Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
20 čer 2016, 18:05
Díky Foky.
Dám na Tvou radu. Začnu s tím snímačem klapky, jelikož si myslím, že když dokáže jet na plnej plyn, tak paliva má dost! Takže spíš ta klapka se blbě nastavuje.
Má cenu shánět jetý snímač z vrakáče? Nebo rovnou koupit nový na Partsdepot?
21 čer 2016, 08:18
Myslim, že jetý z vrakáče seženeš jenom komplet klapky, rozebírat kvůli snímači ti to nikdo nebude
21 čer 2016, 13:38
Msvičko,zkus mrknout na dostatečnou mdzeru mezi vidlicí a kotoučem.Podobný problém jsem měl dvakrát,vždy po demontáži předního kola.Dělalo mi to taky,hlavně v levý zatáčce.Když tam dávali kolo v servisu,ztáhnou nejdříve centrální šroub a pak ho zajistí malým imbudovým šroubem v objímce.Když je to moc blízko,vlivem kroucení za jízdy škrtá občas třem brzdy o šrouby v kotouči.Stačí povolit malej imbus,šroubovákem zvětšit mezírku třeba jen o mm a zatahnout.Dalo mi to půl dne hledání,dvakrát venku destičky i třmeny,než jsem si toho všimnul.Za minutu bylo po problému.
21 čer 2016, 17:52
Ty jo. Dik moc ta tip. Zkusím. Já hledal problém na zadku. Tohle me nenapadlo. Dik
26 čer 2016, 13:19
Tak jsem to povolil. Imbus na právě strane.odtrhl od vidlice a utahl. AZ bude sucho projedu
30 čer 2016, 09:32
Tak ještě jeden dotaz. Na delší projížďce jsem si všimnul jemných vibrací, cítit nejsou spíš je to jen zvuk. A jelikož si myslim, že každej zvuk u mechanických věcí nevěstí nic dobrého, tak bych se chtěl ujistit. Ten zvuk je takové divné vrnění, periodicky se objevující za jízdy s proměnlivou frekvencí. Když přidám plyn, frekvence se sníží, když uberu, zvýší. Což je proti logice převodu. Vydedukoval jsem, že to dělá řemen, který se rozkmitává dle napětí a pak to dává smysl. Jde o to, jestli je to víceméně běžný jev, nebo je nutno to řešit. Pokud se s tím někdo setkal, napište, pls. Dikec.
Edit: Burák je v inzerci, proto bych nechtěl moc investovat, zas na druhé straně, pokud se do dovolené neprodá, pojede se na něm na dovolenou do HR, tak mám obavu, jestli to risknout.
30 čer 2016, 12:13
Nemáš oskákanou přední gumu? To by mohlo být ono.
Odesláno z telefonu
30 čer 2016, 16:28
koukal jsem, je to možný, asi koupím pneu a zkusím přehodit. jak se povolí plyn, je to horší, což by odpovídalo na přední kolo
09 črc 2016, 13:34
děkuji za rady a nápady, zatím vše negativní, i nová pneu a problém přetrvává, možná trochu horší, ted jsem strh vyvážení co na kole bylo a po neděli jedu na převážení pneu, snad to bude tím
-- 09 črc 2016, 18:22 --
OPRAVENO
nedalo mě to, odřízl jsem původní vyvážení z disku a dnes projel, je po vibracích. by mě nanapadlo, že bude špatně vyvážené kolo na motorce. ještě cítím jemné klepání (jakoby malej kamínek v pneu) ale to se snad odstraní až zajedu k profíku na vyvýžení
19 črc 2016, 19:30
Zdravím,
právě jsem koupil od staršího pána Burgmana 400 r.v.2004 K429 najeto cca 69000km s pár závadama které bych chtěl odstranit a obracím se na vás s prosbou o rady:
1) Občas vypadává tachometr - Ráno nastartuji a ujedu např. 12km a tacho ukazuje. Pak po např. 5hodinách příjdu, nastartuju a rozjedu se tacho leží dole (otáčkoměr funguje). Zkoušel jsem párkrát pohnout tím kabelem a ťuknout do snímače a pak se to zase na čas spraví. Zkusil jsem schodit přední kolo a kouknout do toho černého snímače zda není vysypaný kroužek s magnety, ale zdá se být OK. Tak jsem to pouze vyčistil a scháním další rady. Bude problém ve snímači nebo v tom kabelu? Má někdo zkušenost s podobnou závadou?
2) motor mi při rychlostech do 55km/h tak nějak divně vybruje (je to standartní jev?), ale pak už to jede vcelku slušně bez vybrací. Prostě jízda po městě rychlostí 50km/h je ,,utrpení". Vyměnit válečky?
3) musím přetěsnit vidlice - gufera mám objednané, ale nevím jaký olej do tlumičů a kolik do jedné vidle. Máte něco vyzkoušené?
4) Bude mě čekat výměna obou pneu - co by jste mi doporučili za pneu dle vašich reálných zkušeností.
Moc děkuji za rady
19 črc 2016, 21:21
1) projít celou cestu od předního kola až do budíku. Tohle vypadá na špatný kontakt na kostře třeba
2) bych tipoval buď na válečky nebo na rozběhovou spojku ( obložení, pružina)
3) tlumiče jsem nedělal, ale zkus najít servisní manuál pokud nikdo neporadí
....a bacha na motorový olej, tyhle modely občas žerou olej
20 črc 2016, 09:23
Už jsem četl o problémech se spojkou a jejím přelepeni. Týkal se ten problém i těchto modelů (2004 K429)?
20 črc 2016, 12:14
Ne
20 črc 2016, 19:50
Tak to jsem rád
Tak se pustím tedy do variátoru, poraďte mi, prosím, jaké koupit válečky (rozměr, gramáž) a řemen dle vašich ověřených zkušeností. Mám koupit ty Pulley nebo nějakou klasiku?
Díky
-- 20 črc 2016, 18:51 --
Tak to jsem rád
Tak se pustím tedy do variátoru, poraďte mi, prosím, jaké koupit válečky (rozměr, gramáž) a řemen dle vašich ověřených zkušeností. Mám koupit ty Pulley nebo nějakou klasiku?
Díky
20 črc 2016, 20:10
Po zkušenostech vem válečky 21g, mám Pulley ,ale exrta změna to není.
Řemen mám obyč. Gates a drží.
Rychlost u 50km/h je děs a třes, proto jedu 60.Už jsem i přelepil spojku, vyměnil válečky a vždy se to vrátí.
Pneu Michelin Power Pure, max spokojenost.
Ať ti to jezdí