Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 zář 2008, 00:34

No a má se to sedadlo vůbec otevřít samo? mě to nedělá, a vlastně nevidím ani důvod!, Spíš je to jen pomocná vzpěra ne?

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 zář 2008, 01:14

Nemá se otevřít samo , ale když už se samo neudrží a pak padá , a dávám to opravit , tak to stojí stejně jestli to udělaj aby to by silný na zvednutí nebo jen držení ... a vypadá to dobře .

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

08 zář 2008, 05:58

[quote=Firenze]Ale kde sa to da kupit? Radsej by som si kupil novy ako opravoval stary na peniazoch nezalezi. Len potrebujem nejaky shop kde sa to da objednat.[/quote]

Ja ho objednaval zde. Da se dofoukat a cena je 990,-. Musis si ale upravit oka pro uchyceni a nebo v original (plastovych, ktere zesroubujes ze stare pruziny) vyrezat novy zavit

Plynová pružina Bansbach
1A1F42-200-500--013/50N
Nabídka: 2007-P- 09015
Adresa:
Lucie HorníčkováBIBUS s.r.o.Vídeňská 125639 27
BrnoTel.: + 420 547 125 304
Fax: + 420 547 125 310
Mobil: + 420 737 815 422
E-mail: hornickova@bibus.czwww.bibus.cz

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 zář 2008, 14:17

WeCo:
Zdravím WeCo, rád bych věděl jak jsi dopadl v servisu. Protože kvílející spojka je zřejmě věčné téma K8 a vzhledem k tomu, že mám letos najeto buhužel jen 1700 km a podivuhodný zvuk občas zaslechnu při obyčejném rozjezdu taky, tak se musím starat co s tím. Prostě co bude pro mne a mého oře nejlepší a nejrozumější. Z předchozím zpráv zde na fóru co jsem pročítal si matně pamatuji, že mění spojku za jinou, ale co s tím dělají v servisu opravdu nevím. Proto čím více informací budu mít, tím lépe se mi pojede do servisu. Doufám, že se na to vstahuje záruka. Předem děkuji za jakoukoli informaci k tomuto tématu. Zdravím všechny a samozřemě všechny km bez nehod. B)

[quote=Gullwing]No to teda nejsou moc dobré zkušenosti :o Já teda žádné špatné ani vady nemám. Ten píst u sedla by mohl být silnější ale mě alespoň drží,...
Jinak to teda shrnu. Ta H4 není zřejmě jen zapojená. Zkusím vzít zrcátko a nějak tam mrknout jestli je tam nějakej nezapojenej drát. Žárovky v blinkrech tedy nelze vymněnit bez sundání předního plastu. S tou nádrží si teda dávat bacha. Jen je divný, že v manuálu píšou něco o rezervě. Ty kontrolky co jsou na té palubce jsou tedy jen do počtu nebo na nějaké příslušenství.
Štelování tlumiče. Víte teda na kolik to máte nastavený? A podle čeho to poznáte? Mě se zdá, že na to jaký je to jako cesťák, že je to dost tvrdý. Hlavně po Praze trpím. Někdy dostanu takovou herdu do zad,... S tím ještě souvisí - na kolik foukáte gumy?
To odfouknutí by mohla být nádrž. Možná to dělá i za jízdy ale to nesliším.
Ještě zásuvka 12V. To je teda taky vychytávka. Cokoliv by tam člověk dal tak nezavře dvířka. Nemáte tip na nějakou redukci nebo lépe rozdvojku, "zárohačku" která by tam šla použít?[/quote]

Zdravím, pokusím se odpovědět na dotazy. Samotnému se mi to zdálo tvrdé, tak jsem začal jednat.
Štelování tlumiče.
Víte teda na kolik to máte nastavený? od výrobce je nastaveno na úroveň 3.
A podle čeho to poznáte? to teda opravdu nevím. Žádnou risku jsem nenašel. Vzal jsem tedy klíč z výbavy skutru určený pro štelování odpružení a hurá na to. Prostě oddělat plast. kryt, nasadit klíč, zvolit náhodný směr a počítat stupně. na jednu stranu se musíte dostat o 4 a na druhou stranu o 2 stupně. Ale to vše za předpokladu, že máte nastaveno od výrobce. A když ne, dá se to poznat nastavením stupně 1 nebo 7, sednout si na sedlo popřípadě poposkošt si na sedle, po-té pod to lehnou přetočt všechny stupně, sednou, poskákat a zjistíte v jaké poloze to bylo tvrdé nebo naopak měkké.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 zář 2008, 20:58

Zdravím.To se spojkou se mi stalo po najetí cca 4000km.Vezl jsem kámoše s jeho 100 kg na Orlík-a tam jsem vyjížděl na polnačce do prudkýho kopce.Od tý doby,když to bylo studený,tak to zakvílelo-ale jen při razantním odjezdu.Tak jsem se začal se studeným motorem rozjíždět pomalu a ono se to snad samo opravilo.Je fakt,že cca po dalších 500km mi to dělá jen skoro neznatelně,že to skoro neslyším.S teplým motorem nic.
Ještě malý poznatek.V sobotu jsem jel na výlet na Lipno,najel jsem cca 300 km a než jsem vyjel,tak sem načepoval 99oktanovej ben.Dneska jsem si doplňoval jako vždy plnou,a příjemné překvapení -3l/100 km.A to sme se necourali. B)Počítač přitom ukazoval 3,2l.Takže super!!!

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

09 zář 2008, 22:03

Bacha na ty benziny s více oktany, viz. debata na motorkářích:

http://www.motorkari.cz/?page=forum-vyh ... dat=hledat

Obecně se to nedoporučuje: radost z krátkodobého malého zvýšení výkonu může být vystřídána dlouhodobým smutkem z nákladů na generálku motoru :)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

10 zář 2008, 23:05

to Rick: VÍTEJ V KLUBU kvílejících Burgmanů!!! mě to začalo po 4.000 a tlustý kámoše sem na tom nevozil. Pouze mojí útlou ženu, ale efekt se dostavil stejný :) Kvílí to pouze za studena, zato fest. Na jízdní vlastnosti to nemá vliv. Už jsem se prokvílel na 5.700 km a za týden s tím jedu na servis, tož su zvědavý. uauuuuuuuuuu..........
Naposledy upravil WeCo dne 10 zář 2008, 23:05, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2008, 00:19

VamB400 a vykoumal jsi něco s tím tlumičem? Na kolik je to teda sólo dobrý? Jinak spotřeba ať krátkodobá nebo celková (2500km) je 3,7. Tedy pohoda :rolleyes:

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

11 zář 2008, 10:21

Zdravím, osobně mám nastaveno na stupeň 2 a vážím cca 75 kg. Myslím, že stupeň 2 je optimální. Proč? Jízda sólo po vlnkovaté silnici super ( jak na moři ), do zatáček si podvozek s měkčím odpružením poradí, ale přejezd přes příčnou nerovnost stále nic moc, ale to nevadí, protože to nedokáže asi žádné vozítko. Jo a jízda ve dvou na stupeň 2 je stále snesitelný a o to lepší na již zmíněných vlnkách :D. Závěrem řeknu stupeň 1 si myslím do zatáček s vlnkou nevím nevím :(.
PS: kdo se vrátí v pořádku domů, je vždy vítěz. B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 bře 2014, 19:04, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 zář 2008, 19:06

Tak se ještě vrátím ke kvílející spojce.Po výletu do Alp mi to už nedělá-asi se to pořádně propralo v dešti,ale nedalo mi to a povídám si,je dneska hnusně mrknu na to.Oddělal jsem kryty a kouknul jsem na ten molitanovej filtr.Vůbec nebyl znečištěnej,jen pár smítek.čili nechce se mi tomu věřit.Ještě sem si říkal,že kouknu na řemen,ale odradilo mě to-až bude třeba.Jo a kdyby měl někdo fígl jak na plastový nacvakávací-řekněme hřebíky,tak budu rád.Musel jsem jeden skoro zničit,nebyl k tomu přístup.Šrouby se šestihranou hlavou nebylo nutno vyšr.Příště se chystám vyměnit olej.Mám 5500 km .Máte někdo typ co tam nalejt?
DSC02040.jpg
DSC02046.jpg
pod filtrem-nevím co.jpg
povolit křížové šr a zkusit vytáhnout ten plast.hř..jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

20 zář 2008, 21:33

Jestli mas na mysli zajistovaci plastovy trn, tak staci zamacknout ten stredni kolicek (pojistka) a pak trn vytahnout.

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 zář 2008, 10:20

Rady: Tak, tak. Mne jeden znicili v autorizovanem servisu...

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 zář 2008, 10:50

4 REDY-díky zkusím to,až se zase budu jen tak hrabat v tom svým mazlíkovi. B)

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 zář 2008, 11:44

Jen pro upresneni, jeden tenhle plastovy trn stoji cca 35,- Kc a ten mensi je drazsi jak ten vetsi :D

Re: Suzuki Burgman AN 400 - the best

21 zář 2008, 19:29

No já je kupoval u nás v Meteoru , kde maj plno tady takovej plastovej blbůstek na tapecing a čalounění do aut , a tady takový trny taky , nebyl teda zcela stejnej , ale pasuje dobře ... a stál tak +- 5 kaček ...
Odeslat odpověď