Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

05 říj 2008, 22:02

No servis nemam, ale je fakt ze jsem se opravam motorek a castecne vsemu co melo nejaky motor venoval. Jenze dnes uz toho casu nemam, ale myslenka udelat skutr servis padla. Jenze mam dost malo casu k vuli praci, ktera mne bavi a dobre zivi :D Rad ale kdyz je to v mych silach pomuzu.
To ze ti prekapava voda z prepadu muze zpusobovat vyssi provozni teplota vody, nadbytek vody a nebo taky netesnost v motoru.
Naposledy upravil Rady dne 05 říj 2008, 22:06, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

07 říj 2008, 23:52

Dneska by bylo lepší servisovat všechno,ne se jenom specializovat třeba na skútry,myslím i motorky a čtyřkolky třeba.Tady je otázka,kdybys do toho šel,tak by tě to taky bavilo,možná i lepší živilo,měl bys i víc času,pracovně by ses nemusel tolik honit,zákazníci by čekali,tak jak všude.Kdybys tam měl blízko od sebe ještě třeba nějaký sklépek,tak to by už vůbec nebylo co řešit,jezdil bych jenom k tobě a myslím,že bych nebyl sám.Ještě to zvaž. ;) :D :D :D

Tak dneska přijeli z toho motoservisu dodávkou až dom,naložili ho a odvezli.Tak tomu říkám služby.Pravděpodobně je zmrvený ten nový termostat,co mi měnili v suzuki a zapomněli to odvzdušnit až se připekl,tak jim to budu reklamovat.Ale uvidíme až to rozmontujou.Jinak letošní novinka,Burgman je ve verzi s ABS,aspon v USA ale mají tam jenom dvě barvy,zase šedou a ted novou bílou.V Evropě by mělo být víc barev,tak uvidíme.Čekám na hnědku :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 říj 2008, 07:04

maco: a neprestal te burak uz po tehle problemech bavit,ze zase uvatujes o novym?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 říj 2008, 09:20

petrzet> burák mě nepřestal bavit,přestali mě bavit v suzuki.Maximálně by ho mohli tak složit,a sbohem.Na denní ježdění se mi těžko hledá náhrada.Potřebuju ten odkládací prostor,spotřebu a zjistil sem,že se už neobejdu bez vyhřívaných heftů a těch krycích deflektorů na ruce.Původně jsem K7 chtěl vyměnit kvůli klesající ceně.Za dva roky to neztratí tak jak za čtyři třeba.Ted nevím.Stejné za stejné se mi ale měnit moc nechce,to je fakt.Jednu B400 budu mít ale furt asi,dva stroje taky,otázka je,co bude místo toho druhého.Pokud nebude v nejbližší době nic nového,je možné že to bude nějaká celokapotovaná cestovní motorka.
Naposledy upravil maco dne 08 říj 2008, 09:23, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 říj 2008, 21:14

maco: tady je typicky priklad jak poj**** prodejce dokaze znechutit vcelku pekny a spolehlivy stroj,to same je treba i u italu,molokdo chce koupit treba piaggio,byt jde o vcelku povedeny a spolehlivy stroj,jen z duvodu,ze kvuli chu**** zastoupeni nemas sanci dostat dily ktrere potrebujes drive nez za dva mesice,kdyby stim prvotni vyrobci neco delali a kontrolovali a buzerovali svoje dealery v jednotlivych zemich asi by to vypadalo jinak,nechapu proc v cz neni nikdo schopny donutit zastoupeni piaggia aby neco delali k spokojenosti zakaznika a na slovensku to jde,to same je u suzuki a navic se mi zda severni morava jaksi za****** a zapomenuta,neco jako ukrajina,no a pak si vyber motorku,ku**** fix.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 říj 2008, 00:04

petrzet> Přesně.Jsem z toho totálně znechucen.Tady u nás se lepí všechno na koleně.Byl jsem se podívat u prodejce suzuki v Polsku v Bielsko Biale a byl jsem potěšen.V servisu hydraulické zvedáky na motorky,vypadalo to všechno dost profi.V takovým Paskově u nás to látají v malé garáži,všude málo místa,co jsem to tam dal,tak to bylo pořád někde obité,v Šenově se taky plazí po zemi,součástky nebo díly které vymění ti zásadně nedávají zpátky,takže ani nevíš jestli to vůbec vyměnili nebo ne,podle faktury sice jo....,všeobecně nějaký předávací protokol motorky do servisu nikde neexistuje,po každým servisu vždycky nějaký nový škrábanec a hádam se s nima jestli to tam bylo nebo ne,jsou to první řadě kre..... a v druhé totální amatéři,vztah k těm drahým strojům mají horší jak nějaký dobytek.S těma italama myslím ale hochu,že je problém v těch italech.Slyšel jsem to z více zdrojů jak to u nich "funguje",ted jsem s nima přišel do styku pracovně,chtěl jsem od nich brát tiskové barvy a je s tím plno problémů,Profíci to rozhodně nejsou,spíš takoví poloamatéři a nářky českého dovozce barev,jak přes prázdniny nepracujou a další kokotiny a výmluvy mi to jenom potvrzujou.Jsou to lemry shnilé.Tot můj názor.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 23:45, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 říj 2008, 20:40

Tak sem se vy... na servis a v klidu si dneska vyměnil olej sám,to vše za 4 kilča proti 2500 v servise :(

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

12 říj 2008, 22:34

Tak mi dneska došel benzín na K7.Chcíplo mi to na semaforech,když jsem odbočoval k pumpě.No nemohlo to těch 50 metrů ještě vydržet? :rolleyes: :D Asi jsem někoho bavil,když jsem to musel odtlačit z křižovatky na chodník,pak jsem s tím ještě přes přechod pro chodce odpochodoval do svojeho směru a potom k pumpě.Zrovna aut jak nas.... ve všech směrech :D Měl jsem ted nejvyšší spotřebu 4,4l/100 km,věšlo mi tam 13,42 litru na 13,5 litrovou nádrž ale až do vrchu uzávěru.Jak mi vyměnili tu hřídel v motoru,tak jsem najel tak tisíc km piánko a pak na ostro, jsem to moc nešetřil,jízda běžně mezi 120-150 a je to dobrý.Ty jízdní vlastnosti jsou o dost lepší než před tím.Ještě jsem se jich ale neptal,co všechno měnili,nebo jenom tu hřídel.No ale nějak se rozcházejí jejich názory na garančky.Zatímco v manuálu suzuki se píše,že nejdůležitější je kontrola a seřízení po najetí prvních tisíc km,v servisu mi tvrdili,že se mění jenom olej a filtr,jinak se s tím nic nedělá.Co se týče K3,kterou mám v soukromém servisu,který tvrdí,že ten termostat,který mi měnili v suzuki je špatný a zavezli jim ho ukázat,tak ti zas ted tvrdí,že je dobrý a že s tím nic není... :D Tak jsem se domluvil,že soukromník mi dá druhý nový termostat,protože nemáme jistotu,co mi tam v suzuki vlastně dali,starý díl ani originál obal mi nedali od toho,takže další litr v prdeli no a ted se ukáže kdo měl pravdu.No ale nahovno je,že to platím furt já... :(
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 bře 2013, 17:25, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 říj 2008, 19:59

Dnes mi volali ze servisu (Suzuki Humoto Brno / Donar Yamaha), ať si přijedu pro skůtr (400 K8, koupená zde na jaře). Byl jsem tam s reklamací popraskaného předního světla + zvuky při rozjíždění - známý to nešvar nových B400. Nechal jsem to vyměnit v rámci záruky a zároveň jsem si nechal udělat garanční prohlídku a servis po 6.000 km, jak žádá servisní knížka. CENA za tento zásah je - držte se - 5.450,- Kč. Zítra si mám prej přijet - prej to bude nachystané, přesto, že to technik ještě neprojel. Prej jim tam pršelo a nechtěli to tahat ven. No nevím, mám pocit že cena za garančku je dost krutá, nemluvě o tom, že dnes v Brně nepršelo. Přijde vám to taky divné? Jo a za zvuky prej může voda, která se dostala do variátoru a že se tam přidřelo nějaké ložisko (možná mysleli váleček). No připadá mi, že mě tahají za nos, jsem zvědavý co tam zítra vyhádám, ale už teď je mi z toho blivno...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 říj 2008, 21:02

Ty wo..To je darda :mad:To bych se s nima pěkně zhádal-mění se tam totiž jen olej a filtr-ostatní na záruku a ať se proberou.Pohrozil bych třeba soudem.Jelikož ta spojka to dělá všem po cca 4000 km tak to asi bude japanese chyba :(
Jen doufám,že se něco neprojeví i mě.jdu totiž do samogaranček a s..... na ně.Tak se drž a pevný nervy!!!!!!!!!!!!!!
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 15:37, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 říj 2008, 06:38

Ahoj lidi.Je mi to trocu hloupí ale radši se zeptám.B400 se vyrábí od kdy a kolik je generací? V čem se generace zásadně lišily? Brzdy, velikost kol, motor (kW) a spolehlivost. A já nevim co ještě zásadního bych mněl vědět
Díky a já se zamyslim jesli to má cenu uvažovat o koupení ojetiny.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

22 říj 2008, 15:15

Odpovím jen tak napůl a ještě možná ne úplně přesně ... tuším že první B400 jsou z 1998 ... pak v 2001 přišel facelift - největší a podstatná změna je vidět na prdýlce ... ten po faceliftu je ten co jsi viděl u mě , ty zadní světla jak z Mercedesu . A oproti předchůdci má podstatně větší zavazadlovej prostor ( na dvě integrálky a ještě spoustu blbostí ) . Motor beze změn ... klasika karbec . Kola 13" , brzdy - pravá páčka předek , levá páčka předek + zadek , motor tuším 24 kW ... spotřeba po odpojení EGR ventilu 3,5-3,8 l / 100 km ( předtím cca 3,9 - 4,1 ) . Spolehlivost ... neměl jsem problém . Teď má najeto 38 000 km a vyndaval jsem původní destičky , přitom ty zadní nejsou skoro opotřebovaný . Řemen a válečky původní , ale to už je jejich maximum ...
Od 2003 ( ? ) další facelift a vstřikování ... o tom ale nic moc nevím .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 říj 2008, 11:16

Jo díky moc.Postupně se prokousávám timhle tématem.Ještě nejsem ani za půlkou :rolleyes:Ty zadní lampy u tveho skútra sou hezký.Kolem těch 25kW maj asi všechny B400.Narazil sem že všichni píšou označení K4 K5... Předpokládám že to bude podle generací a faceliftů.Tak jak šla doba.Doufám že se nepletu protože jak šla doba spousta lidí přešla na B650 a nějak se v tom ztrácim.Budu muset někde najít jak ty generace po sobě vůbec šly. B) Jo ještě bych zapomněl co je to EGR? :o

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 říj 2008, 11:29

No mě se ty lampy taky líbí ... jak jsem to tenkrát kupoval tak jsem chtěl jedině tady toho nebo novějšího , ale ty od 2003 byli tenkrát ještě cenově trochu vejš .
To K3 , K4 je myslím rok ... tedy K3 - 2003 , K4 - 2004 , K5 - 2005 atd.
EGR ventil je ventil přes kterej se část plynů z výfuku vrací zpět do sání motoru . Z kolene výfuku je cca 10 mm trubička , která vede to EGR ventilu a odtam do sání k luft filtru . Ventil je ovládenej podtlakem v sání karburátoru . Je to jen kvůli emisním limitům . Motoru to neprospěje , a nepřidá . Do sání jde teplej vzduch , což je horší než studenej ... vzduchovej filtr nechutně smrdí od spalin ... Výsledkem jsou možná nižší emise , ale vyšší spotřeba . Já to zkrátka odpojil a tu trubičku z vejfuku zaslepil . Práce na 20 minut ... a dělal jsem to nejen na svojem . Ještě větší přínos to má u silnějších motorů , vesměs dieselových . Já to oddělal i na autě ( 1,9 TD ) a tam je to dost znát ( jak spotřeba , tak to jde líp do otáček - z volnoběhu k těm 2 000 kdy se projeví turbo ) Navíc když mám na autě chladič vzduchu kterej jde do sání a fouknou se ti do toho teplý výfukový plyny tak veškerej efekt jde do pr...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 říj 2008, 11:51

Trochu OT, ale to zaslepení třeba u novejch aut už nejde. Myslím, že u těch co maj dvě lambda sondy. Řídící jednotka to pozná zahlásí chybu a hodí se do nouzáku. Mrknu jestli by to šlo u tý mojí K8. Lambdu mám jednu. MPíku ty tam lambdu máš?
Odeslat odpověď