Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod rof-pisek » 14 dub 2010, 16:03

zdravím. přemýšlím o koupi 400. můžu poprosit o nějaké info? spotřeba ve městě a ve dvou mimo město? nejsem závodník, stačí mi kilečko venku a občas předjet kamion, kterej se potáhne... stačí na to akcelerace? je něco, na co si u B400 dávat pozor při provozu? nějaká notorická chybka nebo závada?
díky jakékoli info...
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 15 dub 2010, 16:02

Mám B400 už třetí sezónu , bez pár stovek má najeto 50 000 km .... fakt poctivých :wink: . Koupil jsem ho s 18 000 km se serviskou . Jediný co jsem udělal je že jsem vyměnil olej ve vidlích , hned po koupi . Pak co šest tisíc km měním olej + filtr ( filtr při každé výměně , i když je psáno že se má měnit po 12 000 km ) . Při 39 500 jsem vyměnil válečky a řemen ... ty byli původní a nejevili známky nějakýho extremního opotřebení . Proto jsem dal opět řemen origo od SUZUKI , válečky Leo Vince . No a pak měníš jen zadní gumu ... Dal jsem tam iridiovou svíčku , životnost 80 000 km , takže do 100 000 bez výměny :-)
Ještě vlastně baterka už nebyla v kondici , tak ta je nová . Jinak spotřeba bejvala cca 3,7-4,1 ... ( sólo - dva ) . Pak jsem vyřadil EGR ventil a spotřeba šla dolů na cca 3,5 - 3,7 ( sólo - dva ) . Naprostou většinu kiláků najedu do práce ( 60 tam , 60 zpět ) , a když jedu v klidu tak i za 3,3 ... zkrátka do kilečka a kochačka . Když jedu sólo tak akcelerace je naprosto dostatečná , nejen na předjetí kamiónu , ale i osobáků . Ve dvou už je potřeba zvážit jestli předjet nebo ne ... ale kamión v pohodě :-)
A nevěř tomu že když budeš kupovat , tak že třeba dvoutisícovka bude mít najeto oblíbených 17 000 km :wink: , ale však to znáš .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Firenze » 15 dub 2010, 16:07

Mam Burgiho 2006 jazdim na nom uz tretiu sezonu mam 26 000km jedine co som na skutri robil je vymena oleja a olej filtra. Jedien co som spravil pri 15 000km som vymenil varaitor aj remen ale len z dovodu aby to malu vyssiu akceleraciu origo variator neposkodeny a remen tak isto. Z burgim nemam problem uz 3 rok , ael je na case ho predat a posunut sa na jeho vacsieho brata Burgiho 650 executive je cas dupnut viacej na plyn, ale tak ako pise kolego neni problem obiehat cokolvek a kedykolvek. Akcelaracia je uzasna tak ako cely tento stroj. Vrelo odporucam za 3 roky napis ci prestupujes na 650 :).
Motorro Ceasar 150 - Predane
Suzuki Burgman AN400 K6 - Predane
Suzuki Burgman AN650 Executive K9 moja nova laska
Uživatelský avatar
Firenze

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 19 kvě 2008, 09:57
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Suzuki Burgman AN650 Executive K9

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod rof-pisek » 15 dub 2010, 16:13

díky...
firenze: mno do toho nepůjdu, bydlím v paneláku a B400 je max, co tam ještě jakžtakž dostanu...:)
MP: díky za info. problém je, že dám dohromady max 40 000kč. a za to seženu odjetej vrak, obávám se.:(
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 15 dub 2010, 16:27

No nějak nesleduju jak se pohybují ceny , ale kdybych prodával svýho , tak si víc jak 40 000 Kč neřeknu ... a to si nemyslím že je to ojetej vrak ... ovšem každýho odradí ta cifra na tachometru , a protože jeho prodej plánuji až příští rok , tak to už bude asi neprodejnej , to bude mít tak 80 000 km :cry:
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod rof-pisek » 15 dub 2010, 16:38

já našel na inzerci jednoho, ten se mi celkem líbí, ale nevím nevím...
navíc, víc se mi líbí majesty... ale na 400 nedosáhnu finančně ani náhodou..:(

Odstraněn již nefunkční odkaz. Kyblos.
co si o tom myslíte?
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 15 dub 2010, 16:50

Těžko říct , jen takhle z fotek . Chtělo by to vidět na živo . Z fotek jen poznám že to nemá origo zrcátka . Proč ??
A těch 30 000 km za devět let ? Trochu málo .... ale těžko soudit .
Jeď se na to kouknout , nejlíp s někým kdo má takovýho Buráka . Mít to kousek tak bych se ti na něj kouknul ...
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod janon » 15 dub 2010, 17:40

Zalezi jak se k tomu clovek choval a jak jezdil, ty motory pri beznem (ne zavodnim, prasackem) uzivani a pravidelne udrzbe, musi vydrzet v poho 100t a vice. Jenze takoveho budes hledat tezko. Na sve Majesty 400, mam za 47 mesicu, najeto poctivych 66t km a jen bezny servis, nikde nic neklepe, nechrasti. Od vymeny k vymene, ani olej nezere. Preju stastnou ruku.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 17 dub 2010, 15:22

nazdar, potrebujem radu, dnes som skusal burgman 400 2008 rok, kilometre 1500 , nadhera bez skrabanca cierna, len jednu vec som si vsimol, nesvieti kontrolka na zatiahnutu rucnu brzdu , rucna funguje ale na pristrojovke sa nerozsvieti, ani ked zapnem klucik, neviete aky to moze byt problem? a este kufor ked otvorim nesvieti svetlo, iba ked dam ten knoflik s ktorym sa prepina do stredovej polohy, vtedy sa rozsvieti , ked ho dam do lava alebo do prava, nesvieti, tak neviem, ak ktosi poradi budem rad, do pondelku sa musim rozhodnut ci ho chcem
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod MP » 17 dub 2010, 19:09

Kontrolka ruční brzdy ... problém může bejt třeba v žárovce ... kde jinde . Nebo ve spínači té kontrolky ... Víc možností asi není .
Osvětlení podsedlovýho prostoru ... na to tam je ta páčka u toho světýlka ... aby to nesvítilo furt , můžeš to osvětlení vypnout .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 17 dub 2010, 19:31

denoo: to sú maličkosti, svetlo pod sedačkou, sa naozaj vypína, a žiarovka sa dá vymeniť..skor by som sa na tvojom mieste zaujímal o prípadnú kvíliacu spojku, aby si nebol za pár kilometrov prekvapený a potom vypisoval "Kvíli mi spojka pomoooc čo s tým" :D za druhé koľko má kilometrov aké sú urobené práce na tom, motor a rozjazdy ešte upozorňujem na slabší brzdový efekt predných bŕzd ale to zistíš, na druhú stranu aspoň to nezablokuješ to by bolo asi tak všetko inak sa K8 nedá nič vytknúť, len po čase ti sa začne vychyľovať sedadlo, to zistiš tak že ti nedosadne priamo do zámku, je to tým že súdruhovia japonci urobili chybu a poddimenzovali tú vzperu čo to drží v otvorenej polohe..či skor mali ju umiestniť dvakrát alebo na stred, sedadlo je príliš ťažke a svojou váhou sa zkriví...tak veľa šťastie :wink:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 18 dub 2010, 11:03

no kilometre su 1300 najazdene, a asi sa im da verit, lebo podla papierov motorka jazdila iba 6 mesiacov , tak kilometre asi by mohli aj sediet, vidiet to aj na farbe, tak je uplne bez skrabanca, a to na ciernej pritom vidiet kazdy malinky skrabanec. Startuje pekne, aj rozbeh motor ide fajn, a ziadny zvuk nepocut , no ale ked pises ze tam vie blbnut spojka, snad vymena nestoji vela , ci?

ono pri tychto kilometroch sa jedna takmer o novy stroj , tak snad to by nemali byt problemy co sa tyka motora , spojky, atd, skor ma zaujima preco napr ta kontrolka rucnej nesvieti, ked v podstate je to nova motorka, to by sa nemalo stat, co som pozeral chladic , ten je krasny, vyzera ako novy , ani jedna mucha v nom, no ako od vyroby funglovka. Este som nepostrehol kontrolku dobijania baterie, take nieco by tam ale malo byt ci nie?

a ktomu svetielku v kufri, ale ma tri polohy ta packa, v strede ked je, tak svieti ziarovka, myslel som ze to ma mat daku funkciu, napr do lava ked je, tak nesvieti vobec, a do prava napr ze svieti stale, tak asi je to tak ze je jedno ci dam dolava alebo do prava tu packu, vlastne vtedy nema svietit vobec ziarovka, tak som to pochopil teda

mozno su to blbosti ale ked sa jedna o takuto drahsiu kupu, radsej aj blbosti chcem zistit, hlavne to, ze u 1500km by nemala by ziiadna zavada!! ani ziarovka

a este, rezerva paliva nesvieti? teda orientujem sa len podla ukazovatela? Kolko premeriava burgman 400k8 tachometer?
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 18 dub 2010, 17:29

Pokiaľ si dobre pamätám, tak kontrolka dobíjania nie je a ani kontrolka rezervy čo zamrzí, orientuješ sa podľa priemernej spotreby a ukazateľa..ak sa dotkne červeného poľa máš ešte cca necelé 4 litre pri spotrebe okolo 3,8 l/ 100km by si mal na dennom počítadela ak ho pri natankovaní vynuluješ mať okolo 250-270km pri ručičke na červenom poli...spojku očakávaj až pri 2500-3200 najazdených km..výmena neexistuje..ak vymeníš o 3tis km to začne zase znovu..takže ak bude kvíliť rozobrať vyfúkať prach z priestoru variátoru a očistiť pakny spojky..to vydrží ďalší 2,5 tis... a potom znovu a znovu...volá sa to nekonečný príbeh :lol: ale neboj u Hamamatsu už vypracovali riešenie tak dúfajme že sa toho roku osvedčí..ak potrebuješ zrozumiteľný manuál tak si ho stiahni tu Burgman 400 nejaké poznatky sú tu Miro-B400

edit: tachometer moc nepremeriava tak necelé 3km keď máš na tacho 55km ideš cca 51km..to je nepodstatné..neviem, prečo to všetkých zaujíma..to akože chcete jazdiť 150tachometrových a v skutočnosti len 130..alebo načo vám to vobec k životu treba..že sa to nepýta každý aj na autosalóne, keď si kupuje nové auto..nechápem..asi nejaká epidémia :lol: som zvedavý kto príde zase s niečím novým..trebárs..ako aerodynamika plexi vplýva na životnosť remeňa variátoru, a čo s tým keď mi spolujazdec hádže kosu za krk pri 170Km/h..a ako sa dávajú rýchlosti na Majesty 125 :lol: :lol: :roll:
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod denoo » 18 dub 2010, 20:09

ja som si cosi vsimol ze spotreba 24l na 100km ale to je daka blbost asi. No s tou spojkou to veru neni bohvie co kurna, no povedal som im, nech opravia ziarovku alebo co tam je na rucnej brzde, inak no nviem ale neni tam problem sa dostat pod dislpey tachometra?

a este jedna podstatna otazka, je dobra kupa burgman 400 cierna , 1400 km, ak nie je dakych 2000 este stocenych :) , rok 2008 siedmy mesiac, z italie za 120 000sk ?

skrabance nema ani padnute nebolo

skuste poradit co najskor bo mam cas iba do zajtra 8)
opierka zadna moze ostat , a k tomu daky kufor alebo v kazdom pripade musi ist original opierka zadna prec a az potom kufor?
Suzuki BG 400 K9 chorvatsko 2011 na skutru 2400km
Uživatelský avatar
denoo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 359
Registrován: 10 dub 2009, 10:49
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 K9
Tuning / úpravy: ziadne

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Miro11 » 18 dub 2010, 20:17

preto pozri na manuál, tam je ako sa to prepne na l/km :) či má viac to nepoznáš..moj mal 10tis a stále vyzeral ako nový..takže za 120 to celkom ide..nech ti dajú ešte nejakú zľavu alebo aspoň kufor, povedz, že na km kašleš, ale chceš to mať v poriadku...ak sa chceš dostať pod prístrojovku tak celý predok pod plexi preč a ešte aj ten plast medzi riaditkami a budíkmi..pozor na zlomenie..ide ťažko ale dá sa, je totiž bez skrutiek iba na západky :roll: to že nesvieti parkovačka ani pri otočení kľúčom, tak to bude žiarovkou..

edit pokiaľ chceš namontovať kufor, opierka musí preč..ostanú ti 4 diery v plaste, kúpiš niečo od Kappa alebo Givi samozrejme s adaptérom na B400 K7-K9 a k tomu kufor..všetko bude pekne v krabici aj s obrázkom ako to namontovať..
Uživatelský avatar
Miro11

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1117
Registrován: 10 říj 2007, 08:53
Bydliště: Řečany n. Labem
Skútr / moto: ...ex B650 Exe 07 :-)
Tuning / úpravy: social edition

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků