Tak mám opravenou doma už i K3.Letos stály v servisu jak K3 tak K7 na střídačku,pár dní se tam vyskytly dokonce oba skůtry naráz z důvodu vysoce "odborných" zásahů autorizovaného servisu suzuki.O třikrát povoleném variátoru na K7 a poškrábaným kufru jsem už psal,ted,po opravě K3 v neznačkovém servisu se objevil důvod,proč jsem se musel vrátit z dovolené,kdy byla ručička teploměru opět v červeným po předchozí opravě v suzuki a nakonec ten divnozvuk v motoru,kdy jsem zůstal viset několik desítek kilometrů od baráku.Takže to nebylo těsnění pod hlavou jak jsem se domníval,ale pouze prasklina na koleni výfuku,která jde od motoru,takže mi to svařili.Kromě toho zjistili vadné čidlo spínače ventilátoru,který mi vyměnili.Nový termostat,který mi měnili v suzuki byl zaseknutý a neotevřel se.Byl zaseknutý a neotevřel se proto,protože byl úplně suchý.V chladiči chybělo asi půl litru kapaliny a soustava nebyla odvzdušněna,tudíž vznikla vzduchová bublina,termostat vlastně nepracoval v té kapalině a proto se na suchu zaseknul.Pravděpodobně vyměněný ani být nemusel,protože byl vadný spínač ventilátoru,nebo se zároven porouchaly obě součástky,což nevím jestli je možné.Vyhodil jsem další tři tisíce,kromě toho mi zůstal zničený variátor malossi za šest tisíc z K7,který se jim furt povoloval,až museli měnit celou hřídel v motoru.Napsal jsem mail i do onoho autorizovaného servisu suzuki a ani se mi neobtěžovali odpovědět,což jsem za prvé ani nečekal a za druhé se ani už nedivím.Doufám že do smrti nebudu muset do suzuki už páchnout a to i kdyby tam dělali zadarmo,natož u nich utratit nějaký peníz.Nas.....!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 bře 2013, 00:47, celkově upraveno 1