Tak mi dneska došel benzín na K7.Chcíplo mi to na semaforech,když jsem odbočoval k pumpě.No nemohlo to těch 50 metrů ještě vydržet? :rolleyes:
Asi jsem někoho bavil,když jsem to musel odtlačit z křižovatky na chodník,pak jsem s tím ještě přes přechod pro chodce odpochodoval do svojeho směru a potom k pumpě.Zrovna aut jak nas.... ve všech směrech
Měl jsem ted nejvyšší spotřebu 4,4l/100 km,věšlo mi tam 13,42 litru na 13,5 litrovou nádrž ale až do vrchu uzávěru.Jak mi vyměnili tu hřídel v motoru,tak jsem najel tak tisíc km piánko a pak na ostro, jsem to moc nešetřil,jízda běžně mezi 120-150 a je to dobrý.Ty jízdní vlastnosti jsou o dost lepší než před tím.Ještě jsem se jich ale neptal,co všechno měnili,nebo jenom tu hřídel.No ale nějak se rozcházejí jejich názory na garančky.Zatímco v manuálu suzuki se píše,že nejdůležitější je kontrola a seřízení po najetí prvních tisíc km,v servisu mi tvrdili,že se mění jenom olej a filtr,jinak se s tím nic nedělá.Co se týče K3,kterou mám v soukromém servisu,který tvrdí,že ten termostat,který mi měnili v suzuki je špatný a zavezli jim ho ukázat,tak ti zas ted tvrdí,že je dobrý a že s tím nic není...
Tak jsem se domluvil,že soukromník mi dá druhý nový termostat,protože nemáme jistotu,co mi tam v suzuki vlastně dali,starý díl ani originál obal mi nedali od toho,takže další litr v prdeli no a ted se ukáže kdo měl pravdu.No ale nahovno je,že to platím furt já...