matware píše:Motorka prošla novým lakem, polepy a dnes dostala nový výfuk od Dominátora (musím koupit DB Killer - fakt to řve - jinak zvuk dunivý) - video: https://www.youtube.com/watch?v=5MlKAxbEBME
Koukal jsem že už ho prodáváš?
matware píše:Motorka prošla novým lakem, polepy a dnes dostala nový výfuk od Dominátora (musím koupit DB Killer - fakt to řve - jinak zvuk dunivý) - video: https://www.youtube.com/watch?v=5MlKAxbEBME
majkl_bb píše:Díky, nebyl jsem přihlášenej, proto jsem to neviděl.
Mám originál řemen Mitsuboshi, najeto 28.700 Km a jeho šířka je momentálně 25,15 mm. Že by ani po tomto nájezdu Km nejevil známky opotřebení? Steřelej taky není, respektive zvenku vůbec a zevnitř nepatrně. Vrátil jsem ho a jezdím dál. Doktorovy válečky s úpravou proti přetáčení i po 16.000 Km stále drží jak mají. Namontoval jsem do spojky silnější pružinky od Malossi ze Scootlandu. Původně jsem měl s originál pružinkama při razantním rozjezdu 4.500 ot/min. Žlutý pružinky od Malossi jsem ani nezkoušel, jsou moc silný. Červený pružinky dovolí motor roztočit na 6.000 ot/min, což je naprosto skvělej a rychlej rozjezd, ale nedá se s tím pak rozjet pomalu a potichu, protože spojka zabírá nejdřív ve 4.000 ot. a zní to jako rozjezd v autoškole na plnej plyn. Nakonec jsem tedy namontoval pružinky bílý. Při razantním rozjezdu jede na 5.500 ot, takže je rozjezd pořád dostatečně svižnej, ale dá se rozjet i pomalu na 3.500 ot., což je super kompromis. Snad mý poznatky někomu pomůžou
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků