Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
19 črc 2019, 17:15
No podle mého názoru oprava bude stát asi nesmysl. Bych to řešil asi druhým skútrem.
19 črc 2019, 18:26
Zavolej
Valinům a domluv se
Mají velmi dobrý odhad
25 črc 2019, 06:22
Pořád mám problémy se startem. Když jsem ho na jaře koupil chytal jak víno. Pak přestal chytat studený. Koupil jsem teda nový sytič, karburátor rozebral, vyčistil,Asi týden ok. Sice po startu vysoké otáčky které po chvíli klesly. Asi činnost sytiče. Teď musím přidat trochu plynu, když nepřidám poštěkává ale nechytne. To samo když je teplý.Bez přidání plynu nechytne.
Nesetkal se někdo?
Dal bych i karburátor,na motorkářích je jeden v inzerci,celkem vypadá slušně,ale je z ročníku 2001,já mám ještě ten starší model 2000,podle katalogu jsou objednací čísla jednotlivých ročníků jiné. Otázka bude pasovat?
25 črc 2019, 08:24
signalCZ píše:Ahoj lidi,
kamaradovi se stal nasledujici problem (burgos 400, 99)
Pri jizde mu praskla klikovka, odesel pist, hlava a mozna i valec. Je moznost toto nechat u nekoho opravit mebo je to na novy motor? ( ten shani uz dlouho a nedari se)
Oprava cca 25 000,- až 30 000,- Kč. Vlastní zkušenost. To se vyplatí pouze v případě, že jinak je ten stroj v perfektním stavu, vzhledově i technicky. Jinak to nemá cenu.
Lze tam dát motor z novějšího typu, který už měl stříkačku. Motor tam pasuje, dáš na to karbec, přimontuješ výfuk a jedeš. Žádný problém. Doporučuju to vzít i se zadním kolem, je tam jiné uchycení, tak ať se to nemusí předělávat. Mám to vyzkoušené, dělal jsem to. (viz vlákno o B250).
Když tak napiš SZ a domluvíme se. Řeknu Ti k tomu detaily.
25 črc 2019, 10:13
Ahoj, skoro rok mám "vrak" 4stovky, rok 2000. Přes zimu se pomalu zahříval, jezdil jsem se zakrytým chladičem s podezřením na vadný termostat.
Teď jsem se dostal k tomu, že jsem termostat vyměnil - starý byl seknutý v otevřeném stavu. Každopádně podle teploměru se mi zdá, že se situace s pomalým zahříváním výrazně nezlepšila (a to je momentálně léto:), ale jelikož jsem našel teplotní čidlo až za termostatem, tak je to asi normální stav.
Mám pár otázek:
1) v jaké poloze zhruba máte ručku teploměru při normální jízdě, mimo město?
2) za termostatem (ve víčku) je vývod tlusté hadice, která jde do chladiče, a je tam vývod i na slabou hadičku, která obchází chladič a jde před vodní pumpu (za chladič). K čemu tam ta slabá hadice je?
3) má skútr "malý chladící okruh"? je uzavřen jen skrz motor, bez hadic okolo? myslel jsem, že je to právě přes slabou hadici z 2), ale jelikož je až za termostatem, tak je to nesmysl.
Veškeré motorky mám vzducháče, burgman je teď první vodník a moc mi to nejde do hlavy...
Tak prý malý okruh musí být uzavřen motorem a spojovací slabá hadička je pro pohodlnější odvzdušnění. Každopádně teploměr je až za termostatem, tak v chladnějším počasí nemusí teploměr úplně odpovídat skutečnému stavu motoru.
18 srp 2019, 14:04
Nezkoušel jste někdo na Buráku tyhle nové "válečky" :
https://drpulley.shopnix.de/Dr-Pulley-S ... i6doqme1p7
18 srp 2019, 18:32
A co od toho čekáš ??? Kloužou líp .. podle plynu mění otáčky motoru .. bez zátěže malé ... se zátěží větší. Vydrží déle, musí se dát lehčí cca o 10% (pokud to nechceš nějak ladit ... a to u 400 není třeba). Variátor se chová kultůrněji.
Pokud chceš něco spešl musiš koupit dvě nebo tři vhodně zvolené hmotnosti a ladit na brzdě (Scootland).
Naposledy upravil
JardaB dne 18 srp 2019, 19:55, celkově upraveno 2
18 srp 2019, 18:50
Naposledy upravil
kalis323 dne 18 srp 2019, 19:00, celkově upraveno 1
18 srp 2019, 18:52
Mám od středy cca 400 km zatím spokojenost možná pro dva asi lehčí.(mám MP3)
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
18 srp 2019, 19:44
JardaB píše:A co od toho čekáš ???
No kdybych věděl, co od nich mám čekat, tak se tady neptám. Momentálně tam mám teď klasické hranaté Dr.Pulley
a tyhle mají na rozdíl od nich na jedné té plošce jakési křidélko, tak mě zajímá osobní zkušenost, zda se tato novinka nějak projevuje při jízdě
v praxi a ne přeložený komentář z webu.
18 srp 2019, 19:57
Křidélko se při jízdě nijak neprojevuje ... krom toho ... my (já) ti do hlavy nevidíme a když nenapíšeš svoje výchozí podmínky, zkušenosti a očekávání tak dostaneš debilní odpověď .
Naposledy upravil
JardaB dne 19 srp 2019, 16:27, celkově upraveno 1
19 srp 2019, 14:18
Ak si dobre spomynam, tak Pully sa zvykli pretocit vo variatore a bolo zle. Tak novsie dostaly krydielko prave proti tomuto.
Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku
20 srp 2019, 17:27
Zdravím všechny skutristy,kvěci mam buraka rv 99 startovani v pořadku ale pokud za studena zapnu světla motr vypne,neděje seto pravidelně dobijeni přeměřeno a ok volnoběžné otačky jsem take zvyšil, ale nevim si rady jedině sitič .Nenapadavas něco.Děkuji za odpověd.
29 bře 2020, 12:52
Zdravím,
nemá někdo prosím výkres k téhle věci? Nedělal někdo samo domo?
https://www.youtube.com/watch?v=Sy7oZaP ... kb-qI5IDwA
07 kvě 2020, 09:45
Zdravím vás. Přemýšlím o pořízení skútru Burgman a rozhoduji se mezi novým 400 nebo za podobnou cenu je starší 650 Exekutive ročník 2016-2017. Budu na tom dojíždět do práce 15 km a občas do Prahy za klienty cca 40km. Na motorce jsem 23 let neseděl a naposledy jsem měl Jawu 350. Po tom, co mi prodali vyhlédnutého černého Burgmana 650, se spíše kloním k novému 400, ale odrazuje mě ten jednoválec, aby to nevibrovalo jako kdysi Suzuki DR 600. Zase u B650 se bojím té hmotnosti, že už je to moc.
Naposledy upravil
MaxC dne 11 kvě 2020, 14:30, celkově upraveno 1