Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
22 lis 2016, 16:06
Kluci, ještě k tomu motorku nastavení polohy klapy. Nakonec jsem koupil motorek ze Suzuki GSX-R 1000 a vše funguje na 100%. Tak píšu jen tak pro zajímavost. Ahoj
27 úno 2017, 10:57
Prosím nevíte někdo rozměr gufera na vntřní straně kyvné zadní vidle ( strana ke kolu). Jde o tu část která se demontuje při sundání zadního kola.
http://partsdepot.cz/originalni-dily/sk ... man/25012/ ( číslo 3)
Díky
04 bře 2017, 17:18
Zdar chlapi chci se zeptat bracha má an 400 a ja mam an 650.Do 650 se lije do převodovky (myslim tu s řemenem) hypoidní převodovy olej.A do an 400 se tam lije normální motorový olej 10w 40 ?? díky za odpověd.
04 bře 2017, 19:08
Hypoidní olej se u B650 podle manuálu lije do sekundárního převodu, do převodovky se lije motorový.
04 bře 2017, 20:03
Já vím co se lije do 650ky mně zajímalo co se lije do an 400.
04 bře 2017, 20:09
Všude píšou že se tam může dát motorovej olej,já tam dal tohle
https://www.skutry-malsice.cz/kymco/gra ... ml#content musel jsem koupit dvě tuby,jedna je málo a z tý druhý mi půlka zbyla
04 bře 2017, 20:14
Pardon ja jsem to špatně napsal myslel jsem sekundární převod. Podle manuálu se tam lije 180mml motorového oleje. Jen jsem se chtěl ujistit protože se mi to nezdá proč do 650ky hipoidni převodový a do 400 motorový?
06 bře 2017, 12:24
Zdravím Vás,
mám letos "nového" Burgmana 400 K8. Dle italského TP a servisky by snad měl být po prvním majitely a nájezd 19.000km, ale jistý si samozřejmě být nemůžu.
Byl proveden základní servis (vzduchový filtr, olej+filtr, svíčka, brzdová kapalina, zadní destičky).
Přesedlal jsem ze silnějšího stroje, ale Burgman jede dle mého názoru pěkně a 130-140km/h na tachometru je tam až překvapivě rychle.
Jen by mě zajímaly dvě věci, při akceleraci z nižší rychlosti (30-40km/h) jsou znát silnejší vibrace, které pak zmizí. Nebo když jsem parkoval v podzemních garážích, tak při těch "prudkých" výjezdech do jednotlivých pater v nízké rychlosti, tak také.
Je to normální? Je to můj první skůtr.
Druhý technický dotaz je kontrola/výměna řemene a celkově kontrola variátoru. Výměna řemene je dle manuálu při 24.000
Ale vzhledem k tomu, že si nájezdem nemůžu být jistý, asi by bylo dobré to zkontrolovat, ne?
Mám se obrátit na servis, nebo nenašel by se někdo, kdo by byl ochotný se na to se mnou podívat? Jsem z Plzně, nemám samozřejěm problém do rozumné vzdálenosti dojet.
06 bře 2017, 13:28
Mates410e píše:Pardon ja jsem to špatně napsal myslel jsem sekundární převod. Podle manuálu se tam lije 180mml motorového oleje. Jen jsem se chtěl ujistit protože se mi to nezdá proč do 650ky hipoidni převodový a do 400 motorový?
Co píšou v manuálu? Motorový olej. Tak tam nalej motorový olej a nešpekuluj!
Dovolím si připomenout, že to v manuálu asi nebude tisková chyba, tak se podle toho chovejte.
06 bře 2017, 14:37
moto.joker_ já jsem se jen slušně zeptal v čem je mezi 400 a 650 rozdíl. Tak se z toho hned nezblazni.
06 bře 2017, 16:33
Ale v pohodě, já se z toho nezblázním.
Jen ten Tvůj dotaz se tady objevuje v pravidelných časových odstupech v různých vláknech. Ta pochybnost nad motorovým olejem v převodech.
Trochu mě na tom zlobí, že lidi pochybujou o tom, co je psáno v manuálu. Proč by asi jinak ty manuály byly. A taky si stačí uvědomit, že motorky mají většinou (až na pár výjimek) převodovku v jednom bloku s motorem a společnou olejovou náplní. A tady nikomu nepřijde divné, že tam žádný převodový olej není.
Teda výrobci tomu dávají trochu korunu, protože se to občas liší, jako že nemají všechny skútry v převodech motorový olej.
Hele, hlavně že nám to jezdí a máme radost ne?
06 bře 2017, 17:33
Zdar lidi . Chci se zeptat . Mam bugoše K 7 Motor normalně taha do otaček ale jakmile zastavim a necham volnoběh tak do cca 20 sekund zdechne . Pak normalně nastartuju a jedu . Co by to mohlo zpusobovat ? Dřive jsem měl otačky kolem 1500 a ted 1200-1300
09 bře 2017, 14:19
Na výstavě jsem se zapomněl kouknout na B400. Už tam byl nový model?
http://www.suzuki.cz/moto/scooter/burgman_400_abs.aspxKoukal jsem teď na stránky Suzuki a nestačím se divit. B400 má výklopné stupačky pro spolujezdce a celkově štíhlejší stavbu. Vypadá teda dobře. Ale jak je na tom s úložným prostorem? Mi to přijde, jako že asi bude o dost menší, což by teda, podle mě, snižovalo užitnou hodnotu. Pokud vím, tak spousta lidí na něm jezdí proto, že se dá dobře naložit a výkonově je to dostačující.
09 bře 2017, 14:37
Ten facelift môže byť zaujímavý,uvidím na motosalóne.Vždy som žral ako sa na tom parádne sedí,aspoň pre mňa čo mám 174cm
09 bře 2017, 15:20
To mi povídej, gauč na kolech.
Měl jsem B250 1998, tedy první model.