Po třech měsících bezchybného provozu a 3tkm nalítaných po okreskách (krom pištící spojky, kterou budu měnit příští týden), první "vážný" problém.
Přes víkend jsem nejezdil, tak jsem v neděli večer zkontroloval olej a chtěl natočit stroj. Ani ťuk, baterka do mrtě vybitá. Tak jsem ji nabil, ale bylo mi divné, proč? Vždyť je nová. Žeby vadný kus? Připojil jsem ji a proměřil odběr při vypnutém zapalování. Hmmm, 140mA. To je celkem hodně, co by to mohlo být? Hodiny? Nejspíš ne, imobilizer nemám. Studoval jsem fórum, bez výsledku. Nebudu se rozepisovat. Čirou náhodou jsem si při ukládání nákupu pod sedačku všimnul, že mám uvolněné světýlko uvnitř, takže když zaklaplo sedlo, nestisklo spínač a světýlko si vesele vysvítilo baterku. Banalita, ale stát se to někde na cestách, nevím nevím.....