Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
03 pro 2009, 21:27
ja je ani nezkousel a dal jse na doporuceni tech co je vyzkouseli. Dle nich max. 5000 ale spis min
03 pro 2009, 21:41
Tak pěkně děkuju.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2014, 19:48, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
03 pro 2009, 21:54
Original valecky maji bily plast. Ty je mas v jakem stavu?
03 pro 2009, 22:20
Pepe válečky rms mi vydržely cca 3000 km a šrot (bylo to na majesty 250)
03 pro 2009, 22:43
Rady píše:Original valecky maji bily plast. Ty je mas v jakem stavu?
Ještě nevím¨,nové teprve přijdou a ty stávající jsou ještě ve varci.Válečky snad budou po neděli a řemen do 14dní(když je to ten original).Ale jak jsem psal výše,třeba ty stávající budou ještě OK.
03 pro 2009, 22:52
No vzhledem k tomu v jakem stavu byl remen, bych to moc ruzove nevidel
03 pro 2009, 23:05
Uvidíme jak to dopadne.Maximálku jsem zkoušel a jeli jsme ve dvou 155km/h a ještě by šel,ale nejsem kaskader ani dobr.dárce(aspoň nechci být),tak jsem to víc a ani víckrát nezkoušel.Ale co se týče akcelerace,tak ve dvou z 90 na 120 vcelku rychle a bez problémů.A když jedu sám,tak jak vosa
.
14 pro 2009, 14:23
Ahoj ve spolek.
Měl bych dotaz na majitele Burgmanů a Silverwingů: Jaké máte zkušenosti s poruchovostí a následným sháněním a cenami ND u svých strojů? Kolik ujetých km při koupi považujete ještě za rozumné, aby se ze skutru nestala kasička ?
Díky.
14 pro 2009, 15:00
Ja mel B400/K4 a ND dily pokud jsem neco potreboval mi do tydne poslali postou. Poruchovost zadna, jen bezna udrzba. U tohoto modelu bych hledal neco kolem 20t. km
30 pro 2009, 20:20
Nemáte někdo tohle plégo?
Moc se mi to nelíbí (zvlášť na tý Yamaze) ale zajímala by mě funkčnost,...
http://www.givi.cz/af-266-plexi-cire-su ... 22127.html
31 pro 2009, 01:23
Moc jsem nepatřím ,ale jen ohledně funkčnosti plexi ,mám stavitelné plexi a fakt mě překavapilo co udělá posun o pár centimetrů.
31 pro 2009, 01:30
Idealni je, pokud se da za jizdy polohovat. Poud je ale na pevno, tak bych radsi sel do plexi z jednoho kusu. Mel jsem turisticke plexi na B400/K4 od ermaxu a i pre me vysce bylo dostatecne dlouhe a stabilni.
31 pro 2009, 11:15
Polohovat plexi za jízdy je nereálné pokud to není uděláno už z výroby skútra. Jde o to, že ve městě nebo za deště bych preferoval plégo nižší a třeba na dálnici vyšší. Jsou tam jen dvě páčky kterými to jde nastavit asi vcelku rychle. Myslím, že Givi blbosti nedělá a funkčí to asi bude ale docela rád bych to viděl v reálu.
02 led 2010, 18:37
Tak jsem konečně provedl výměnu řemene,válečků a oleje(v převodu) u svého Pepeho.Ani to nebylo tak složité,jak jsem myslel.Varec jsem rozebral,vyfoukal a vyměnil válečky,zkompletoval a nasadil zpátky.Spojku jsem ani nesundaval.Jen mi kolega pomohl přitáhnout řemenici a řemen byl venku a pak nový zase zpátky.Do sekundárního převodu jsem dal převod.90ku-to co vyteklo starýho(asi ještě origo)už ani olej nebyl(bílý sajrajt).
Co se týká válečků,tak tam byly bílý,takže tam byla asi ještě úplně původní verze všeho a na 42700km docela slušný výkon.
Ty válečky jsem přes námitky dal RMS,uvidím,jelikož jsem zkoušel tvrdost povrchu šroubovákem a byly tvrdší než origo,tak uvidím.Ty staré byly 3 OK ostatní KO.Ale ne zas tolik.
Zatím zdravím všechny Burgmanysty a přeji v novém roce hodně pohodových kilometrů a šťastné návraty ve zdraví.