kepr> díky,kolego
na fotkách je furt stejný,toho už znáte,ne
Odstraněny již zcela nefunkční odkazy na obrázky. Kyblos.Tak už mám první dojmy,tak můžu srovnávat plusy ale i mínusy oproti předchozímu modelu takže nejdřív plusy:
větší přední kolo,širší zadní a přepracovaný rám udělaly krok dopředu a je to znát,je to lepší odtlumené a už to tak nedrcá v každé díře,ten jízdní komfort mi připadá subjektivně větší.Další plus je na palubovce: teploměr venkovní teploty a palubní počítač nebo spíš měřič spotřeby,ukazuje kolik kilometrů se ujelo na litr nebo kolik litrů vzalo na 100km.
Ted mínusy: v noci to naprd svítí,jedno světlo,navíc dost do země,myslím tím tlumené,dálkové je ucházející,tlumené mi při první garančce líp seřídí ale starší model stejně svítí líp.Větší vibrace do řidítek,větší chvění zrcátek i větší chvění předního štítu pokud se stojí vklidu,když jsou ruce na řidítkách,tak se to trochu zlepší.Prostor pro nohy je o dva cm užší,takže natažené nohy jsou víc ven do boku,takže víc fouká na nohy a pod kalhoty.Odkládací prostory bočních schránek jsou menší,myslím do hloubky,jako plytší.
Suzuki to foukání na nohy asi řeší deflektorem
Odstraněny již zcela nefunkční odkazy na obrázky. Kyblos.jestli to budé účinné,těžko říct,nohavice jsou vespod,ne nahoře...
Kdybych to měl oznámkovat jako ve škole,tak 2-.
3.4. edit:Tak v Německu stahujou burgmany do servisu kvůli výměně řídící jednotky motoru.Pro mě je už nachystaná taky,doufám,že to trochu sníží ty vibrace.Není to sice nic hrozného,za jízdy se to kvůli našim kostrbatým cestám ani nepozná ale vklidu je ten skůtr tak trochu nervoznější.Tak mě napadla otázka,jestli by tu řídící jednotku nebo cokoliv jiného vyměnili,kdyby ten skůtr byl dovezený z Itálie nebo Německa...