Suzuki Burgman AN 400 - the best

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod TUNER » 02 čer 2016, 07:22

Možná by stačilo to odmastit....případně jak píšeš,to něčím přilepit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod CONT » 03 čer 2016, 10:27

Já když instaloval vyhřívaný gripy,odmastil jsem a přilepil vteřinovým lepidlem.

tono píše:Pretáča sa mi grip na plynovej rukoväti, čo poradíte? Mám ho stiahnuť a prilepiť napr. Chemoprénom, alebo je nejaká iná finta? Podložiť niečím?
Uživatelský avatar
CONT

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 145
Registrován: 17 čer 2014, 12:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600,
Tuning / úpravy: Křídlo tunit netřeba

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod PBM2 » 03 čer 2016, 12:31

Mělo by stačit ho stáhnout, zevnitř grip a zvenku rukojeť dobře odmastit a natáhnout zpět (pokud by se mu nechtělo, stačí obojí natřít trochou např. lihobenzínu, pak to klouže a po chvíli se odpaří, takže drží dobře. Předpokladem je ale to, aby grip nebyl "vytahaný", je to jen guma, pak bys ho musel na pár místech přilepit. Sekunďák nedoporučuji, protože je většinou určen pro nenamáhané plochy, takže po vyschnutí stvrdne a je hodně pravděpodobné, že by ti grip začal zase klouzat. Takže spíše něco, co sice slepí, ale zůstane částečně pružné. A určitě bych volil něco, co je určeno přímo pro gumy a podobné materiály, protože u některých lepidel jsou použita rozpouštědla, které by mohly způsobit po styku s gumou gripu jeho celkové rozpadnutí. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod CONT » 08 čer 2016, 11:04

Kupoval jsem výhřevy od Oxfordu a tam byl vteřiňák přímo součástí balení, tak jsem ho použil.Cca po půl roce drží.
Uživatelský avatar
CONT

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 145
Registrován: 17 čer 2014, 12:51
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda Silver Wing 600,
Tuning / úpravy: Křídlo tunit netřeba

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Radi5 » 08 čer 2016, 11:13

Normální gripy se nikdy nelepí. Nasazují a sundávají se stlačeným vzduchem. Tenká hubice od dlouhé ofukovací pistolky se strčí mezi řidítko a grip - žádné mýdlo, benzin apod. Je to otázka pěti vteřin. U závodních motorek se někdy zajištují nerezovým drátkem.
Uživatelský avatar
Radi5

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 30 bře 2013, 15:44
Skútr / moto: Yamaha X-City 250, Aprilia Scarabeo 500 Light,
Tuning / úpravy: Yamaha R1 (okruhovka)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod RUMcajz » 09 čer 2016, 19:23

Tak Burgman je konečně doma pod střechou. Včera koupen modrý rok 2005 dovoz Itálie. Koupen od moto Čadek, Rovná u Strakonic. Včera cestou domů po ujetí 50 km (přesně polovina cesty) došlo k vzestupu teploty a objevil se kouř pod sedlem :( zjistil jsem že se mi propálila hadička na rozvod chl. kapaliny. Dotýkala se svodu do výfuku a přepálila. Musel jsem tam skůtra nechat a dnes se tam vypravit s nářadím a vulkanickou gumou. Pu půl hodině se podařilo opravit, nalít destilka do chladiče a vyrovnávací nádobky a šťastně jsem dojel domů. Neviím jak ta vulkan guma vydrží jestli se s tím dá jezdit nebo musím hadici vyměnit. Docela poctivě jsem to zalepil a ještě přidrátoval k rámu aby byl od výfuku dál. Chlazení nejspíš funguje ujel jsem 50 km bez problému.
RUMcajz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 25 led 2016, 10:55

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Plazivec » 16 čer 2016, 08:23

Zdarec, potřebuji informaci. Manželka vlastní B400 2007 a byl jsem jej projet, abych zjistil případné závady. Několik drobností se našlo, mimo jiné záhadný jev, kdy řízení má ve směru přímém jakousi slabounkou aretační polohu. Něco jako když otevíráte dveře od auta a ty se zastaví ve dvou polohách. Je to podstatně slabší než u auta ale cítit to je. Je to normální, nebo dostal skútřík v minulosti ránu? Co bude potřeba vyměnit?
Plazivec

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 bře 2014, 18:09
Skútr / moto: Hero winner modrý, Hero winner červený
Tuning / úpravy: původní stav

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 16 čer 2016, 08:56

Ahoj, pravděpodobně KO ložiska v krku řízení.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Plazivec » 16 čer 2016, 09:36

Jak těžké je je vyměnit?
Plazivec

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 bře 2014, 18:09
Skútr / moto: Hero winner modrý, Hero winner červený
Tuning / úpravy: původní stav

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod TUNER » 17 čer 2016, 07:02

Pro někoho jednoduché,pro jiného nepřekonatelně složité. Pokud nemáš obě ruce levé,myslím že by jsi to mohl zvládnout.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Wáca » 17 čer 2016, 21:34

Jak píše kolega, ale pokud nejsi levej tak to je školní případ a na 99% spíš na 100% to jsou ložiska. Musí dolu tlumiče a brýle. Pak jen tyčkou s ostrou hranou ložiska vyklepat.
AN 400 r.v.05 .....skvělí svezení, pohodlí, spotřeba, rychlej, svižnej, ovladatelnej, designově skvělej. Třeba se k němu někdy vrátím
Uživatelský avatar
Wáca

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 322
Registrován: 15 pro 2011, 20:54
Skútr / moto: AN 400 Burgman, majesty 180

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Hanoj » 18 čer 2016, 07:12

IMG_20160605_150149.jpg
Zdravím Vás Borci. Již nějaký ten pátek se prokousávám tímto vláknem a tak jsem se rozhodl , že se podělím o svou skušenost. Možná to pomůže některým zájemcům při koupi nového stroje.
Před sedmi roky jsem si pořídíl po řadě motorek prvního Buráka z roku 1999. Ten stroj se mi vždy líbil , tak jsem šel do toho. Moc jsem toho o technice Burgmana nevěděl , ale to to se časem vstřebá. Se strojem jsem byl spokojen. Sice měl již něco za sebou , pár oděrek a rozlámných plastů , ale jinak jel jak drak. V podstatě jsem jezdil a jen čepoval benzín. Jediné co mě vytáčelo byly studené starty - no jo karbec. Po dvouch sezonách a jedné zadní pneu šel z rodiných důvodů do světa - rozvod. :cry:
Letos v dubnu jsem se k Burákovi vrátil. :P Koupil jsem v MotoBenešov dovoz z IT - r.v.09/2007 za 57k s údjnými 40ti Km. Díky tomuto vláknu jsem měl již naštudováno. Celkově jsem již čtvrtý majitel (3x Lujdži a já). Těžko říc zda Km sedí , ale je to jen číslo na budíku - serviska poslední záznam v 2011 ve 25tis (řemen a chl.kap). Oba přední plasty jsou již lakované, jelikož nemaji v té černé barvě modrou perleť - asi nějaký oděrky , ale plasty vařený nejsou - a dorazy řidítek bez poškození. Přední kotouče jsou jen lehce ojeté , zadní je však již na výměnu.Tak jestli ital na tu přední moc nesahal tak snad ty Km +/- sedí. Co mě čekalo hned po koupi byla rozborka a čištení té ponožky v nádrži na čerpadle - byla černá jak bota a Burák se za půlkou plynu dusil. Vyčištěna jen ta ponožka ARVOU na odmaštování motorů. Ložisko řízení je taky na výměnu - jak psal kolega o pár příspěvků výše, ve střední poloze má do stran malinký odpor. Zatím ho řešit nebudu, jelikož mě to neomezuje. Snímač polohy klapky zatím drží, ale občas si zabzučí. Jinak vše ostatní je asi OK. Startuje na první drc , jede jak drak - 150km/h - víc jsem už nezkoušel - už mi to nebylo příjemné! Spojka nepíská , tak asi je již vyměněná - na to kouknu až po sézoně. Jinak olej + filtr a vyfoukání vzducháče - ještě něco vydrží - jo a nová vzpěra :oops: .
Pro ty co se bojí IT - pokud si to projdete opticky a jizda neodhalí zásadní problém - není se čeho bát. A u devět let starého stroje je již třeba počítat s tím , že to nějakou další investici bude chtít.
Na zkušené z Vás bych měl jen dva dotazy: 1.U motoru ve spodní části , co je oko na OIL je slyšet drobné cinkání - že by rozvod? Je to tedy i slyšet z druhé strany , co je varec. Už jste někdo něco takové slyšel. Mám to cenu řešit , nebo jen slyším trávu růst :wink: . Je to přeci jen SU ZU KI , tak babo raĎ
2. Při ustálené rychlosti a konstatním plynu , má občas pocit jako by to na chvilinku přestalo táhnou - takový pocit - jak když se do Vás opře vítr , ale bez toho větru. Podle otáčkoměru se ale ot. motoru nemění. Když v tem momen přidám tak jde za plynem hned. Mám podezření na varec , ale nechci to rozdělávat v sezoně. Prosím o postřehy. Dík.

Přeji spoustu šťastných a pohodových Km. Pár foto pro ilustraci.

IMG_20160605_150149.jpg

IMG_20160415_184012.jpg

IMG_20160415_183935.jpg

IMG_20160413_171318.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Hanoj

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 09 čer 2011, 06:24
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 07
Tuning / úpravy: Bez úprav

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod Plazivec » 20 čer 2016, 07:58

Wáca píše:Jak píše kolega, ale pokud nejsi levej tak to je školní případ a na 99% spíš na 100% to jsou ložiska. Musí dolu tlumiče a brýle. Pak jen tyčkou s ostrou hranou ložiska vyklepat.

Nejsem ani profík, ale levej taky ne, koukal jsem na to jen z rychlíku a zdá se, že by vršek šel povolit po odendání toho podvolantovýho plastu, jak je dekl chladiče. Nechce se mi rozebírat přední kapotáž, tak se ptám jen, jestli to jde i bez toho.
Plazivec

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 bře 2014, 18:09
Skútr / moto: Hero winner modrý, Hero winner červený
Tuning / úpravy: původní stav

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod foky » 20 čer 2016, 08:40

Hanoj píše:Zdravím Vás Borci.


Ahoj,
to "vynechání ve výkonu" při ustálené jízdě může dělat to nedočištěné čerpadlo (čištění jenom té ponožky je zbytečná ztráta času a z dlouhodobého hlediska neúčinné - mění se i komora s tlakovým ventilem - v té komoře je ještě jedno sítko), ale i snímač klapky, který si "občas zabzučí".
Závada ve variátoru je nepravděpodobná (nedokážu si představit co by to způsobovalo).
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

Příspěvekod msvicko » 20 čer 2016, 17:08

msvicko píše:Ahoj, setkal se tu někdo s tímto problemem? při rychlosti nad 80km/h vibrace - bouchání, jakoby byl v pneu kámen, ale není. při ubrání plynu bouchání ještě výraznější. ložisko OK


po výměna brzd problem přetrvává, v zatáčkách jsou ty vybrace dost nepříjemný. vše zukontrolováno, rozebráno a zdá se být vše ok
Uživatelský avatar
msvicko

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 20 kvě 2016, 17:25
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron