WeCo:
Zdravím WeCo, rád bych věděl jak jsi dopadl v servisu. Protože kvílející spojka je zřejmě věčné téma K8 a vzhledem k tomu, že mám letos najeto buhužel jen 1700 km a podivuhodný zvuk občas zaslechnu při obyčejném rozjezdu taky, tak se musím starat co s tím. Prostě co bude pro mne a mého oře nejlepší a nejrozumější. Z předchozím zpráv zde na fóru co jsem pročítal si matně pamatuji, že mění spojku za jinou, ale co s tím dělají v servisu opravdu nevím. Proto čím více informací budu mít, tím lépe se mi pojede do servisu. Doufám, že se na to vstahuje záruka. Předem děkuji za jakoukoli informaci k tomuto tématu. Zdravím všechny a samozřemě všechny km bez nehod. B)
[quote=Gullwing]No to teda nejsou moc dobré zkušenosti
Já teda žádné špatné ani vady nemám. Ten píst u sedla by mohl být silnější ale mě alespoň drží,...
Jinak to teda shrnu. Ta H4 není zřejmě jen zapojená. Zkusím vzít zrcátko a nějak tam mrknout jestli je tam nějakej nezapojenej drát. Žárovky v blinkrech tedy nelze vymněnit bez sundání předního plastu. S tou nádrží si teda dávat bacha. Jen je divný, že v manuálu píšou něco o rezervě. Ty kontrolky co jsou na té palubce jsou tedy jen do počtu nebo na nějaké příslušenství.
Štelování tlumiče. Víte teda na kolik to máte nastavený? A podle čeho to poznáte? Mě se zdá, že na to jaký je to jako cesťák, že je to dost tvrdý. Hlavně po Praze trpím. Někdy dostanu takovou herdu do zad,... S tím ještě souvisí - na kolik foukáte gumy?
To odfouknutí by mohla být nádrž. Možná to dělá i za jízdy ale to nesliším.
Ještě zásuvka 12V. To je teda taky vychytávka. Cokoliv by tam člověk dal tak nezavře dvířka. Nemáte tip na nějakou redukci nebo lépe rozdvojku, "zárohačku" která by tam šla použít?[/quote]
Zdravím, pokusím se odpovědět na dotazy. Samotnému se mi to zdálo tvrdé, tak jsem začal jednat.
Štelování tlumiče.
Víte teda na kolik to máte nastavený? od výrobce je nastaveno na úroveň 3.
A podle čeho to poznáte? to teda opravdu nevím. Žádnou risku jsem nenašel. Vzal jsem tedy klíč z výbavy skutru určený pro štelování odpružení a hurá na to. Prostě oddělat plast. kryt, nasadit klíč, zvolit náhodný směr a počítat stupně. na jednu stranu se musíte dostat o 4 a na druhou stranu o 2 stupně. Ale to vše za předpokladu, že máte nastaveno od výrobce. A když ne, dá se to poznat nastavením stupně 1 nebo 7, sednout si na sedlo popřípadě poposkošt si na sedle, po-té pod to lehnou přetočt všechny stupně, sednou, poskákat a zjistíte v jaké poloze to bylo tvrdé nebo naopak měkké.