestore pod sedlom, co naozaj pokladam za velke plus, a nemusi sa mi valat hoc kde lekaren, atd. Takisto rucna brzda je fajn.Este mozno by som dal naviac, alebo napr namiesto tlacitka stop engime tlacitko MODE na palubny pc, lebo ten sa da prepinat iba na budikoch, co je dost neprakticke, a par krat som ho prepinal za jazdy, no to tam chyba.
Este som neskusal plny plyn, aani sa neodporuca prvych 1600km, ale pri slabsom zatiahnuti plynu zrychluje motorka nadherne , a citit ze ma silu. Ale celkovy vykon uvidim az neskor.
Celkovy dojem z motorky je viac nez dobry, je nadherna, par detailov ma, ale to ma asi kazda,
No a este jednu vec, za tychto 300km sa mi uz dva krat stalo, ze motorka ked som sa blizil k krizovatke, a hodila si tzv neutral , variator, tak pri prechode na tento neutral (ktory je cca 1500ot./min.) zhasla, a musel som ju nastartovat. Toto sa mi stalo hned ako som vyrazil s predajne asi po 1km, teda bol to prvy kilometer vobec motorky , a druhy krat sa mi to stalo asi po 100km, moze mat toto zhasnutie nieco spolocne z tym ze je novy motor v zabehu, alebo moze byt niekde aj chyba?
No a este jednu vec, za tychto 300km sa mi uz dva krat stalo, ze motorka ked som sa blizil k krizovatke, a hodila si tzv neutral , variator, tak pri prechode na tento neutral (ktory je cca 1500ot./min.) zhasla, a musel som ju nastartovat. Toto sa mi stalo hned ako som vyrazil s predajne asi po 1km, teda bol to prvy kilometer vobec motorky , a druhy krat sa mi to stalo asi po 100km, moze mat toto zhasnutie nieco spolocne z tym ze je novy motor v zabehu, alebo moze byt niekde aj chyba?