od Pepe Burgman » 02 led 2010, 18:37
Tak jsem konečně provedl výměnu řemene,válečků a oleje(v převodu) u svého Pepeho.Ani to nebylo tak složité,jak jsem myslel.Varec jsem rozebral,vyfoukal a vyměnil válečky,zkompletoval a nasadil zpátky.Spojku jsem ani nesundaval.Jen mi kolega pomohl přitáhnout řemenici a řemen byl venku a pak nový zase zpátky.Do sekundárního převodu jsem dal převod.90ku-to co vyteklo starýho(asi ještě origo)už ani olej nebyl(bílý sajrajt).
Co se týká válečků,tak tam byly bílý,takže tam byla asi ještě úplně původní verze všeho a na 42700km docela slušný výkon.
Ty válečky jsem přes námitky dal RMS,uvidím,jelikož jsem zkoušel tvrdost povrchu šroubovákem a byly tvrdší než origo,tak uvidím.Ty staré byly 3 OK ostatní KO.Ale ne zas tolik.
Zatím zdravím všechny Burgmanysty a přeji v novém roce hodně pohodových kilometrů a šťastné návraty ve zdraví.
Konec dobrý,všechno dobrý.