Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
04 srp 2009, 20:56
Já ten rozdíl v obsahu vyvažoval nebojácnym srdcem
18.8. edit:Mě asi 13 tis zadní a v 95% piánko jezdím. Teda myslím rychle a rovně
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2014, 19:42, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
19 srp 2009, 18:55
Ahoj, jeden bleskovej dotaz, i když je vás půlka na Strahově
Nevíte někdo, kde se upravuje na burgmanovi bohatost směsi?
19 srp 2009, 20:29
zdravim, na burgmana jsou nějaký extra gripy? V krámě mi prodal nějaký klumpy hlaavně že mu řikám na co to chci, (tak kdyby někdo chtě mám uplně nový a uplně volný
) na straně s plynem mám takový plastový cosi. a ty origo se nějak scvrkly či co.
10 zář 2009, 21:28
400 ma motor Morini?
22 lis 2009, 20:23
Zdravím ve spolek máme problém z B 400 r.v. 99. Za jízdy motor ztratil výkon za začal mít divnel zvuk,domu dojel tak tak , chcípl a už nejde nastartovat.Jiskru to hází zkoušel jsem víc svíček,benzín tam jde a starter točí ,koukal jsem na ventily jestli nevisí a jsou pohyblivé. Akorát je mě divné že z odvzdušnění klik. skříně jde (pravděpodobně) směs a hobně to fouká, nemůže to být dírou v pístu coš se mě zdá divné protože ten motor není hopněnej a chodil výborně,pak mě napadá že se posunul předstih ale motor ani nestřílí do sání ani do výfuku tak jsem z toho jelen.
Děkuji za vaše připimínky popřípadě kontakt na někoho kdo ví co a jak dík
22 lis 2009, 20:40
Si zmer kompresi a budes hned v obraze
22 lis 2009, 20:45
tak to je problem nemám měřák , nevíš jěstli se to už někdy někde u tohoto stoje stalo
22 lis 2009, 21:55
No ja B400/K4 mel, ale o propalenem pistu jsem neslysel. Jo a merak pokud mas nejaky odpovidajici manometr si muzes udelat sam. Ja ho kdysi delal ze stare svicky, ale to je uz hodne davno. U nekterych starsich motoru kde nebyla svicka utopena, stacil i palec
22 lis 2009, 23:21
Dík zejtra zkusím taky se mě nezdá ta díra v pístu
02 pro 2009, 17:18
Zdravím všechny.Neví někdo z Vás jak odvzdušnit chladící okruh u Burgmana 400?Díky za radu.Jiris
03 pro 2009, 15:45
Všera jsem se rozhodl,že se podívám na řemen a dobře jsem udělal.Když jsem buráčka v dubnu kupoval,tvrdili mi,že je řemen i válečky OK po kontrole.No ale zvědavost mi nedala a tak jsem se podíval jak se tam ty kolečka točí.Nejdřív jsem ukroutil jeden 6mm šroub(že by rychlá oxidace?)a po odkrytí víka varce jsem jen zíral na krásně popraskaný řemen po každém asi sedmém zubu.Tak jsem se pochválil za zvědavost a začal shánět komponenty.Tam kde jsem skuta koupil,jsem si postěžoval a už to jelo.Nejdřív mi nabídli řemen Atena(Athena?)za 1160,-,ale to jsem zavrhnul už kvuli ceně a pak origo suzuki za 2300,-(což je asi slušné).Ale za válečky chtěli 2000,-,tak ty jsem odmítl a objednal ze scootlandu za asi 500,-.
Ale hlavně se chci vás zkušených optat,jestli mě nečekají nějaké záludnosti při výměně řemene a válečků.
Děkuji za příspěvky,Pepe
Jo a měnit se má asi po 24000km,já tam mám 42600km a tak to asi vypadá na origo řemen(je ozubenej z obou stran).
03 pro 2009, 16:28
Ty valecky ze scootlandu jsou za chvilku sjete, orig. valecek na B400 mne stal pred rokem cca 200,- Kc a po 24t. km kdyz jsem je menil mely jen male plosky.
Jedina zaludnost tam je, ze na povoleni matice remenice variatoru potrebujes pneumatickou utahovacku a nebo specialni klic, ktery jsem mel ja.
03 pro 2009, 19:16
Rady,díky za informaci,ty válečky by měly být RMS(nebo něco takového)a prý by měly něco vydržet.Uvidím.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2014, 19:47, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
03 pro 2009, 19:45
Nechtel jsem to psat, ale zrovna jsou to ty ktere jsem mel na mysli. Jsou sice levnejsi, ale moc toho nevydrzi.
03 pro 2009, 20:53
Nejsem žádnej raubíř,snažím se jezdit jemně,tak to třeba nebude tak hrozný.A třeba tam nechám ty stávající,protože kdybych se nepodíval pod víko a nenašel ten řemen,jezdil bych bez problémů vesele dál.
A čemu říkáš moc nevydrží? 5000km,10000km?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 bře 2014, 19:47, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku