Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

17 dub 2009, 22:12

No Maco, na K7 prostě žádný duál není. Přední brzdí oba kotouče vpředu a zadní páčka jeden vzadu. Klidně by šlo udělat aby duál byl na jeden kotouč vzadu a jeden vpředu a samostatně ten druhý přední. Ale pak by tam musel být nějaký ten omezovač (rozdělovač) brzdný síly. (nebo ne?)
Mě spíš zajímá proč od toho Suzuki upustila, když ostatní se tím teď vytahujou,.. Možná, že od začátku tam mělo být ABS, ale buď se jim to zdrželo, nebo to byl marketingový tah.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 dub 2009, 11:47

Gullwing> přečti si to po mě ještě jednou a pořádně :D Nevím jak to je u druhých značek,jestli mají duál a ve předu dva kotouče.Myslím že jsem to vysvětlil jasně.Podle mě bud' tři třmeny na dvou kotoučích nebo dva na jednom kotouči.Pokud tam snad má někdo dva kotouče a duál se dvěma třmeny,tak jen jako marketingový tah a aby to opticky hezky vypadalo.Funkčně to je stejné jako by tam byl jen jeden kotouč,navíc tam zbytečně přidávají váhu navíc.Tři třmeny tam narvat je taky blbost.Už tak to je těžké jak kráva.Třeba honda SW T 400 se skoro 250kg se mi už nezdá normální.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 dub 2009, 13:50

Maco: můj původní dotaz byl proč Suzuki od duálu upustila a na to jsem odpověď nedostal

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 dub 2009, 15:33

Gullwing> tak možná jsi měl dotaz směřovat k suzuki do Japonska a ne tady :D Ale budu hádat jo,myslím že tam duál není proto,protože uvažovali,že tam fouknou ABS,které tam dali od letošního modelu :wink: :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 dub 2009, 23:36

A neni dual, spis o pistkach, nez o trmenech? Nejsem tolik znalej, tak se nesmat :!:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 dub 2009, 00:47

A proč se nemůžem smát? :D Tak třmen nemusí být samostatný.K3-6 má sice jeden třmen,ale jsou to vlastně dva spojené do jednoho,má dva pístky a 4 destičky.K7 má jeden třmen s jedním pístkem a dvěma destičkama ale na každém kotouči.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 dub 2009, 19:44

pepa.marecek:
To čo píšeš je normálny 4T motorový motocyklový olej..a kedže je motocyklový tak môže ísť aj do prevodov....Tá špecifikácia SJ alebo SG je to podstatné čo označuje to že môže ísť aj do prevodovky ... inak si myslím že aj nejaký prevodový by tam mohol ísť ale istota je gulomet , a je vždy lepšie tam dať to čo píše výrobca scootra. Lebo vždy je lepšia maťtan nejaký olej ako žiadny ... to potom dopadne nedobre.... :evil:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 dub 2009, 20:14

Co se týká předního kola tam je výměna v pohodě shodíš kolo a bez problémů je vyměníš u zadního je to trochu složitější prasátko sice odšroubuješ ale nevyvlečeš ho z kotouče pokud nesumdáš kolo. Kolo je na tisícihranu stejně jako kotouč nemusí jít úplně ven ale musíš sumdat matku a co vejvíce ho vysunout. A aby to nebylo jednoduché tak abys sundal kolo musíš odmontovat držák výfuku to znamená napřed výfuk od držáku a potom držák od kostry to je docela porod jak se ti to podaří tak výměna samotných destiček už je sranda. V každém případě všechny šroby které odšroubuješ pořádně namaž než je dáš zpátky ušetříš si tím spoustu práce při dalším rozebírání to se týká hlavně šroubů kolem výfuku. Mám burgmana rv1999 možná že u novějších je to jednodušší. Průměrně šikovný chlap to zvládne sám.
Přeju hodně štěstí

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 dub 2009, 20:50

Tak jsem dneska koukal na ty zadní brzdy a mám takový dojem,že musí ven kromě výfuku i zadní kolo :D Mno,doufám že mi ty brzdy vydrží až do výměny zadního kola to je ještě tak dvanáct tisíc kilometrů abych to nemusel kvůli tomu vyhazovat.Tak nebudu ted radši ani brzdit :D Jinak si dovoluji tvrdit,že to kolo na žádným tisícihranu není.Už jsem měnil gumu asi tak sedmkrát,tak bych to měl myslím vědět :D Bavím se o modelu K3-6.U K7 tam tisícihran je :wink: :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 dub 2009, 18:04

Blíží se mi pomalu výměna oleje v převodovce,nevíte někdo prosím,jestli to nejde vyměnit bez sundání krytu variátoru-co sem našel,tak po povolení krytu se musí tento stáhnout 2.šroubama-jde mi o to že nevím jaký šrouby na to stáhnutí použít.Píšou tam nějaký origo od pana Suzukiho.Díky r.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

29 dub 2009, 23:00

Nejde to vyměnit bez sundání krytu variátoru :D V podstatě tam jsou tři kryty a než se k tomu dostaneš,tak to je myslím dvanáct šroubů,co musíš vyšroubovat :wink: No a aby jsi to neměl zase až tak jednoduché,tak musíš vyhodit i gumové podlážky a odmontovat celý spodní boční spoiler nebo ho demontovat tak,aby šel vyhnout tak daleko aby ses dostal a odšrouboval levý šroub plastového krytu variátoru a potom i toho kovového... :D :D :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 dub 2009, 09:15

Maco díky a nevíš jaký šrouby na to stáhnutí?Nebo to jde sundat bez šroubů?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 dub 2009, 11:08

Tak určitě to půjde bez šroubů.Jak jsem viděl,tak školený mechanik autorizovaného servisu suzuki na to použil šroubovák a kladivo :twisted: Vpravo dole si nahmatej takový výstupek a rukou to zkus jakoby škubat k sobě,asi to tam bude držet ještě na těsnění.Musíš mít ale všecky šrouby už venku a jestli se tam udělá škvírka,tak můžeš potom šroubovákem zboku tomu pomoct to oddělat.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

30 dub 2009, 23:39

Nechci to zku...t,ale jemně to zkusim.Díky za radu :)

11.5. edit:
Podařilo se mi v sobotu zabouchnout bundu i s klíčem od scota pod sedlo-domu 50km a to člověk kouká jak mu to začne v hlavě šrotovat.Během 5 minut vyřešeno a i se zjištěním jak snadno měnit žárovky vzadu.Návod snad radši osobně :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 bře 2014, 19:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

19 kvě 2009, 21:52

zdravíčko přátelé potřebuji vaší radu dnes jsem se chtel projed zhruba po 3 tydnech přišel jsem chci natartovat a jen točí a jinak nic ani neslíbý svíce ok háže tak skusim osvědčený trik stříknout benzín ale stále ani tuk tak skusim další radu kterou jsen zde pochytil zacpat rukou sání a nic ale stalo neco co mě velice překvapilo před tím točil jak z posledních sil řekal jsem si baterka ale jak jsem zacpal sání tak zas točil normálně povolim sání a zas točil býdně tak jsem to párkrát zopakoval a pořád to samý u to přemejšlim coto až se my to povedlo řádně ulejt takže jsem nenastartoval a nikam nejel ale chci se vás zeptat zda je normální že s otevřenym sání točí pomatu a jakmile ho zacpu točí jak steklej je tam něco podělanýho nebo si s tim nemám lámat hlavu nechci to skouset znovu startovat abych toho neskur... jestě výc prosim o radu a musim ještě říci že jsem minule přijel (jezdil normálně) zaparkoval dal na centrál a zhruba 3 týdny stál bez hnutí až dnes díky za rady. jo a připomenu je to b400 z 99 dikes

a ricku nevim jak u tebe ale umě je to otvírání sedla bez klíče dost primitivní už jem si taky zabouch klíče jestli je to tak uvšech burgušů tak je to docela nedořešený a doporučuju to všem nějak zajistit pokud si tam nechávaj nějaky cený věci protože je to fakt žežitost tak 20 vteřin pro trošku trénovanou ručku
Odeslat odpověď