Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 dub 2010, 21:09

Zajtra idem zaplatit burgaca, este si ale skontrolujem vsetko radsej, ako mam na nom zistit ci nahodou nebol striekany?
Brzda uz inak svieti, vraj bol iba kontakt povytiahnuty a netrebalo ani rozoberat predok.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 dub 2010, 07:14

:lol: :lol: priateľka má pravdu..na Béčku sa jej bude sedieť lepšie :wink: B400 je v pohode..s tou spojkou potom sleduj ako bude..určite na skutrportali bude nejaké info :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 dub 2010, 11:34

hej hej, asi idem pre neho, ale posledna vec ktorou si chcem byt isty, ci enbolo na skutri nieco striekane , alebo padnuta, neviem presne ako to zistim, uz som sa pytat kde tade, kurnik, ale neviem, keby existovalo nieco co budem vediet ci bolo nieco striekane,

jednu vec mi povedal kamarat, ak vyzera chladic ako novy bez muchy, co je lebo som to pozeral , tak ci nebol meneny , lebo chladicu staci aj 1000km nato aby sa tam dostal bordel , a odtial to uz nic nedostane, tak neviem, dufam ze chladic je tam original, ale este si to poobzeram radsej poriadne. a neviem preco skuter uz je odhlaseny z papierov od 4 mesiaca 2009, teda odvtedy nejazdil, ale tomu nechapem, stal rok len tak alebo co :shock: toma trosku znervoznuje , hovorim stale o Burgmanovi 400

no a ten kabel od rucnej brzdy, preco bol povytiahnuty, tiez moze byt pricina pad, a vytiahnuty kabel. Este raz motorka je ako nova, ma rok a pol od vyroby, ale nechcem kupit padnutu, aj ked tam mi tvrdi ze to je 100% ale to tvrdi kazdy kto chce predat...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 dub 2010, 12:18

je ťažko zistiť či bol striekaný..pokiaľ použili ten istý odtieň od Suzuki a k tomu originál samolepky a nápisy...chladič može byť ako nový, hlavne aby nikde nič netieklo...pozri ešte skrutky a trny na kapotáži..ak sedia a nie sú oškrabané od skrutkovača tak by nemalo byť kapotážou hýbané..samozrejme okrem pravidelnej údržby..ale na výmenu oleja nepotrenujú dávať dolu kapoty..pozri zákutia zo všetkých otvorov čo sa dajú otvoriť aj od sedačkou ten kryt na vzduchový filter ako vyzerá motor zvrchu...odspodu je krytka na tlmič..ak je čistý je to v pohode a pod svetlami stav hadíc..nemali by byť extra špinavé ak to dlho stálo a nejazdilo sa..pri tisic km by mal byť ako nový..tesne pred zábehom..mrkni kedy zaberie spojka malo by to byť okolo 3200 ot/m vtedy sa pohne skúter..ak skor to nie je na škodu ale lepšie :wink: a neboj všetko sa dá opraviť...ber do úvahy vibrácie je to len jednovalec..na brzdy aby neťahali do strán..ak budeš zadnou len je pocitovo slabá..predná je ostrejšia ale len do určitej miery..ja brzdím a brzdil som vždy obidvoma.. tak veľa šťastia..

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 dub 2010, 12:42

U cerne barvy suzuki pouziva perlet a ta je na slunku pod uhlem hezky videt. Pokud to nekdo strikne, tak uz je to bez tech malych trpytek.
Tak malo jety skutr musi mit servisku a pokud je prodejce poctivy, tak by mel mit i nejake protokoly od majitele z STK, kde je videt min. stav km v den prohlidky. Pokud tohle nema, tak se snazi neco zakryt, min. skutecny stav kilometru.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 05:23

je pravda ze suzuki burgman 400 K9 ma uz vyhrievane sedlo alebo to je len od vybavy alebo od statu?

Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 09:07

Zdarec skůtraři,
prosím o radu, scháním nějaké pěkné rukojeti na Burmana ale ten originál má na krajích nějaké drážkování tak tam nemužu dát něco od jiného výrobce nemáte s tím někdo zkušenosti? díkes

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 09:19

denoo: áno má, ale len limitovaná edícia s označením Burgman 400 Z ako Zimná verzia :wink: niekde zahŕňa vyhrievané sedadlo, kryty rukovätí a tuším ešte aj vyhrievané hefty, ale nie som si istý... :roll:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 17:25

tak dnes som vyzalohoval v suzuki funglovku burgmana 400 cierneho , K9 , vraj posledne kusy za zvyhodnenu cenu, uz idu K10 , ale rozdiel oproti K9 ziadny a cena o 1000 euro vyssia, tak v piatok by som ho mal mat doma, noveho , mal si pravdu, asi to bude najlepsie riesenie. Tak uz sa tesim na piatok alebo sobotu ked pojdem na nom domov :) ak teda nebude prsat :twisted:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 21:23

:) tak to máš super..nový stroj je nový stroj..ako si ho zabehneš tak to máš..inak označenie u Suzuki na tento rok NIE sú K10 ale L0 (nula) pre úplnosť :wink:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 21:29

no a ako doporucujes ho zabehnut co najlepsie? Maximalne otacky 5000 , a radsej chodit sam, teda to vsetko prvych 1000km , taktiez robit kratsie trasy?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 21:59

no to je ťažko poradiť..zabehával som ho ako doporučovali..prvých 800km do 4tis otáčok občas prudšie plyn..no ale to sa len plazíš 40-50..a aj tak sa spojkové obloženie napálilo..potom do 1500 už možeš 5tis ot. a občas viac..myslím, si že je lepšie nedržať to v rozmedzí 3000-4000 ot pretože to práve núti spojku neustále sa pripojovať a odpojovať..tým pádom ju vyleštíš..rozhodne bude lepšie urobiť dva-tri výlety mimo mesto tak aby si šiel konštantnou rýchlosťou, než sa poposúvať po meste...osobne si myslím, že kľudne mimo mesto možeš dať aj 4500-5000 otáčok len to nežeň za studena... :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 dub 2010, 22:57

presne tam som bol, vo vrabloch, toho burgmana som tam nevidel, jazdeneho, ale noveho tam maju, ako pisem s ohrevom sedla, som sa kukal na neho blizsie, je nadherny, ale stal 8500 eciek ako som uz pisal. Jedine 7000 das, a ostatok mozes dat na splatky, s tym neni problem, a ked das 80 % acontaciu, ani moc nepreplatis, tak nevahaj , caka tam na teba, na mna moj necakal, tam musim cakat ja :oops:

s tymi otackami dost brutus , ze do 1500 km, ono 5 otacok na burgmanovi znamena co? rychlost 90km/h? to by este slo, 50 kou ale behat 800km, to mi pride dost nekonecne.Sa budu kukat vsetci aky korab, a ako sa vlecie :)
ale samozrejme radsej pomaly a dobre zabehnut motor, nestoji to zato santit a hned znovoty ho lamat.

Po zabehnuti, pri konstantnej rychlosti na dialnici 110 km/h su ake otacky? a pri 120? dost ma zaujima akou rychlostou mozem jazdit po dialniciach s tym, ze motor budem setrit, tych 6000ot ist napr stale 200km, to asi uz nieje to prave pre motor,

inak na koncovych mesiacoch 2009 snad uz ta spojka nebude robit neplechu , som sa aj na to pytal, udajne to nebolo na vsetkych burgmanoch 400,

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 dub 2010, 15:43

s rýchlosťou počítaj v zábehu tak okolo 50-55 km/h..musíš prežiť, že ťa predbehne aj Š 120 hold tie otáčky nie sú bohviečo :lol: nie je to auto kf¨de preradíš..a na 4tis páliš aj 130km :D na diaľnici som nejazdil..ale rýchlosť okolo 120 točíš tak 5-6 tis..je to rozne podľa podmienok..v poslednom čase než mi vyčistili spojku, som sa na 5tis rozbiehal z miesta..to išla spotreba krásne hore :roll: doproručujem vydržať aspoň tých prvých 800-1000km do garančky.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 dub 2010, 19:33

tak tak, je krasny cierny , vyhrievany, nic mu nechyba :) , len cenu mozno ak by sa dalo aspon trosicku skresat . Urcite ho chod pozriet, ja by som inak bral tu 650 ku skor, ale nechcem prevodovku , ale iba variator.

a neviete niekto nahodou-, som videl na burgman 400 k8 na riaditkach ochranu ruk, hlavne prstov pred vetrom , kolko to stoji a da sa to objednat? iba v suzuki to je mozne objednat? dik

http://www.youtube.com/watch?v=ubviB4wn ... re=related tento to ma

to je jedno, ska ked su drahy je ich chyba, treba najst lacenjsieho :) , inak ako obsluha sa mi zdali celkom fajn, narozdiel od niektorych inych. Radsej poradte ci je vobec mozne zohnat tu ochranu ruk proti vetru na BG400 K9 , alebo sa to dava len na nove kusy ktore to maju vo vybavce? Celkom sa mi tam paci, a ma aj svoju funkciu
Odeslat odpověď