Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
12 lis 2018, 07:52
Měl jsem jak Dayco tak Gates ... normálka , žádnej problém .
12 lis 2018, 10:11
Super, jen že jsem kdysi někde četl, že doporučují Mitsuboshi, tak abych něco nezkonil. Díky za radu.
12 lis 2018, 11:01
Mitsuboshi jsem měl taky kdysi , to byl úplně první řemen co jsem dával . Pak jsem ho nesehnal a byli dostupnější Dayco , Gates . Jsou to přední výrobci řemenů , ještě s Continentalem ,beru je i do aut . S tím chybu neuděláš . Hlavně ať sedí rozměr a bude to cajk .
12 lis 2018, 13:03
O.k.tak to dneska objednám, díky za rady
17 lis 2018, 14:32
Zdravím přátelé,
Chci poprosit o radu zkušenější. Vlastním Burgmana 2008. Koncem léta, když jsem startoval, tak to jen cvaklo ve spínačce a nic. Počkal jsem sekundu a stisk znova tlačítko startéru, Burgman chytil na cvrknutí. Stávalo se to tak jednou ze tří startů a bylo jedno jestli je motor teplej nebo studenej. Prostě to jen cvaklo a nic a na druhý pokus vše na 100%.
Odhaduji, že to může být: 1. Špatný kontakty ve spínačce, 2. Slabá baterka, 3. Startér. Nejsem moc technicky založenej, proto žádám o radu co by to mohlo způsobovat.
A ještě mám dotaz, kde se dají koupit na Burgmana kryty rukojetí a páček, nemusí být originál. Preferuju funkčnost nad krásou
Předem moc dík za rady
17 lis 2018, 17:26
Všechny 3 popsané možnosti jsou správná diagnostika,ale z vlastní zkušenosti bych vyndal baterii a nechal ji přeměřit při zátěži.
17 lis 2018, 23:56
ten starter robilo aj mne a mam aj novu baterku a starter a sem tam to spravi tiez ale myslim ze je to kompresia ked ostane piest v blbej pozici a nevladze to pretocit a potom to uz ide
18 lis 2018, 11:27
ilicc nezlob se, ale to je naprostá kravina, pokud Ti to dělá s novou baterkou i startérem na 1000% to není blbou kompresí. Spíš blbou kostrou nebo je blbý spínací relé.
18 lis 2018, 17:19
ilicc píše: myslim ze je to kompresia ked ostane piest v blbej pozici a nevladze to pretocit a potom to uz ide
..a z té blbé pozice ten píst dostane kdo a jak že potom to už ide ?
Jak psal
krizik , je to naprostá kravina.
18 lis 2018, 17:38
Burgmana jsem koupil letos v létě. Na baterku jsem se předchozího majitele neptal, ale bude mít asi už své za sebou. Začnu tím, že na jaře koupím novou, aspoň budu mít jistotu.
A nemáte nějaký tip, kde koupit ty chrániče rukou na řídítka??
Robert
18 lis 2018, 20:19
Baterku si nechaj na neskôr.Ak drží prúd nič jej nieje.Pozri dobre káble,plusový, kostrový.Plusový prezri,či nieje popraskaný a či kábel nieje čierny ,prezri obe očká pod skrutky a očisti.Potom by som dal dolu štartér, rozobral,prezrel uhlíky a vyčistil.Pozri uchytenie pri spínacom relé a ak to bude robiť ďalej, tak potom rieš relé, jak písal krizik. Sú to veci, čo nestoja prachy,len trochu práce.
27 lis 2018, 14:17
Takze to bola zla kostra na startri - kabel v mojom pripade. Dal som tam perovu podlozku vycistil ocko a uz to bude hadam ok. Taka blbost Sa to len vyhengalo volnym okom som si to nevsimol len ked som to premeriaval a potiahol som ocko a malo volu.
28 pro 2018, 14:35
Zdravím všechny, rozhoduji se, zdali neprejdu z Yamahy Majesty 400 na Burgman. Neřeším jestli je to dobrý nebo špatný napad, chtěl bych do něj jít hlavně proto, ze uz mam dost technickejch problemu a chtěl bych nějakou změnu. Co mě ale trápí, je nabídka stovky kusů na internetu a všechny Burgmany do jednoho, jsou šrot dotažený z Itálie s těžko určitelnými kilometry. Nevěděli byste o nějakém pěkném kusu raději novějším 2010 a dále, který by měl nějakou alespoň z části doloženou historii? Předem moc dekuji za reakce.
29 pro 2018, 00:28
Ahoj , ne každý ital je šrot . Také jednoho vlastním a nedám na něj dopustit . Asi bude záležet na dovozci . Nesuď podle netu , ale raději podle pověsti dovozce .
29 pro 2018, 13:06
Už se to tu psalo mnohokrát. Vzít někoho, kdo stroj vlastní, případně mechanika, který s ním má zkušenosti a ví, co od něj má čekat, prohlídnout, projet, udělat předprodejní prohlídku, dát si na vše čas a pokud se prodejce začne cukat, bude tím pádem vidět, že ne vše je asi v pořádku. Zkusit za studena, jak startuje a zní, pak pořádně projet, zjistit, jak se chová po zahřátí, v kopci, při jízdě z kopce, jak akceleruje, brzdí, však to znáš. Nemusí to znamenat, že je to, ale když si je majitel/prodejce jist tím, že je stroj v pohodě, nebude mít problém souhlasit s prohlídkou. Ber to tak, že to jsou tvoje peníze. A pozdější reklamace jsou dost často bezúspěšné. Držím ti palce.