Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

18 pro 2015, 18:31

vem izolepu a z půlky přelep plasty před chladičem, jezdím už tak dva měsíce. Ohřáto hned...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 led 2016, 23:36

Zdravim, ma tu nekdo zkusenost s variatorem J Costa?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

27 led 2016, 16:04

Zdravím, mám prosbu.
Kdysi, když jsem si pročítám fórum a narazil jsem na příspěvek ze zde někdo vyrábí držáky na boční kufry na Burgmana.
Bohužel se mi nevede tento příspěvek najít a a ni vygooglit.

A tak se chci optat zdali náhodnou ten někdo mezi námi není či zdali tyto držáky někdo neprodáváte.
Chtěl bych na léto Buraka osadit bočníma kuframa.

Předem moc díky za kontakt.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

31 led 2016, 23:00

Mam prosbu, muze prosim nekdo vyfotit na K3-K6 pridelani vzpery pod sedadlem? Jedna se mi o uchyceni jak nahore, tak hlavne dole. Chybi mi tam a netusim jak je dole pridelana
Diky

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

06 bře 2016, 17:35

Nabízím laďák
http://www.skutrforum.cz/nahradni-dily-prislusenstvi-tuningove-dily-helmy-obleceni-f15/p-tovarnu-na-usmev-burgman-t13110.html

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 bře 2016, 10:36

dobry den, som novy majitel burgmana 400 k7 a mam problem ze mi dvakrat scipol, pri dojazde pred odbocovanim doprava a druhykrat pri pomalej jazde okolo 20km.Akoby zostala visiet spojka ktora ho udusila.Mam tiez ladeny vifuk 4road zeby suvis? Na volnobech krasne drzi otacky ziaden problem a trocha kvili spojka ked viac zatiahnem , ale nic hrozne.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 bře 2016, 22:29

Ahoj všem majitelům B400. Chci se zeptat jaká je životnost rozvodů u motorů Morini 400 - tzn. Burgman do roku 2006? Jde mě o to, že zvažuju koupi Benelli Velvet 400, kde je ten samej motor. Zatím jsem teda jenom ve fázi zjišťování informací, ale protože Velvetů moc není, tak i těch informací je na netu poskromnu. Psal mi tady v tématu, kde zjišťuju informace o tom skůtru Mirsil, že tady měl kdysi někdo Malaguti Madison 400, kde je taky tenhle motor a že snad musel 2x za sezónu měnit rozvody, či co. To mě trochu vyděsilo, tak se chci zeptat tady, protože v Burgoši je ten motor asi nejrozšířenější - jaká je životnsot rozvodů u tohohle motoru? Našel jsem tady info od Fokyho, že se rozvody neřeší a jsou na životnost motoru, ale Foky měl už ten novější, ne s motorem Morini. Stáhnul jsem někde na netu manuál k tomu staršímu a tam jsem o rozvodech žádnou zmínku nenašel. Znamená to, že tam jsou taky rozvody na životnost motoru, nebo jaká je jejich životnost?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 bře 2016, 08:12

Tak jo, zeptám se teda trochu jinak - Jak často rozvody v Burákovi do roku 2006 měníte, případně měli jste s nima někdy problém, že by vydržely neúměrně krátkou dobu apod.? Jak často měníte ostatní spotřebák (válečky, řemen apod)? Jak jste s tím motorem celkově spokojený? Nějaká věc, která by se tomu motoru dala vytknout apod?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 bře 2016, 10:05

Obecně se dá říct, že ty motory trpí jenom na nadměrnou spotřebu oleje. Vše další souvisí zas a jenom s péčí o daný kus každého majitele zvlášť.
Klasická smrt je "rok 2001, 3 majitelé v Itálii, 4 v ČR apod. příběhy). Ohledně spotřebáku jako řemeny, válečky atd.: Čím víc se skůtr tuní, tím dřív ty věci odcházej. Pokud je variátor v originální konfiguraci s originálníma dílama, běžně origo řemen vydrží dvojnásobek intervalu výměny, válečky vydrží 20-50000km dle provozu, spojka stejně tak. Je to ale opět o jednotlivcích. Milánskýmu mesíkovi prostě válečky nevydržej ani těch 20000km a dost možná bude každej rok dělat i ty rozvody. Obecně se standardní údržbou a slušnym zacházením se dá říct, že ten rozvod řetězem minimálně 50000km dá vždy, ale spíš o hodně víc.

Mnohem častěji čtu o GO těhlech motorů, protože už jezdí skoro na olej spíš než na benzín, než aby někdo dělal cíleně chrastící rozvody. Otázkou samozřejmě je, kolik takových motorů už má ve skutečnosti daleko za 100000km a kolik se jich podělá při opravdu opravdovejch 25000km. :?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 bře 2016, 16:39

Díky za info, Foky. O vyšší spotřebě oleje u tohohle motoru vím - s tím počítám. Takže zas taková hrůza ten motor není. Trochu jsi mě uklidnil :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 bře 2016, 21:34

Hledáš info o motoru Malaguti 400,odpovědi dostáváš o motoru B400.Ty motory jsou konstrukčně úplně jiné.Možná pasuje těsnění víka ventilů nebo něco jiného,ale jinak na tento motor nic není.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 bře 2016, 21:52

Mám ojetou Italku a kromě oleje u motoru netrápí nic. 1x výměna válečků a řemene.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

23 bře 2016, 22:22

cbl: Co to? Nevím jestli jsi správně pochopil můj dotaz. Scháním info o motoru Morini 400ccm, kterej je podle všech informací dohledatelnejch na netu vestavěnej do Burgmana 400 do roku 2006, pak do Malaguti Madison 400 a taky do Benelli Velvet 400. A protože nejrozšířenější z těhlech skůtrů je Burgman, tak se ptám tady.

Nebo tvrdíš, proti všem informacím, který jsou dohledatelný na netu, že ve Velvetu není motor Morini 400, ale motor Malaguti :shock: (popravdě ani nevím co je to za motor, jestli vůbec nějakej)? Jestli jo, můžeš to nějak dokázat?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 bře 2016, 07:43

Mr.Voza:Sorry,musel jsem už reagovat,čtu tu tvou diskuzi o velvetu od začátku.To je přece úplně jedno,jestli je motor Morini nebo není,jde asi jen o fabriku,kde se vyrábí nebo vyráběl.Píšu,že konstrukčně jsou to dva odlišné motory.Vrtání + zdvih jsou u obou odlišné,způsob uložení kliky je odlišný,stejně jako mazání motoru .Netvrdím,že tam něco nebude shodné nebo nebude pasovat,jen jestli se ti to vysype,tak jedině díly z vrakáče.Velvet je nádherný skútr,je jich málo a 400 motor od Malaguti taky fičí pěkně.Jen je to jiný motor než B 400.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

24 bře 2016, 08:13

Něco v tom smyslu, co píšeš, už jsem na nějaký zahraniční diskuzi taky zahlíd, že ty motory uplně 100% stejný nejsou, že snad hlava s válcem je jiná, ale že základ by měl bejt víceméně stejnej. Ty píšeš, že je jiný uložení kliky, mazání apod., takže předpokládám, že o tom motoru něco víš :shock: takže to teda asi uplně stejnej motor s Burákem nebude :? Jestli máš nějaký další informace o tom motoru, tak se s nima - jak jsem psal v tom tématu o Velvetu - scháním jakýkoliv informace, který mě pomůžou v rozhodování, jestli do Velveta jít, nebo ne. Třeba jestli je ten motor stejnej aspoň s Malaguti Madison, když už není stejnej s Burákem - kdyby se na něm něco vysypalo, tak jestli budu moct použít vrakáčový díly z i z Madisona, nebo jenom striktně z Velvetu (což by byl průser), jestli nevíš co všechno pasuje a nepasuje apod. Kdyžtak to piš do mýho tématu o Velvetu, ať tady nezasíráme téma o Burákovi informacema o uplně jiným skůtru. Dík.
Odeslat odpověď